Besteld en mooi optijd geleverd, ga hier zeker nogmaals bestellen

Goede spullen prima levering

Reece sokken hebben een fijne pasvorm Truien zijn leuk !

Duidelijke website en uitermate snelle levering!

Super! Goede webshop die alles op orde heeft. Het pakket was de volgende dag al binnen, in nette staat.

Snelle levering ondanks black friday.

Snelle adequate levering. Ondanks black friday was het gewoon de zaterdag geleverd!

Prima en alles wordt snel verzonden en geleverd

Fijne website en alles wordt snel verzonden en geleverd

Goed, maar je geduld wordt wel op de proef gesteld

De bestelling gaat makkelijk. Op de site staat binnen 2 dagen geleverd. Uiteindelijk meerdere producten ineens niet meer op voorraad en dus geannuleerd. Bestelling kwam uiteindelijk pas na 2 weken. Contact net de klantenservice prima! Zijn vriendelijk en erkennen de problemen. Producten zijn verder goed.

Perfect cadeau, snelle service, netjes verpakt

Perfect cadeau, snelle service, netjes verpakt

Snel het pakket thuis in goede staat

Geen bestelling ontvangen

De ervaring met de bestelling is vooralsnog niet goed, omdat we de bestelling niet hebben ontvangen. Bellen lukt niet, als we mailen staat er dat er alleen contact via telefoon mogelijk is. Graag horen wij wanneer we bestelling nummer 401101054904 mogen ontvangen. Mvg, Pleun

Ik ben meer dan tevreden!

Als ik een bestelling plaats bij Hockeydirect ben ik gegarandeerd snel in het bezit van m'n spullen!

Tot 3 maal toe verkeerd sorteer centrum

Zeer slecht. We hebben de hockeystick nog niet. Service was netjes toen ik dit aangaf maar probleem is niet verholpen. Ik zou het niemand aanraden om dit bij jullie te kopen .

Ruime keuze voor redelijke prijzen

Alles kunnen vinden, veel merken van top kwaliteit. Fijne website. De winkel in Den Bosch heeft vriendelijk personeel.

Groot assortiment, fijne webshop en snelle levering

Groot assortiment, fijne webshop en snelle levering

Snelle service en top kwaliteit!

Voldeed aan verwachtingen

mijn ervaring super goed

Goede site goed overzichtelijk makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Ik ben zeer te vrede over HocheyDirecct. voor mijn hoeft er niets te verander gewoon zo houden TOPPIE

Snelle levering van de items! Goede kwaliteit en goed geprijsd! Retour afhandeling gaat ook soepel, betaling netjes terug geboekt. Kortom zeer tevreden! Als ik iets nodig heb bestel ik altijd bij hockeydirect!

Super bedrukking

Mooi hockeyshirt en perfecte bedrukking mijn dochter is er super blij mee

Timing OK

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed assortiment, scherpe prijzen en een perfecte service

De afgelopen jaren al diverse bestellingen gedaan bij HockeyDirect. Duidelijke webiste, met een goed aanbod en scherpe prijzen. Zeer betrouwbare partij. Ook de service bij retourneringen werkt logisch, gemakkelijk en snel. Voor mij geen ander voor de hockeyspullen!

UItstekende kwaliteit voor schappelijke prijzen

In de webshop wordt bij de hockeysticks goed uitgelegd wat de verschillende curvingen doen. Dat maakt het een stuk makkelijker om een stick te kiezen die bij je kunnen past. Op moment van bestellen waren er leuke aanbiedingen en ondanks black friday gekte, werd de stick binnen aangegeven tijd geleverd. Zeer tevreden over de aankoop.

Veel keus

Snel geleverd,veel keus,prijzen zijn goed.Als je belt wordt je goed geholpen.

Snelle en vriendelijke service

Bestellingen worden snel geleverd en als je een vraag hebt, is de klantenservice altijd goed bereikbaar en heel vriendelijk. HockeyDirect is zeer aan te bevelen!

Goede service!

Bij Hockey direct krijg je een goede en snelle service. Alles is netjes verpakt als het binnen komt. Duidelijke website.

Makkelijk om te bestellen met snelle bezorging

Duidelijke site, ik had veel spullen besteld en alles kwam netjes verpakt binnen!

Goede prijs en goede diensten

De site is gemakkelijk De prijzen zijn zeer goed De levering is op tijd

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk