Supersnelle levering!

De zaalhockeystick van onze dochter was supersnel geleverd! Heel blij mee! Ook fijn dat de stick met korting was!

Snelle en goede levering

Alles overzichtelijk en snelle afhandeling zeker een aanrader

Snel, duidelijk, fair geprijsd

Fijne site, goede betaalmogelijkheden, duidelijke communicatie mbt de verzending. Ik ben tevreden.

goede service

Zeer tevreden!

Top Website, snel bestellen en giga levering waardoor mijn jongens stralen op het hockeyveld!

altijd kunnen vinden wat we zoeken.

prima website voor hockey spullen tegen gunstige prijzen.

Super fijne webshop!

Kwaliteit van de producten is erg goed! Snelle levering en veel aanbiedingen, zeker een aanrader voor andere sportievelingen!

Goede ruime keuze voor betaalbare prijzen

Goede en ruime keuze uit het assortiment. Meerdere opties van kwaliteit tot prijs vergelijking. Makkelijke site om uit te kiezen

Perfekt

Perfekt

Prima service.

Goede producten en prima sercvice, telefonisch wel matig te bereiken

Producten werden snel en netjes verpakt geleverd. Helaas moeten retourneren omdat de artikelen mij niet pastten. Altijd.goede ervaringen met Hockeydirect.

Snelle levering, goede prijs en prima spullen!

Super service en goede prijs

Als wij thuis iets voor hockey nodig hebben, bestellen we altijd via hockeydirect. Goede prijs en super service (zowel online als in de winkel in DB)

Makkelijk besteld en keurig geleverd

Vaker besteld gewoon top!

Als ik hier bestel ben ik zeker van de kwaliteit en service. Gewoon top

TOP

Voor ons kleindochter besteld , maar de service is TOPPIE.

Helemaal goed!

Hele goede ervaring! Schoenen snel ontvangen!

Snelle levering en mooie producten

Grote collectie hockeyspullen, altijd snel geleverd. Als je vragen hebt over een maat oid word je telefonisch ook goed geholpen.

Goed aanbid, snelle levering

Koop regelmatig bij hockeydirect, ruim assortiment, prima prijs-kwaliteit, levering meestal snel en soepele retour procedure.

Makkelijk en snel.

Handschoenen besteld uit het ruime aanbod van hockeydirect. Prima verpakt, snel geleverd en betaalbaar.

Super snelle levering

Voor sinterklaas voor mijn zoontje een wedstrijd broek, hockeytas en bidon besteld. Binnen 48uur geleverd en super netjes verpakt. Geleverd gekregen wat er besteld is. Goede kwaliteit. Enige nadeel is dat de broek te groot is. Van maat 116 naar maat 128... Naar de maatvoering zou eens gekeken moeten worden. Maar nu kunnen we wel een paar jaar vooruit.. Ik raad hockey direct zeker aan voor een snelle goede levering!

Goede ervaring

Website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Alles is op tijd en goed aangeleverd. Kwaliteit van artikelen zijn ook goed. Al met al erg tevreden!

Prachtige producten tegen een goede prijs

Mijn bestelling werd op de afgesproken tijd geleverd. De informatie per e-mail is duidelijk en accuraat. Producten zijn zeer netjes geleverd en voldoen volledig aan de verwachting. Volgende keer weer bestellen bij Hockeydirect.

Netjes verpakt

Altijd netjes verpakt, deze keer duurde het wel een beetje lang en ontbrak een product. Achteraf netjes nagestuurd!

Snelle levering, goed product!

Geen op of aanmerkingen. Schoenen werden sneller geleverd dan verwacht en ze zitten top! Erg blij mee!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk