Bijna altijd goede service!

Grote fan van bestellen van hockeyspullen! Bel contact wordt goed naar geluisterd. Kwaliteit is heel goed! Retourneren is heel makkelijk en kosten krijg je netjes weer terug! Kortom I love Hockeydirect!

Mooie producten, duidelijke site en goede snelle bezorging.

Uitstekend!

Levering helaas niet de volgende dag

Levering helaas niet de volgende dag ondanks voor 20:00 besteld. Verder prima, schoenen zitten fantastisch

Prima snelle levering

Duidelijke site en snelle levering! Punt van aandacht is verpakking; veel plastic :(

Duidelijke omschrijving van kleding en snelle levering

Laatst een nieuwe trainingsbroek, sokken en bovenkleding besteld voor een nieuw (winter)seizoen na 8 jaar.. Alles zit super comfortabel en paste meteen. Levering was snel binnen. Al met al heel tevreden over HockeyDirect.

Goede ervaringen

Super blij is mijn dochter met haar nieuwe tas..

Uitstekende kwaliteit

2 adidas broeken aangeschaft,de kwaliteit en pasvorm zijn uitstekend. Echt waar voor je geld. Tevens een goede service.

Supere snelle levering

Mijn dochter zit net op hockey, nieuwe wereld. Hockey direct biedt nuttige informatie, werkt eenvoudig en leverde heel snel (next day, zelfs in het weekend).

Het enige wat goed ging was het belletje met de klantenservice

Ik was opzoek naar een nieuw paar schoenen en een nieuwe stick. De schoenen die ik wilde waren al vrij lang niet aanwezig, dus mailde ik jullie. Op een ochtend kreeg ik reactie dat ze er weer waren en ik heb nog geen 5 minuten daarna mn bestelling (met 50% korting) geplaatst. Na een week kreeg ik een mail terug dat de schoenen er ineens toch niet meer waren (hoe dan) en dat ik een code kreeg zodat ik op mijn volgende bestelling geen verzendkosten hoefde te betalen (?!?) das pech 50% korting weg. Als dat nog niet genoeg was, kreeg ik ook nog eens een totaal andere stick binnen dan dat ik had besteld. Zucht.... Niet best…

Verkeerd bedrag geretourneerd

Niet alleen is er van een bestelling een verkeerd bedrag geretourneerd, maar van een eerdere bestelling überhaupt nog niets.

Makkelijk en snel

Bestellingen zijn makkelijk en snel te plaatsen, als alles op voorraad is ook snelle levering.

Snelle levering, fijne website

Snelle levering, fijne website

Goede kwaliteit en snel geleverd

De tas was er in 2 werkdagen, is van goede kwaliteit en er kan veel in. Zit erg fijn! Dus een uitstekende tas voor het hockeyen en ook genoeg ruimte voor je douch spullen/schonen kleding.

Snelle levering en ook nog voor de beste prijs

Voldoet aan verwachting

Alles geleverd zoals besteld. Blij mee!

alles wats goed verlopen, pakketje kwam snel binnen.

Top spullen en snelle levering

Mijn nieuwe ascis zitten perfect en werden op tijd geleverd voor de volgende wedstrijd , previes zoals aangegeven.

goeie kwaliteit

Ik vind het een goeie kwaliteit en het is ook precies wat op jullie site staat. Heel erg blij mee!

Shirt snel en netjes ontvangen!

Snelle service en netjes verpakt!

Veel keuze, goede prijzen, snelle levering

Product prima, terug sturen duurt lang.

Twee producten besteld, supersnel geleverd. helaas maatje te klein. Dus retour. Ook geen probleem alleen dan vind ik het lang duren voordat je weer wat hoort en evt geld terug krijgt. Dat kan naar mijn mening zeker beter.

Snelle service/levering

Na bestelling was de levering van het product erg snel. Daarnaast had ik een mail gestuurd met een vraag en die werd dezelfde of de volgende dag behandeld.

Tas besteld. Super snel geleverd en precies zoals omschreven.

Snelle service en mooie prijs

Snelle service en mooie prijs

Ik heb bij deze site kleding besteld van the indian maharadja. de kleding zat fantastisch en de service was super. het was de volgende dag al in huis.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk