Super snelle service met een top product

Zeer tevreden: Super snelle service en product is ook helemaal top; blij mee

Puike producten, prima service.

Duidelijke webshop waardoor een keuze eenvoudig gemaakt kan worden.

Fijne site waar ik elke keer weer terug kom voor hockeyspullen! Ruim aanbod en fijne prijzen :)

Snelle levering, mooie kleding

Goed aanbod, snelle levering!

Aanbod is voldoende groot, keuze tussen verschillende merken, levering is snel en correct.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruim aanbod en snelle levering

Ik heb een veldhockeystick, 2 zaalhockeysticks en een bitje besteld. Heel tevreden mee en ook een prima prijs. Bedankt.

Weer een perfecte levering

Kwaliteit!

Goeie prijzen, goeie website en snelle levering

Heb meerdere malen wat gekocht bij HockeyDirect omdat ze alles hebben wat ik zoek. Daarnaast zijn de prijzen goed en leveren ze altijd netjes en snel.

Snel en altijd goed.

Betrouwbare web winkel

Goed, maar kan beter

Divers aanbod van alle merken doe je zou verwachten bij een hockey zaak. Niks op aan te merken. Overzichtelijk site en uiteindelijke bestelde items voldoen aan de verwachting. Echter, er kan wel het eea beter! Een item uit mijn bestelling bleek niet voorradig te zijn (volgens de site wel) waardoor mijn bestelling niet verstuurd werd. Ook niet de items die er wel waren werden niet verstuurd. Na een telefoontje werd uiteindelijk toch het wel voorradig deel verstuurd. Vervolgens heb ik 3 weken gewacht op het andere item. Wat ik slecht vind, is dat er geen proactive communicatie vanuit de wedshop komt met een verwachte levertijd/of überhaupt dat de levertijd is aangepast voor de verzending. Ik moest zelf vragen om het wel voorradige deel alvast op te sturen. Het andere item heeft dus drie weken geduurd. Ik heb ook hier zelf voor moeten nabellen om info te krijgen over de levertijd. Kortom: zeker een goede webshop voor hockey spullen. Maar men moet nog aan de slag met de communicatie richting de consument om de ervaring te verbeter. Al met al wel tevreden!

Top ervaring zonder enige problemen, alles gaat zoals het moet gaan!

De bestelling op de site ging hartstikke goed. Alles is heel overzichtelijk en er is een wijd arrangement aan artikelen. Het bestellen en betalen ging ook hartstikke goed en het was binnen no time klaar. De levering ging ook zoals gepland en was 2 dagen later in huis. De hele ervaring was dus helemaal top!

Super snel

Bestelling super snel geleverd , en meteen helemaal goed!

slecht

De naam van mijn kleindochter staat verkeerd op het shirt wat zij heel vervelend vindt. Meerdere keren hierover gebeld maar er is geen contact mogelijk. Er wordt niet opgenomen. Er kan dus geen melding van gemaakt worden. Na een paar dagen maar beslist om dan maar opnieuw een bestelling te plaatsen, weer te betalen en dan maar afwachten of het deze keer goed gaat.

Nette en snelle levering

Nette en snelle leveringen. Soms lastig om een maat te kiezen, maar retourneren is ook makkelijk.

superfijne winkel met een werelds service!

Groot en divers assortiment. Mooie merken en goede artikelen. Een duidelijke overzichtelijke website waar je dan ook graag gebruik van maakt. De klantenservice is ook goed bereikbaar en je wordt prettig en deskundig geholpen. De levering is keurig verzorgd en turbo snel! Het is allemaal top!

zoals beloofd

mooie hockey tas voor mijn kleinzoon, prima verzorgde verpakking en feilloze bezorging plus prima communicatie! Jullie doen het goed1

Zeer goed!

Erg snelle levering en kwalitatief goed!

Alles is perfect gegaan!

Mijn kleine dochter is heel blij met haar hockey tas, heel handig. Bestelling is goed gegaan en dat is top!.

Uiteindelijk goed verlopen

Het versturen was een beetje aan de laten kant. Maar uiteindelijk nog net optijd binnen gehad!

Goede klantenservice en goed product!

Nadat naam in eerste instantie verkeerd op hockeyshirt was gedrukt, heel goed geholpen en snel een nieuw shirt gekregen!

Heel blij met de bestelde en geleverde artikelen

Hockeydirect heeft een duidelijke website en fijne korting/acties. De levering is snel en producten worden netjes verpakt en verzonden. Eventuele retouren worden ook snel verwerkt.

Vlotte verwerking

Heel gemakkelijk te bestellen, snel bedrukt en perfecte levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Echt een super bedrijf!

Super easy & snelle service!

Goede kwaliteit snelle levering

Paar witte hockey rokjes besteld. In no time geleverd. Prima!

Veel te laat geleverd

Na bestelling van nieuwe hockeyspullen duurde het 7 weken voordat deze spullen geleverd werden. Tussendoor geen enkele communicatie van HockeyDirect, tenzij ik zelf een email stuurde. In de tussentijd dus totaal geen zicht op wanneer de spullen zouden komen. Bijzonder slecht.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk