Prachtige service!

Prachtige service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en super kwaliteit

Fantastische stick gevonden, de bal opwippen gaat nu als een zonnetje. De stick was er binnen enkele dagen en kwam goed verpakt.

Snel geleverd, soms zelfs eerder dan toegezegd

Nieuwe zaal schoenen werden snel geleverd. Ze kwamen wel een dag eerder dan was aangegeven, gelukkig waren de buren thuis.

Snel geleverd, soms zelfs eerder dan toegezegd

Fijn

Eerste bestelling ging mis waarbij ik de verkeerde stick geleverd kreeg maar al snel werd dat opgelost en ben ik over het algemeen blij.

Fijn

Snelle levering en goede service

De producten waren snel in huis. Helaas was er 1 artikel toch niet voorradig, maar dat werd goed gecommuniceerd en correct opgelost. Fijn dat er een maattabel bij staat, waardoor bv de hockey handschoen perfect past.

Aanrader

Snel geleverd en een groot assortiment.

Aanrader

Snel geleverd en een groot assortiment.

Geen dure aankopen meer.

Stick die geleverd werd was totaal de verkeerde kleur. Nieuwe stick speciaal gaan ophalen in de winkel, deze vol krasjes.. zonde voor een stick van 170€..

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geen dure aankopen meer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Duidelijk

Website duidelijk en overzichtelijk. Product precies zo als omschreven en volgende dag al thuis ontvangen.

Duidelijk

Ontevreden. Mijn bestelling werd zonder opgaaf van reden na een week geannuleerd en nooit geleverd.

Heel ontevreden. Mijn bestelling werd nooit geleverd. Toen ik na een week mailde of hij nog kwam. Werd de bestelling zonder opgaaf van reden geannuleerd en het geld terug op mijn rekening gestort. Ik wilde gewoon weten wanneer mijn bestelling zou komen. Nu heb ik nog niks.

Super!!!

Gemakkelijk online te bestellen. Gedkoper dan andere sites of winkels en snelle levering. Wat wil een mens nog meer.

Super!!!

Verkeerde bestelling netjes afgehandeld

Na een verkeerd bezorgde bestelling (ik had geen hardloopspullen besteld en woon niet in Amsterdam), via telefooncontact gehad. Sinterklaastijd dus wachttijden waren meer dan een half uur. It happens. Uiteindelijk vlot en efficiënt opgelost met een kleine compensatie. Helaas waren daarna niet alle eerder bestelde artikelen meer op voorraad. Al met al toch duidelijke inspanning van HD om het goed op te lossen in een hectische periode.

Goud, Gouder, Goudst…….

Makkelijk bestellen uit de meest uitgebreide hockeycollectie!!! Supersnelle verzending. Topkwaliteit spullen!!!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk