Duidelijke site, makkelijk bestellen en de producten zijn zoals op het plaatje. Hockey tas en sokken besteld. Mooi tas qua kwaliteit en ook de sokken.

Je wordt door alles meteen op de hoogte gehouden. Waar je artikel zich bevind. Tot aan huis!

Delayed delivery and lack of communication re backorder

It took two weeks to receive the order, which did not include all items. There were issues with shipping, which hockeydirect stated was postnl's fault, but I did not receive the track and trace information for that shipping, so I can't verify this. Apparently some items are in backorder, but I was not informed of this earlier and was given no information on when these might arrive. Items are otherwise of good quality.

Onze favoriete winkel!

Al meerdere keren kleding, sticks en andere benodigheden besteld en iedere keer opnieuw keurig op tijd geleverd!

Bestellen is makkelijk en klantenservice helpt super bij een aanpassing.

Ik had twee losse bestellingen geplaatst. De levertijden waren wat langer, wat van te voren bekend was. Ik had mij bedacht en belde de klantenservice om mijn bestelling te annuleren zodat ik deze later opnieuw kon plaatsen met het gewenste product. Dit was geen probleem, ik ben zeer goed geholpen en alles was snel geregeld. Top service!

Snelle service, op tijd geleverd en een ruim assortiment om uit te kiezen!

Helemaal top

Makkelijke site Makkelijke bestelling met duidelijke uitleg Snelle levering

Top schoen, snel geleverd

Fijne site met veel keuze. Makkelijk filteren en supersnel geleverd. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken.

Een snelle en goede bezorging.

Ik heb het als positief ervaren. Het was fijn dat het overzichtelijk was en ik heel gemakkelijk kon bestellen. Ik heb een goede berichtgeving gehad over zowel bevestiging en levering. Dit is fijn!

HockeyDirect is lekker snel en goedkoper!

Wat een fijne site en wat een goede service! Wij zijn helemaal blij dat we deze site hebben ontdekt en dat hebben wij ook al op het hockeyveld in Amstelveen laten weten. Lekker zo doorgaan en wil je iets bestellen.. twijfel niet.

Super snel bezorgd

Na 2 dagen mijn bestelling al in huis :)

Het product bereikte mij zonder enig probleem met het snelle en traceerbare mailsysteem.

Ik kocht een paar hockeyschoenen voor mijn dochter. Het product bereikte mij zonder enig probleem met het snelle en traceerbare mailsystem.

Fijne producten, duidelijke omschrijving, duidelijke foto’s, duidelijke info over levering, goed verpakt en geleverd zoals benoemd.

Schoenen waren goedkoper dan in de winkel. Snelle levering, omdat alles op voorraad was

Snelle service en goede produkten

Ik ga hier niet meer bestellen

Alles was op voorraad toen werd besteld en zou binnen 2-3 dgn binnen zijn. Na 5x er zelf achteraan te hebben gebeld kwam alles pas binnen >3 in later toen alle wedstrijden en hockeyseizoen allang weer begonnen was….

Gewoon goed.

Aardig personeel, mooie spullen, voor mij fijne locatie.

Correct en super snel!

Online hockeyshirt besteld en binnen 2 dagen was deze binnen. Juiste maat en geleverd op het door hen aangeven tijdstip: top!

Ik vind ze super fijn ze zaten meteen goed

Nou ik hbe ze binnen gekregen echt super snel en ik moest die dag trainen dus ja echt super blij mee echt top

Snelle levering en goede producten.

Ik haal al mijn hockeybenodigdheden voortaan bij hockeydirect. Alles onder één dak en een fijne service! Altijd snel in huis.

uitekend

mijn bestelling zoals afgesproken en nog op tijd voor de eerste wedstrijd in huis prima website en duidelijk hoe en wanneer alles geleverd werd zeker aan te bevelen hockey direct.

Het was hartstikke goed.

Had de bestelling snel binnen. Enige wat niet helemaal klopte was het maatmodel bij het officiële tenue van de dames. Volgens de maattabel zou ik xl hebben maar l was goed

Mijn favoriete webshop alle hockeykleding

Een zeer compleet aanbod, makkelijk te bestellen, zeer goede service, betrouwbare levering en kwalitatief goede kleding en een uitstekend lage prijs.

Ondanks drukte en verhuizing prima levering!

Prettig

Snelle service, en goed telefonisch geholpen

Goede ervaring, ondanks de drukte aan begin van het seizoen goed geholpen aan de telefoon. Daarnaast telefonische afspraak gelijk nagekomen!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk