Super snelle en correcte levering!

Alle hockeyspullen voor kids koop ik hier, breed assortiment en snelle levering!

Goeie kwaliteit, snelle bezorging

Hele goeie schoenen en super snel bezorgd. Kan makkelijk terugsturen. Goeie prijzen en goeie sales. Erg tevreden

Goeie service met goeie kwaliteit!!

Als ik iets voor hockey nodig heb bestel ik het bij jullie. Groot assortiment wat erg fijn is. Je kan je pakketje volgen en dat is ook heel erg fijn en de kwaliteit is heel goed!!

goede kwaliteit

Ik haal eigenlijk altijd mijn hockeyspullen bij hockeydirect, ze hebben namelijk alles en ook super goede kwaliteit.

Super snelle levering, overzichtelijke website

De site is overzichtelijk, duidelijk. Als je iets bestelt wordt het super snel geleverd! Ook eventueel de retour procedure werkt prima.

Snel en goede kwaliteit

Leveren snel en goede kwaliteit spullen. Zeer tevreden

Snelle levering super.

De bestelde hockey tas snel binnen. Mijn dochter is er super blij mee

de bestelling is goed gegaan

De kousen zijn voor de Sinterklaas.

Super fijn dat alles soepel loopt en werkt.

Ik moest een knhb cs+ shirt hebben. Ik kon het direct vinden, dan snel afrekenen met de kortingscode die ik had. Alles werkte en verliep soepeltjes. Hartstikke fijne website!

Hele late levering

Producten zijn prima, maar de levering van 6 dagen is niet wat je mag verwachten. Dat is dus na de eerste hockeywedstrijd van mijn dochter… Op de mail waar mijn bestelling blijft, krijg je na 3 dagen antwoord, het is zojuist bezorgd. Waardeloze klantenservice op deze manier!

Top hockeystick voor een hele mooie prijs.

Ik had precies uitgezocht wat ik wilde qua hockeystick, dus gericht gezocht naar lightweigt, midbow, veel carbon. Topstick tot nu toe!!

Snelle levering!

Ondanks de verhuisperikelen en daardoor mindere bereikbaarheid, toch heel snel onze bestelling voor ons jarige kleinkind thuis ontvangen. Bedankt Hockey Direct! En succes met jullie nieuwe onderkomen.

Poor service

I have ordered my item and not received it. I have also e mailed and had no response from your company.

Snelle levering, alleen de retour-afhandeling duurde wat lang. Wel goed geregeld uiteindelijk.

Verkeerde product geleverd

Ik had handschoenen besteld als cadeau en kreeg een knieband toegestuurd. Vervolgens geen enkele reactie meer. Zou nooit meer bij jullie bestellen…

Hele snelle levering

Online een broek besteld, nog voor de volgende training ontvangen. Gaaf, hockeyen in mijn nieuwe broek!

Al jaren mijn favorite hockey webshop!

Bestel al vele jaren bij hockeydirect alle hockey spullen voor mijn dochters! betrouwbaar, goede prijzen en gratis verzend/retour

Snelle levering en fijne spullen

Snelle levering, goede producten, tevreden

Supersnelle levering, blije hockeydochter!!

Ruime keus. Product eenvoudig te vinden en goede productinformatie, -specificatie.

Top stick

Wendbare stick voor de technisch aanvallende speler

Duidelijke site. Snelle levering.

Snelle levering en goede hockeystick voor een goede prijs.

Snelle en goede levering

Voor onze dochter een hockey outfit en tas besteld. Snelle levering en mooie spullen. Helemaal blij mee.

Goede en snelle klantenservice

Goede en snelle klantenservice. Alleen jammer dat de bezorging met DHL is. 3x vertraagd en uiteindelijk terug gestuurd naar hockeydirect. Telefonisch contact opgenomen en ik werd snel geholpen. Het pakket is opnieuw gestuurd en daardoor gelukkig alsnog bezorgd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk