Mooi shirt, goed bedrukt, lange levertijd

In de grote vakantie al een shirt besteld ivm nieuwe sponsor. Kreeg wel een mail dat het later verstuurd werd dan gebruikelijk Uiteindelijk van de week pas binnen Vind dat best lang duren moet ik zeggen

Duidelijk, snel en goede kwaliteit

De bestelde artikelen waren erg snel bezorgd en van goede kwaliteit. Fijne duidelijke webshop

Duidelijke website en snelle goede service

Ik vind altijd wat ik zoek. Ook het advies bij het vinden van de juiste hockeystick, of schoen is erg helder en behulpzaam. De snelle levering is fantastisch en retourneren is eenvoudig met de bijgeleverde adressticker. Tot nu toe nog steeds erg tevreden met hockey direct!

Sneller dan snel

De dag voor dat ik als scheidsrechter het hockey veld op ga, kom ik er achter dat ik een fluitje en de benodigde kaarten mis. aan het eind van de middag besteld en de volgende ochtend op de deurmat. Ruim op tijd voor de eerste wedstrijd. Super snel dus

Top.

Kwalitatief goede kleding. Draagcomfort uitstekend. Tot nu toe altijd netjes en op tijd geleverd. Kortom geen aanmerkingen alleen maar positief,

Goeie snelle service

Ze doen wat ze beloven qua levering tijdstip en goed product

Snelle levering, mooie producten

Was snel geleverd, mooie producten. Onze zoon weer blij gemaakt!

Snelle en goede levering. Door drukte duurt retourneren alleen extra lang. Dat gaat overigens wel handig met scannen van retoursticker met daarna meteen mail, maar terugbetaling duurt even. Ga ervan uit dat ik het over 1 a 2 weken terug ga krijgen. Dus tevreden, mits ik het gedeelte dat ik het geretourneerd heb terug krijg.

Mooie spullen en snel in huis.

Al zoveel gekocht, schoenen, kleding, sticks en altijd erg tevreden. Retourneren verloopt ook goed als het nodig is.

Vlekkeloos

Uitgebreide keuze, praktische website en handige filters. De pakketten komen altijd heel snel aan, bevatten alles wat besteld werd en kunnen vlot geretourneerd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en goede service

Goede kwaliteit spullen en snelle bezorging. Eventueel een retour is ook gemakkelijk te regelen. Kortom, een zeer goede eerste ervaring en dat zal niet de laatste zijn.

slecht

ik heb mijn geld nog niet terug van mijn retourzending

Zeer slecht

Ruim 2 weken geleden 3 jasjes geretourneerd in de winkel; per omgaande zou ik eur 150 ontvangen via een bankoverschrijving. 2 Weken verder, een keer of 5 gebeld maar nog geen euro teruggezien. Telefonisch nu niet meer bereikbaar.

Topservice!

Voor mijn zijn hockeyschoenen besteld... zeer snelle levering. Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Fijne webwinkel

Al wat vaker besteld bij deze webwinkel en iedere keer is het top. 1x wat gehad met een product en gelijk opgelost.

Bestelling nooit ontvangen en geen reactie van de winkel.

Ik heb gemaild naar jullie en geen reactie of iets ontvangen.. Mijn bestelling is denk ik zoekgeraakt. Had graag hulp van jullie gewild.

Veel keus en snelle service

Voldoende keus om uit te kiezen en snelle levering. Alleen een te kleine maat schoenen besteld, ideaal dat retour sticker er al bij zit. Dus niet teveel werk om het terug te sturen. Al hadden we natuurlijk gehoopt gelijk de goede maat te hebben.

Probleem goed opgelost!

Er was een probleem met de levering. Het was niet zeker of het goede product verpakt was vanuit het magazijn. Dit is heel fijn opgelost. Er was een duidelijke communicatie en ik werd ook teruggebeld zoals beloofd. Uiteindelijk gelukkig ook het juiste product ontvangen!

Hockeytas voor nijn zoon gekocht. De dag erna was de tas al binnen! Grote keuze, snelle levering en fijne merken!

Wisselend succes!

Tijdens de verhuizing wat besteld bij HockeyDirect. Toen heeft het 4 weken geduurd voordat ik die bestelling binnen kreeg. Dat op zich maakt niet uit, maar de communicatie daaromheen was minimaal. Daarna nog iets besteld, die bestelling was er binnen een paar dagen. En die bestelling ging vlekkeloos.

Super snelle levering en uitstekende service

Bestel al jaren alle hockey spullen bij HockeyDirect. Uitstekende service en dat voor een scherpe prijs

Prima spullen maar belachelijke levertijd

Prima spullen. Als ik bij HockeyDirect bestel, leveren zij prima spullen. Niks over te klagen. Echter, ik heb een rokje besteld van mijn hockeyclub. 3 weken geleden besteld en nog steeds niks binnen. Op de site stond nog dat het de volgende dag in huis is. Het kan altijd gebeuren dat de levering bagger is met de leverancier, maar zet dan niet die leverdatum op de site. Vervolgens aantal keer gebeld en word beloofd dat diezelfde week het rokje nog geleverd word. Tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen. Een tegemoetkoming lijkt me op zijn minst netjes vanuit HockeyDirect.

Prettige online webshop met een groot aanbod

Positief

top kwaliteit voor en goede prijs!!!

Ik heb laats een haarband en een polsbandje gekocht van the Indian maharadja, ze zijn enorm fijn, werken goed, en voor en mooie prijs. Raad zeker aan!!!

Spullen altijd 1 dag later meteen geleverd, goede kwaliteit en goed verpakt. Niks negatiefs te melden

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk