Groot aanbod

Meerdere maten besteld omdat ik niet precies wist welke maat ik zou moeten hebben. Het verwerken van de terug betaling duurt wel even. Maar dat is bij meerdere winkels momenteel.

Bestelling werd snel geleverd. Duidelijke omschrijvingen op de website, waardoor ik goed kon kiezen tussen de verschillende maten.

Prima service en snelle levering.

Jullie hebben een overzichtelijke site. Wat fijn is dat jullie ook al een retourticket meesturen. Ondanks dat jullie vaak lagere prijzen hanteren dan je concurrent, hanteren jullie wel portokosten (tot een bepaald bedrag) wat je concurrent niet doet. Daarmee zijn jullie vaak alsnog duurder.

Vlotte service, goed product

Heel eenvoudig ben welken snelle levering en ook eenvoudige retour procedure

jammer

Ik heb een heren jack besteld en ontving in plaats daarvan een dames shirt. Bovendien werd er aangegeven dat het tot 10 dagen kon duren voor een retour werd verwerkt. Een retour... wees blij dat ik dit ding dat ik niet besteld had überhaupt heb teruggezonden. Hoe lang ik nu op het bestelde jack moet wachten is nergens aangegeven. Geen hele goede beurt. Jammer.

Super website

Altijd goede kwaliteit en prijs. Snel in huis en geen gedoe met terugsturen. Kortom alle hockeyspullen die ik nodig heb bestel ik bij HockeyDirect!

Zeer goed en snel geleverde.

Het was binnen een dag geleverd. Was super goed in gepakt en het was hellemaal niet beschadigd wat ik gekocht top servers.

Top service leveren ze, Heel klantgericht is HockeyDirect

Met mijn bestelling was iets niet goed gegaan kan gebeuren. Maar hoe servicegericht en snel ze het op hebben gepakt. Ben onder de indruk. Mask je niet vaak mee

Goede snelle service

Als wij iets nodig hebben voor hockey, bestel ik dat graag via Hockeydirect. Producten worden snel geleverd. Iets niet goed, dan kun je dat gemakkelijk ruilen of terugsturen.

Supersnelle levering

Zeer ruim aanbod en maatkeuzes. Snelle levering en goede prijs dus helemaal tevreden met de aankoop!

makkelijk en snel

ik kon snel al mijn items verzamelen en bestellen.

Goed assortiment en prima service

Bestellingen binnen de aangegeven tijd ontvangen maar ook artikelen die tijdelijk niet op voorraad waren ontvangen zodra beschikbaar. Tevens snelle reactie op vragen via e-mail.

Alles wat ik wilde was op voorraad. Zeer ruime keuze in het assortiment.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Precies zoals omschreven, prima pasvorm

Snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, goed verpakt.

Teleurstellend

Rokjes van onze dochter retour verzonden ivm verkeerde maat. Na een week het geld nog niet ontvangen. Klantenservice een aantal keer geprobeerd te bereiken maar er neemt niemand op “vanwege extreme drukte in het magazijn”. Advies: gebruik Afterpay wanneer je hier iets besteld.

Snelle levering. Tevreden over het product.

Snel bezorgd maar niet bedrukt

Ik had een KNHB oranje vrouwen hockey shirt besteld hij kwam snel binnen dus dat was fijn. Jammer genoeg was hij niet bedrukt maar dat had ik wel besteld. Ook duurde het lang voordat ik een mail terug kreeg maar voor de rest is de service prima.

Alle spullen van topkwaliteit en binnen 1 dag in huis !

Goede spullen en perfecte service

Mooie spullen, goede prijzen, snelle service

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar en snelle levering. Zijn niet de goedkoopste.

Zeer weinig op aan te merken, bestelling kwam aan op de aangegeven datum. Zeer betrouwbaar.

Snelle levering!

De levering is supersnel en de instructies voor retourneren ook goed. Het kiezen op de site was gemakkelijk door de filters en de beschrijvingen. Groet Maud

Snel en keurig geleverd

Flinke bestelling gedaan en ben nu de ster van het team! In ieder geval qua kleding en accessoires!

Bijna altijd goede service!

Grote fan van bestellen van hockeyspullen! Bel contact wordt goed naar geluisterd. Kwaliteit is heel goed! Retourneren is heel makkelijk en kosten krijg je netjes weer terug! Kortom I love Hockeydirect!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk