Goede producten

Duidelijke omschrijving van product en levertijd

Mooie schoenen met snelle levering

Hockeyschoenen bestelt voor het nieuwe seizoen, twee maten besteld maar die bleken beiden te klein te zijn. Dus nog een grotere besteld, t duurde in totaal maar zo’n drie dagen

Prima inorde !

Correcte & snelle levering !

keurige levering

stevig verpakte schoenen en hockeystick, dat maak je wel eens anders mee!

voldeed volledig aan de verwachtingen

Van bestelling tot het bezorgen. Alles liep vlot en zoals ik het graag zie.

Na een week geen levering

Al jaren bestellen we onze hockeyspullen bij HockeyDirect en zijn de spullen snel en goed geleverd. Helaas zitten we nu al een week te wachten op onze bestelling en kan men nog steeds niet aangeven wanneer het wel verzonden gaat worden, terwijl woensdag was aangegeven dat ze een artikel dat niet leverbaar was uit de order zouden halen en het dan verzonden zou worden. Maar vanmorgen kregen we op de mail dat ze dit toch niet hadden kunnen doen. Mijn dochter haar huidige schoenen zijn echt te klein en morgen zou de derde keer zijn dat ze moet spelen op te kleine schoenen. We hebben meerder keren contact opgenomen, uiterst vriendelijk te woord gestaan maar niemand kan vertellen wanneer ze gaan leveren, we ontvingen ook nog een goed nieuws mail dat de order geannuleerd was en ons geld terug kwam. Bij het nabellen bleek dit om een van de artikelen te gaan die niet leverbaar was maar dat spreekt weer de mail van vanmorgen tegen, we gaan u berichten doen ons best horen we al dagen. De enige oplossing voor ons is nu vanavond naar een andere winkel te gaan en daar schoenen aan te gaan schaffen.

Très bon service

La réception des commandes est assez rapide. Et pour le retour d’articles ne correspondant pas cela se fait très facilement. Et si besoin de contact les opérateurs font leur maximum même si ils ne parlent pas français et sont prennent le temps pour nous comprendre.

Geen levering

Geen levering sinds 7dagen (sticks waren in stock en leeveringtermijn was 24u)…

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bestelling niet op tijd binnen

Binnen 2 dagen zou het geleverd worden. Dat zou zaterdag zijn. Het is nu donderdag.

Te laat leveren spulle

Ik had voor de zomer hockeyschoenen besteld die volgens de site de volgende dag geleverd zouden worden. Dat duurde nog weken, waardoor ik ze heb geannuleerd ivm vakantie. Over de mail goed contact met de medewerkers gehad. Nu heeft mijn man weer hockeyschoenen besteld, maar die zijn ook na bijna een week nog niet aangekomen. Mijn zoontje heeft ze niet kunnen gebruiken bij zijn eerste training.

Top app

App werkt goed, gemakkelijk groepen trainers aan te maken die allemaal met een mail direct op de hoogte zijn van de training die ze moeten geven. Ook de keuzemogelijkheden en de reeds al geproduceerde training is de app. Werkt als een bibliotheek!

Het is fijn dat ze hier veel spullen hebben en dat het ook snel binnen is

Samenwerking was top! Bedankt!

Snelle service, goede kwaliteit

Site werkt snel en fijn, producten worden goed weergeven en beschreven zodat je precies weet wat je koopt. Mooie kwaliteit, snelle levering.

Snelle correcter service: top!

Duidelijke website, veel verschillende producten naar kwaliteit en prijs. Vlotte communicatie en snelle levering. Een aanrader als je als hockey mam vaak nieuwe spullen nodig hebt!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima in orde en supersnelle levering.

Alles wat ik besteld had voldeed prima en de levering was supersnel! Zondag besteld en toch al maandag in huis! Ook qua prijs onverslaanbaar.

Comfortabel materiaal mooie modellen!

Snelle service en de foto van het product dat ik kocht, was precies zoals ik het thuis kreeg. Heel blij ben ik met mijn aankoop bij jullie. Ik bestel beslist nog!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding en zeer snelle levering

Ruim assortiment hockeyschoenen in veel maten. Zeer snelle levering! Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Altijd genoeg keuze en snelle levering!

Ik ben heel tevreden over Hockeydirect. Keuze genoeg en van goede kwaliteit. Mooi dat ze ook nog eens snel leveren. Kortom, een aanrader.

Alles in een omgeving

Alles wat je nodig hebt voor hockey en nog meer kun je hier kopen. Prijs is prima dus je hoeft niet nog andere sites te vergelijken. Levering is altijd snel en retour zenden gaat eenvoudig. Ik beveel deze site aan iedereen aan.

Prima service!

Binnen termijn geleverd! Top service.

Perfect !

Snelle levering, scherpe prijzen, prima service, een webwinkel om aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goede kwaliteit, ziet er leuk uit

Leuke stof en ziet er leuk uit blij mee

Website werkt top, samenwerking met postnl erg fijn dat je vantevoren een mail krijgt wanneer het aankomt.

Niet duur er heel snel geleverd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk