Fantastic service

Never had a packet delivered so quick! Great service

Hockeydirect stelt niet teleur.

Mijn bestellingen van (zaal)sticks en schoenen zijn altijd tijdig en netjes bezorgd. Goede kwaliteit en service.

Heel erg blij met alle aankopen voor de hockey van mijn dochters.

Hockey is een dure sport en je moet blijven investeren, er is altijd iets nodig. Na heel veel webshops te hebben bekeken, bleek Hockeydirect toch vaak het goedkoopst. Nu kijk ik niet meer verder en bestel alles voor mijn dochters hier. Top bedankt.

Prima prijs en snelle levering

Snel en goede prijs

Supersnelle levering!

Ik bestel regelmatig bij deze site en de levering is er altijd supersnel.

Snel het goede geleverd

Ik had een rokje en kousen voor mijn dochter besteld. Ze kwamen snel en waren precies de goede maat.

Snel en goede service

Zeer goede en snelle levering!

In deze drukke tijd was mijn bestelling in 1 dag geleverd!!! Ik heb nog contact opgenomen met de klantenservice omdat ik niet zeker was van de maat. Alles is zeer naar tevredenheid opgelost!!

Snelle levering en keurig verpakt!

Snelle levering van mijn bestelling. Hockeystick was keurig verpakt in een grote doos.

Prima! Levering en service!

Zeer tevreden!

Snelle levering en goed verpakt

Alle bestellingen tot nu toe snel geleverd en prima verpakt. Ze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding!

Snelle service, mooie kleding!

Aanrader om bij hockeydirect te bestellen voor een tevreden klant!

Snel

Snelle levering, top spul!

Heel erg professioneel en goed bereikbaar

Erg fijn dat je gewoon direct iemand aan de telefoon krijgt die je helpt

Perfect!

Duidelijke website, veel aanbod en snelle levering

Product was snel geleverd en naar wens.

Overzichtelijk site, snelle levering, ik ben tevreden.

Prima service en snel geleverd

Jammer dat ze dhl hebben als dienst

Goede en overzichtelijke site.

Alles is makkelijk te vinden en overzichtelijk. Makkelijk te retourneren en bij vragen kan je makkelijk telefonisch contact opnemen.

Goede en overzichtelijke site

Goede en overzichtelijke site