Kom altijd terug bij HockeyDirect!

Van schoenen, tot scheenbeschermers. Van thermoshirts tot hoodie. Uiteindelijk kom ik altijd weer bij HockeyDirect uit. Snelle bezorging, makkelijk retourneren en geld dan ook snel terug!

Top service en top producten!

Bij HockeyDirect kun je terecht voor goed materiaal, scherpe prijzen en uitstekende service!

Waardeloos. Voor 22.00 besteld maar geen levering of info.

Spullen besteld voor 22.00, en verwachte levering dus de volgende dag. Code ontvangen waarin te zien is dat het product om 15.30 nog niet eens is aangeleverd bij DHL. Juist hier besteld vanwege levering de volgende dag, omdat ik morgen naar het buitenland vertrek. Klantenservice gebeld die vertelde dat het product ‘pas vandaag’ is verstuurd en dus niet geleverd zal worden. Daar moet ik dus zelf om bellen…

Snel, netjes en top producten

Ik bestel al jaren mijn hockey gear bij hockeydirect! Ik ben erg tevreden en alles wordt snel en keurig geleverd.

Subliem!

Snelle levering, omruilen ivm maat : geen probleem! Goed verpakt en voldoende advies bij aanschaf!

Toppers

Bestel regelmatig bij Hockey direct Altijd snel bezorgd Goeie acties en goede spullen!! 2 hockeyende meiden die altijd blij zijn met jullie

Goede service, snelle bezorging

Bij klachten wordt je goed geholpen en wordt er snel gezocht naar een passende oplossing!

Prijs en betrouwbaarheid naar verwachting goed

Opzoek naar een nieuwe stick kun je veel fouten maken en kom je veel prijzen tegen. Op de site een prettige keuze hulp gevonden waardoor ook ik nu begrijp wat mijn dochter nodig had. Daarbij was de prijs prima. Extratje!! Ook beschikbaarheid en snelheid van leveren waren helemaal OK! Een gelukkige dochter was het gevolg.

Zoals op de website vermeld, artikelen snel verzonden!

Alles top

Hele snelle verzending, op zondag besteld en op maandag al In huis. Heel groot assortiment en alles (wat we nodig hadden) gewoon op voorraad. Kan niet beter!!

Super snel s’avonds besteld en de bolgende dag al in huis. Goede schoen voor een redelijke prijs, we zijn er blij mee

Tevreden klant

Hockeystick gekocht, na paar weken beschadigd. Gebeld, gemaild en met antwoord nummer retour gestuurd. Binnen 5 werkdagen antwoord en geld de dag erna op de rekening teruggestort. Zonder erachter aan te moeten gaan opgelost. Super service!!

Zeer goede ervaring! Snelle levering, perfecte service! Bestel hier altijd alle hockey benodigdheden.

Groot aanbod, alles kunnen bestellen waarnaar ik op zoek was en vandaag besteld, morgen in huis. Super fijn

Super goed

Was opzoek naar nieuwe hockeyschoenen en had ze hier makkelijk gevonden. Bestellen ging makkelijk en de bestelling was de volgende dag in huis. Product was goed in orde en de service was goed!

Ik.hen een hocky schonen gekocht

Mooie op tijd gekomen allen ik vindt jammer met verzenden kosten er bij.

Fijne snelle service

Makkelijk en snel spullen te bestellen, die ook snel worden geleverd.

Fijne website en snelle service

Zowel de hockeystick als een paar dagen later de hockeyschoenen van onze zoon kapot. De hockeystick was (na 2 seizoenen) zo kapot dat er per direct een nieuwe moest komen. HockeyDirect maakt zijn naam waar beide artikelen waren er de volgende dag! Mijn zoon weer blij met zijn Adidas Chaos Fury 1 en Lux witte schoenen. Dank HockeyDirect voor de snelle service.

Alles wat je nodig hebt voor een goed prijs met leuke deals!!

Hele fijne en betrouwbare site

Je kunt eigenlijk altijd alles vinden op de fijne en overzichtelijke site. De prijzen zijn goed met vaak aanbiedingen of kortingen maar vooral de levering is snel en je kunt makkelijk retourneren als de maat niet juist is. Ik bestel voor mijn kinderen hier eigenlijk altijd de schoenen en vaak ook de sticks en de rest van de spullen die ze nodig hebben! Bij de sticks staat er ook genoeg informatie om te bepalen welke goed bij je past. Ik ben heel blij met hockey direct!

Altijd correcte opvolging en informatieverstrekking van de bestelling.

Duidelijke en overzichtelijke site voor de benodigde spullen. Aantrekkelijke aanbiedingen met duidelijke beschikbaarheid per maat. Altijd spoedige en correcte levering.

Top service en prima prijzen

Top service en prima prijzen

Fijne site

Overzichtelijke site. Kan wel wat sneller, laden duurt wat langer. Ze hebben veel, goede prijs en snel verzonden.

Zeer goede en snelle service

We hadden problemen met een stick, waarvan de toplaag los kwam. De klantenservice reageerde begripvol, snel en adequaat. Kwamen met een goede oplossing, zeer tevreden. En uiteindelijk ook heel snel weer het geld teruggestort gekregen. Top service!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk