Meer dan 2 weken moeten wachten op bestelling

Wie verhuist en verandert er van systeem net op het moment dat het hockeyseizoen start. Op emails werd er amper gereageerd en telefonisch onbereikbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede kwaliteit

Zit precies zoals verwacht, een mooi en valt goed.

Scherpe prijzen, snelle levering

Nu al voor het derde jaar hockeyschoenen hier besteld. Scherp geprijsd en snel geleverd.

Geweldige service

Tot nu toe zijn al mijn aankopen prima bevallen , niets hoeven retourneren en ze waren snel geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden per mail . Bedankt !

Zeer tevreden over de service en de kwaliteit.

Wij bestellen bij jullie nu al drie jaar voor onze dochter hockekledij, -bescherming en -sticks en zijn altijd al zeer tevreden geweest.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd en goed materiaal

Besteld en direct een bevestiging en vlot daarna de verzending. Daags daarna werden de spullen bezorgd netjes verpakt.

Hele fijne klanten service

Ik heb hele fijne schoenen besteld. De klantenservice antwoord heel snel en duidelijk, dat is heel fijn.

Altijd wat ik zoek, leuke acties en super snel geleverd

De newsletters met de acties zijn goed getimed, HockeyDirect heeft altijd de nieuwste producten maar ook afgeprijsde producten van de vorige seizoenen, dus er is altijd iets tussen voor iedere smaak en portemonnaie. Er is makkelijk contact te leggen met de klantenservice en de producten komen razend snel aan.

Goede en snelle levering

Word snel geholpen

Topshop

Prima prijzen & spullen

Goede maat en fijn artikel

Rokje is goed kwa maat en zit goed levering was later dan verwacht rest was helemaal top

Ruime keuze, snelle verzending

Goed gesorteerde en overzichtelijke webwinkel. Artikelen werden snel bezorgd en waren netjes verpakt.

Slechte service en voldoet niet aan de beloftes

Bestelling zou de volgende dag in huis zijn, duurde vervolgens 4 dagen. Wanneer ik belde voor een update kreeg ik de melding om maar gewoon te wachten en er was geen duidelijkheid wanneer het wel verstuurd ging worden

Nog steeds de bestelling niet ontvangen

21/8 bestelling geplaatst na steeds tevreden geweest te zijn van de service maar nu niets zichtbaar op de track&trace en nog steeds geen levering…

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Gewoon goef!

Levering in orde, ook retour snel verwerkt en nieuwe schoenen geleverd!

Nette levering

Nette levering, duidelijke retourvoorwaardes zijn mee gestuurd. Bezorgen de volgende dag is bij mij alleen niet gebeurd terwijl ik de bestelling in de ochtend had geplaatst

Geen levering en slechte service zonder opvolging

Voor mijn zoontje hockeystick + bitje besteld, ver voor seizoen begon. Kreeg direct mailtje einde dag dat het door drukte niet gelukt was om te versturen (netjes). Maar toen begon het pas...hoorde niets meer, meerdere keren gebeld en gemaild. Iedere keer , ja hoor komt goed. Zeiden dat er iemand in het magazijn was gaan kijken en dat alles gereserveerd was. Maar opnieuw geen spullen. Toen opeens mailtje dat geld van stick geretouneerd was zonder enige verklaring of zoeken naar een oplossing. Het lag aan hun systeem was het antwoord want er was toch geen voorraad (2 weken waren verstreken ondertussen). Na meerdere conversaties kreeg ik bon van €10. Bitje zou wel geleverd worden, maar was volgens hen iets misgegaan bij inscannen door post.nl en zat nu ergens vast in systeem. Kon geen geld terug krijgen omdat hij misschien wel geleverd zou worden. Moest 5 dagen wachten - dat is alweer 10 dagen geleden. Is laatste keer via hockey direct!

Mooi product, snelle levering

Precies die hockeyschoenen die mijn zoon graag wilde. Prettige prijs met kortingscode en snelle, nette levering!

Snel geleverd, goede prijs

Binnen 2 dagen in huis en goedkoper dan in gezien in de winkel

hele fijne site , en snel bezorgd

het is goed te vinden en duidelijk aangeven, en het wordt snel bezorgd.

Snelle levering.

Spullen snel geleverd, top.

Levertijden en doorlooptijden

Ik had een keepers helm gekocht en die kwam te laat binnen, er stond namelijk "vandaag besteld, morgen in huis". Maar dat was dus niet zo. betaling gedaan op 16 aug 2022. Tis bijna 1 september, nog steeds niks terug ontvangen. Helaas is dit niet de eerste keer. Het jammerlijke is dat de argumenten zo gebracht worden dat hun probleem , jouw probleem worden. Ik kreeg te verstaan: - Personeels tekort. Ik ben NIET verantwoordelijk voor je PO beleid - Verhuizing. Ik ben niet verantwoordelijk voor je Planning - Logistieke problemen. Ik ben niet van je leveranciers beheer. - Voorraad issues; 'Haal dan op zijn minst van je website dat "morgen in huis". Dat kan je dus niet nakomen en is misleidend. Wat ik zeg, allemaal zaken waar ik als koper maar mee moet dealen. Voor duizenden euro gekocht in de afgelopen jaren. Dat houdt hier op.

Super schoenen

Mijn eigen maat wisselt tussen 38/38,5. Ik heb de schoenen in maat 38 2/3 besteld en deze zitten top. De binnenschoen zorgt ervoor dat de schoen goed blijft zitten. Ook met smalle voeten zitten de schoenen goed! Snelle levering dus ben tevreden!

Super snel geleverd

En goede prijzen, duidelijke website.

Foutief product geleverd en 5 dagen na retournering nog altijd geen bericht

Een hockeyshirt van team NL besteld, maar het product dat geleverd werd leek er in de verste verte niet op (een windjack). Product direct geretourneerd, maar 5 dagen nadat het product bij PassaSport (die voor de verzending zorgt) is terugbezorgd, nog altijd geen enkele reactie ontvangen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk