Snel bezorgd en goede prijzen!

Onze bestelling zaalhockeybenodigdheden was heel snel in huis. We hadden een knalgele stick besteld, er kwam alleen een roze/blauwe stick binnen. Gelukkig vond mijn dochter deze ook mooi!

blij met mij stick en goed verpakt

Stick was goed verpakt. Blij met mijn zaalhockeystick. Jammer dat ik 2 dagen langer moest wachten dan aangegeven, waarschijnlijk door de decemberdrukte.

blij met mij stick en goed verpakt

Goede service en goed verpakt

Erg blij met de levering van mijn zaalhockeystick. Helaas was de levering wat vertraagd ivm de decemberdrukte.

Top de bestellingen via Hockeydirect + Tennisdirect.nl

Eenvoudig op de website de juiste artikelen en het merk uitzoeken, meestal nog met korting. De volgende week als je e.e.a. nodig hebt dan ook snel in huis ! Top.

Top bestellingen via Hockeydirect + Tennisdirect.nl

Eenvoudig de juiste merken en artikelen bestellen en dan heel snel in huis ! Vaak ook nog korting is ook top.

Top bestellingen via Hockeydirect + Tennisdirect.nl

Aanrader

Snelle levering, dat in de drukke decembermaand, en goede prijzen! Ik kom zeker terug bij Hockeydirect.

Aanrader

Super service !

Altijd snelle levering en alles wordt netjes afgehandeld. Klantenservice is super attent en vriendelijk.

Beloofd, wordt waar gemaakt

Simpeler kan niet, je besteld, je betaalt, en het pakje, wordt bezorgd. Zo hoort iedere bestelling te zijn. Erg tevreden

Gold golder goldst

Top spullen, super kwaliteit, zeer accurate verzending en leveringen.

Gold golder goldst

Top spullen, super kwaliteit, zeer accurate verzending en leveringen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk