Goed geholpen voor het hockey shirt van onze dochter. Snel geleverd. Toen bleek dat we de verkeerde sponsor hadden is hier meteen naar een oplossing gezocht Heel tevreden over snelheid, contact en service

Groot assortiment

In lokale winkels helaas onvoldoende keuze voor een wat bredere voet. Nu wel gelukt! Snelle, nette levering

Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering!

Zo HIP en SPORTIEF

Mijn dochter gaat voor het eerst naar de hockey, tja…. als 13 jarig meisje wil je er dan natuurlijk ook HIP uitzien. Samen gezellig en vol zin snuffelen op de site van hockey direct. Uiteraard moet het matchen dus van Indian Maharadja Tech een vlot rokje, broek (junior) EN een bijbehorend haarbandje gekocht! Wat gaat ze met veel zin naar de training. Nu nog een mooie hockeytas, wie weet winnen wij wel de cadeaubon van Euro 100,- deze maand… Wat zal er dan een sportieve en gave tas uitgezocht gaan worden. Fingers crossed.

Fijne snelle levering

Binnen een dag mijn bestelling in huis.

Makkelijke site en goed overzichtelijk. Snelle levering en gemakkelijk om iets terug te sturen.

Great support

Had some issues with a backorder product, support was fast and satisfactory. Unfortunately the item I ordered was sold out when I placed the order, so that was not so good.

Snelle en accurate levering

Veel keuze en top snelle levering!

Veel keuze en goede service!

Wij zijn erg tevreden over hockey direct. Veel keuze in kleding en sticks. De bestelling is snel binnen wat erg fijn is als je 4x in de week op het hockeyveld te vinden bent.

Correcte service

Al meerdere keren besteld via de website, telkens netjes geleverd binnen de aangegeven termijn. Handige website makkelijk in gebruik!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel, duidelijk, compleet

Snelle levering. Levertijd zoals gecommuniceerd. Goeie service.

Snelle levering en goeie spullen

Zeer goed geholpen!

Gebeld voor extra informatie, hier goed te woord gestaan en erg blij met de aankoop van mijn nieuwe hockey schoenen!

Zelf ben ik erg weg van de coole, hippe hockeystick voor mijn kleinzoon maar hij heeft hem nog niet gezien, hij krijgt hem a.s. zaterdag voor zijn achtste verjaardag. Ik hoop dat hij er veel doelpunten mee gaat maken en veel speelplezier zal hebben, maar dat weet ik wel haast zeker!

Rapide et sérieux

Commande reçue sous moins de 48h et produit correspondant à mes attentes.

Goed geregeld!

Scherpe prijs en snelle levering volgens afspraak.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Toegankelijke en overzichtelijke website.

Altijd goede ervaring met HockeyDirect

Scherpe prijs voor prachtige hockeytas van Indian Maharadja. De tas is snel geleverd. Enkel goede ervaringen met HockeyDirect.

Betrouwbare, snelle webshop!

Prima webshop! Biedt een goede prijs/kwaliteitsverhouding en alles is over het algemeen snel binnen.

Goed advies tijdens pasmoment en snel geleverd! TOP!

Heel blij met mijn eerste hockey tenue van HCW!

Een snelle ervaring daar houd ik van

Het was snel beter binnen en de site werkte snel en eenvoudig echt top!

Goede prijzen

Ze bieden goede prijzen aan voor hun producten in vergelijking met andere hockey websites. De bestelling werd snel geleverd.

Goed, snel en betrouwbaar

Snel geleverd. Goede prijs en service.

Alles is perfect!

Alles is perfect. De leveringsperiode, de prijzen, de maten, de service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en goede kwaliteit

Fijne website en snelle service, zeer tevreden!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk