Zo wil je het!

Snel, goede communicatie, producten precies zoals verwacht en voor een scherpe prijs!

Snelle goede levering

Hockeystick gekocht voor mijn zoontje zijn eerste hockeytraining. Hij wilde een gouden stick. Nou de keuze was enorm, en het belangrijkste: Hij heeft zijn gouden stick! Perfecte maat en een mooie beginnersstick voor een mooi prijsje!

Snel, goed en metten prijzen

Ik ben tevreden

Ruime keuze, goede prijs en snelle levering

Ruim aanbod tegen aantrekkelijke prijzen en ook nog eens snel geleverd

Snel bezorgd, weinig gedoe

Ik heb mijn thermoshirt snel ontvangen voor een nette prijs. Het ging allemaal lekker makkelijk, zonder gedoe!

Lange levertijd, foute levering, slecht bereikbaar

Als je hier niet hoeft te bestellen zou ik het niet doen. Slechte voorraad, verkeerde dingen uitgestuurd, lang op terug betaling moeten wachten, klantenservice vaak niet bereikbaar

Goede service!

Snel bezorgd

Goede prijs en service

Hockey Direct heeft betere prijzen in vergelijking met andere websites en snelle levering, kortom ik ben een tevreden klant

Leuke aanbieding!

Naast leuke aanbiedingen bestellen wij graag bij hockeydirect. Bestellen en communicatie gaat zeer gemakkelijk. Fijne website!

Goede service, snelle verzending.

Telefonisch advies gevraagd voor de maatvoering van een hockeyhandschoen. Helaas bleek bij levering de handschoen toch niet te passen. Maatvoering op de website kwam ook niet overeen met maatvoering bijgevoegd bij het product. Meteen gebeld en kosteloos kunnen ruilen voor een andere maat. Verwerking retour laat helaas langer op zich wachten, maar dit word zowel online als telefonisch duidelijk vermeld.

Correcte en snelle leveringen

Hockeydirect levert telkens weer snel en correct uit.

zeer slecht

bestelling geplaatst op 27/8, 2 artikels, waarvan 1 op voorraad was, en het andere, een shirt, moest nog bedrukt worden, maar van beide werd gezegd dat ze tegen 31/8 geleverd zouden worden. Resultaat: het bedrukte shirt werd 2 weken later thuis bezorgd, en de shorts (die nochthans op voorraad waren volgens de website, zijn NOG STEEDS NIET GELEVERD, en het is ondertussen 26/09. Ik heb hiervoor al 2 keer een mail gestuurd, maar er komt TOTAAL GEEN REACTIE. Ik kan jullie dus enkel een slechte score geven, want dit is ongeveer mijn slechtste ervaring met een bestelling via een webshop...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede shop met uitstekende service en snelle levering

Ik heb meerdere dingen besteld bij hockey direct en ze zijn allemaal van goede kwaliteit. Ook kwamen de spullen de volgende dag al binnen. Het is ook erg fijn dat het retouren gratis is.

Ik kreeg netjes antwoord op mijn mail, na ruim een dag, en telefoontje. Aan de hand daarvan het product besteld.

mooi op tijd geleverd en kwaliteit shirt

mooie aankoop

Het grootste en voordeligste assortiment.

De eerste keer iets besteld hier, vond meteen wat ik nodig had en had het snel thuis!

Goed en snel geleverd.

Super goed

Snel geleverd, prima kwaliteit

Een hockey shirt besteld. Snel geleverd en prima kwaliteit. Ook de opdruk is goed.

Snelle levering en vlotte bestelling

Snel en duidelijk. Website overzichtelijk en goede keuze ondanks de weinige kennis die we hebben over Hockey (eerste stick voor dochter)

Snelle levering en producten van goede kwaliteit

Alles naar wens, goede site met groot aanbod.

Donderdags besteld en shirt zou zaterdag met d post geleverd worden . Vrijdags werd er aan gebeld en kreeg ik het pakket met mij shirt al in mijn hand . HELEMAAL SUPER

Dikke nul wanneer er iets fout loopt

Clubtrui besteld, fout geleverd, contact opgenomen, alles zou opgelost worden en dan startte de saga die ondertussen 5 weken duurt. Nog steeds ontvingen wij geen nieuw product, geen terugbetaling en blijven de reacties (als die er al komen) beperkt tot 'seizoensdrukte' of gewoon geen reactie meer.... Wat een dikke nul op vlak van naservice, HockeyDirect! Jullie maken een fout en lossen het niet op, sterker nog, dit is je reinste oplichting op deze manier! Als alles goed gaat, is het een prima shop maar oplossingsgerichte service bij fouten en retourverwerking is hopeloos. Wij rijden terug naar fysieke winkel DNA Hockey in Aartselaar als het even kan.

Heel fijn

Bestelling snel geleverd

Denken met de klant mee

Mijn pakketje raakte kwijt bij PostNL. HockeyDirect heeft het keurig opgelost door de bestelkosten van de zoek geraakte bestelling terug te storten en vervolgens 5 euro korting te geven en gratis verzending op de vervangende bestelling. Deze kwam overigens super snel aan. Top klantenservice!

Goed geholpen voor het hockey shirt van onze dochter. Snel geleverd. Toen bleek dat we de verkeerde sponsor hadden is hier meteen naar een oplossing gezocht Heel tevreden over snelheid, contact en service

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk