snel en netjes geleverd, mooie aanbieding

Mijn dochter had snel nieuwe hockeyschoenen nodig. Mooie aanbieding gevonden en ze kwamen netjes op de afgesproken tijd. Prima!

Verkeerde item geleverd

Op zich prima dienstverlening echter men had het verkeerde item gestuurd en met de langere verwerkingstijden duurt het erg lang voor het juiste item gestuurd wordt. Helaas.

goed en snel!

Ik kende de website niet en was even bang of het goed was. Maar de spullen werden de volgende al netjes bezorgd!

Goed!

Snelle levering en goede service. Hockeyschoenen passen perfect en als enige afprijzing.

Ondermaat

Normaal degelijke webshop, deze keer verkeerde schoenen geleverd en later bleken mijn bestelde schoenen niet meer op voorraad te zijn.

Goed en betrouwbaar bedrijf Supersnelle levering

Snelle bezorging

Snelle bezorging en zeer overzichtelijke website

Snelle levering, prima prijs.

Leuke trainingsset van Osaka.

top producten en top service

Top merken, snelle levering, veel informatie en vakbekwaamheid over producten. Een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Parfait

Parfait

Hockeyshirt en sokken aangeschaft voor de club. Pastte perfect. Snelle levering.

Bijzonder slechte service, adidas ruzo 2 stick

After service ver onder de maat na een klacht

Bestelling snel in huis. Vaker bij Hockeydirect besteld. Betrouwbaar, goede service en snelle afhandeling bij garantie.

Snelle levering, maar retour verwerken duurt te lang

De producten die ik heb besteld zijn snel geleverd en dit verliep goed. De retourzending verwerken duurt echter al 2.5 week.

Snelle bestel afhandeling en levering voor een zeer voordelige prijs (sale(

Aantal sale producten besteld welke strek waren afgeprijsd

Top service! Snel en zonder problemen

Goed assortiment. Snelle levering en verder geen problemen.

Altijd zeer correct.

Ik raad vaak hockey direct aan om wille van de correcte informatie, en de service als er iets niet helemaal goed gegaan is.

Teleurgesteld

Ik had een Adidas-vest besteld, maar XL. Toen mijn bestelling aankwam bleek maat M in de verpakking te zitten. (Terwijl de maat XL wel op de pakbon stond) Hier heb ik natuurlijk niets aan. Wat ik dan jammer vind is dat ik wel verzendkosten heb betaald. Die zou ik graag terug willen krijgen, of natuurlijk het vest in de juiste maat. ik ben benieuwd naar uw reactie. Met vriendelijke groet, John

Snelle verzending

Snelle afhandeling en verzending. Bestelling was goed online te volgen

Mooi

Artikel gekocht ziet er precies uit zoals, op website Ook nog eens een supersnelle levering, ga zo door....

Snelle levering en goede communicatie

Vlotte service

Duidelijke website, Nette en vlotte afhandeling: volgende dag in huis

Goede kwaliteit, snel geleverd

Het shirt dat ik heb besteld zit fijn en is van goede kwaliteit. Het shirt was ook snel geleverd

snelle en betrouwbare Hockeypartner

bij hockey direct nieuwe hockeyspullen gekocht voor mijn dochter en voor mezelf. Snelle levering en uitstekende prijs.

Perfect!

Super snelle levering! En genoeg keuze!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gantelstraat 14