Top spullen, super kwaliteit, zeer accurate verzending en leveringen.

Mooie producten snel geleverd!

Producten zijn erg snel geleverd en ook alles tegen een interessante prijs.

Mooie producten snel geleverd!

Producten zijn erg snel geleverd en ook alles tegen een interessante prijs.

Snel geleverd bedankt

Pakketje was kwijt binnen een dag geld terug. 1 puntje maar dat is ook voor de club ik had de verkeerde sokken besteld in een grote bestelling. Nu moet ik boor sokken van 13 euro bijna 6 euro verzendkosten betalen.

Top ervaring snelle levering!!

Hele fijne wedstrijd als je wat zoekt voor hockey spullen ze hebben alles in diverse kleuren en merken heb hier al een paar keer besteld en erg tevreden!!

betrouwbaar en snelle levering

Fijne site, veel keus, makkelijk te bestellen en evt retour te sturen. Klantenservice erg goed bereikbaar, zowel telefonisch als via mail snelle reactie en eerlijk en goed advies indien nodig.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk