Ik heb de shirt bestel en straks ontvang

Levering kon sneller

In vergelijking tot eerdere ervaringen duurde levering team kleding relatief lang. Nadat ik contact had opgenomen hoorde ik dat er een nieuw magazijn was en dit vertraging opleverde. Aan de start van een hockeyseizoen lijkt dit ongelukkig getimed.

Super goede en snelle service van Hockeydirect.

Pakken besteld voor 2 hockeyteams voor een goede aanbieding. Top medewerking van de klantenservice alsmede van het salesbureau. De pakken werden zeer snel geleverd.

Zaken niet op orde

Tot twee keer toe dezelfde trui in de verkeerde maat ontvangen. Klantenservice kan niks voor je doen, je moet het artikel dan weer zelf opnieuw bestellen terwijl je niet weet of dat artikel dan wel op voorraad is. Als laatste kreeg ik een kortingscode als goedmaker, maar daarmee moest ik ineens verzendkosten betalen omdat het artikel dan in de €49 kwam. Sigaar uit eigen doos. Ik zou zeggen; zoek even verder naar een winkel waar de voorraad wel een beetje up to date is. Genoeg aanbod elders, deze winkel bezorgt je alleen maar extra werk. (Ben nog nooit zo vaak bij het postkantoor geweest in een week…)

Mooie sportkleding en een supergoede en snelle service.

Prachtige setjes voor shirts, shorts, afritsbare trainingsbroeken en jacks. Echt waar: vandaag besteld en morgen in huis. Lage en zelfs geen transportkosten.

Top Website, Producten en Service!

Top Website, Producten en Service! Fijne snelle bezorging...

Mijn vaste adresje voor hockeyspullen

Mooi assortiment hockeykleding en -benodigdheden voor mijn meiden en mezelf. Ik kom altijd weer uit bij Hockeydirect als ik wat nodig heb. Snelle levering en geen gedoe bij retourneren. Top!

Snelle levering, ruim assortiment

Goede prijzen en altijd nieuwste collecties beschikbaar.

Snelle correcte levering

Goed product voor een goede prijs.

Zeer goed en snel geregeld

Snelle levering en goede kwaliteit materiaal.

Bestelling was snel binnen en de kwaliteit van het product is goed! Als ik weer iets nodig heb, bestel ik zeker weer hier.

Snel

Zaterdag in de winkel schoenen gepast, maar de gewenste kleur was er niet. Besteld en maandag al thuisbezorgd.

Snelle en goede service. Kwaliteit is ook goed in verhouding met de prijs.

Snelle levering en duidelijke website

Prima om je hockeyspullen te bestellen, leuke kortingen en levering is snel.

Ruime keuze

Ruimte keuze aan hockey artikelen en merken. Meerdere maten besteld en gratis retour. Ook prima contact met klantenservice gehad. Al met al zeer tevreden over de site, de communicatie en de service.

Kapotte stick

Dit is de tweede keer dat ik een kapotte stick geleverd krijg

Aan te raden.

Heldere informatie. Goede service als er iets eens mis gaat.

Prima tas zoals omschreven

Super fijne tas om te gebruiken. Er kunnen nog best veel spullen in de tas wanneer de hockeystick erin zit

Goede kwaliteit schoenen.

Levering was snel. Tevreden over de schoenen. Nu inmiddels 3 keer wat besteld.

Niet perfect, wel vriendelijk

Shirts besteld voor team van mijn zoon. Helaas is er wat met de bedrukking mis gegaan. Mensen zijn erg vriendelijk dus ik ga ervan uit dat het wel opgelost wordt. Alles gaat momenteel wel erg langzaam ivm verhuizing en drukte.

Kan veel beter

Vertraging op levering Verkeerde opdruk Andere truitje zonder opdruk Al 1,5 jaar gaat het bestellen van het clubuniform gepaard met moeilijkheden, we zijn niet de enige waar het misging Zeer teleurstellend en zorgt jammergenoeg ook voor slecht imago van onze club bij hun leden plus jullie komen er uiteraard ook niet beter uit. Tip: een geste zou gewaardeerd worden naar de leden Knop hieronder: zou u ons aanbevelen: ja/nee? Nogal vervelend als jullie de enige leverancier zijn van de uniformen, we moeten dus wel… hopelijk nemen jullie de feedback ter harte en loopt het snel beter. Succes!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima schoene, maar levertijd veel langer dan verwacht

Vaker hockeyspullen besteld en altijd snel geleverd. Nu prima schoenen, maar levertijd veel langer dan verwacht en dan aangegeven. Reactie op mail over levertijd kwam pas toen de schoenen al een paar dagen bezorgd waren?!

Goede kwaliteit voor een democratische prijs,goede service en snelle levering.

Ben zeer tevreden over mijn bestellingen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super fast ! Good prise!

Friday night ordered , Tuesday morning home. (Free delivery for me) Good price. The item arrived as expected: new, original Osaka. Loved my experience. Will order more .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gantelstraat 14