Beter dan dit gaat het niet worden.

De levering van mijn spullen was super. Vandaag schoenen besteld en morgen worden ze al geleverd. Super snelle levering. Zaten toch even met handen in het haar toen de winkel onze kunstgrasschoenen niet in de winkel had. Toen bij jullie de schoenen besteld. En tot onze verbazing de volgende dag weten ze al geleverd. Top.

Betrouwbaar en altijd fijne service

Bestel regelmatig hockeyspullen. Fijne producten en snelle levering.

Ruime keuze, snel en duidelijk

Ik had een paar schoenen besteld, bleken te klein, volgende dag grotere maat besteld en beide schoenen ook direct volgens de belofte de vlg dag bezorgd. De te kleine schoen retour gestuurd volgens retourenproces.

Super snel geregeld! Goede kwaliteit !

Webshop duidelijk Snel geregeld, snel binnen! Ga zeker nog eens bestellen

Nieuwe Asics hockeyschoenen

Altijd blij mee! Snelle service!

versturen is veel langer dan aangegeven

binnen 1 dag verstuurd staat er op de site. in werkelijkhied duurt het 3 werkdagen voordat t verstuurd wordt

Week te laat geleverd, zonder communicatie

Besteld shirt werd een week later dan bij bestelling aangegeven geleverd. Moest er zelf contact over opnemen (waar het bleef). Te late levering zou te maken hebben met verhuizing, dus wellicht incident(?)

Ik had een bestelling geplaatst, de dag erna meteen geleverd dus dat was top. De zak/doos was nog heel dus daar was ik ook blij mee

Super groot assortiment en perfecte service

Op zoek naar hockey spullen voor onze dochter. Na de site te bekeken wisten we direct dat we hier wilde bestellen. Groot assortiment met de mooiste merken voor goede prijzen. We hebben dan ook direct besteld. Nadat we de bestelling binnen hadden bleek de hockeystick te klein. Direct een nieuwe besteld ook deze was binnen enkele dag binnen. In 1 woord perfect.

Snelle, prettige service!

Met mijn inlognaam snel kunnen bestellen. Direct de volgende dag geleverd.

Keigoed geholpen

Twijfelde Heel erg over welke schoenen en wilden ze eigenlijk online bestellen. Na een telefoontje met de winkel leek het me toch een goed idee om er naartoe te gaan gezien de verkoper er veel verstand van had. In de winkel tot de juiste beslissing gekomen maar deze stond niet op voorraad in de winkel. Uiteindelijk de schoenen online besteld. had ze de volgende dag in huis. Vriendelijk, behulpzaam, snel en ruime keuze. Ik zie geen reden om hier niet te kopen

Hockeystick besteld en ondanks dat we vantevoren de maat hadden opgemeten bleek de stick toch te groot; gratis kunnen omruilen voor een maat kleiner die we de vlg dag al in huis hadden!! Heel fijn !

Snelle levering, mooie schoenen

Voor het eerst bestelt op Hockey direct. Wat een snelle levering en de schoenen van Brabo zitten top. Super fijne aanbiedingen ook!

Reeds een paar keer besteld bij jullie en steeds onder de indruk van de goeie en snelle service! Top!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Blij met het KNHB bedrukt Hockey Shirt

Moest eventjes wachten tot dat het apparaat terug was zodat de naam voor wie het hemd bestemd voor is kon geplaatst worden. Ik weet dat hij super blij mee is. Ook de klanten service was heel netjes en beleefd om mij hierover te informeren en de informatie klopte ook, dat het apparaat pas in de eerste week van augustus zal zijn. Ook snel geleverd.

Top service & top kwaliteit

Profesionele webshop; duidelijk, klantvriendelijk en zeer overzichtelijk. De artikelen die HockeyDirect te koop aanbiedt zijn van hoge kwaliteit. Eenmaal heb ik een artikel moeten ruilen omdat de maat iets kleiner viel, maar dat gehele proces liep zeer snel en eenvoudig.

Snel en goede service

Alles was er binnen korte tijd. Daar bij kreeg ik de verzendkosten terug. Men reageerde snel op mijn email en zijn in alles zeer coulant. Top bedrijf

Super snelle service

Rokje besteld, te volgen met track an tracé, alles precies op tijd en rokje is top

leveringsdatum niet gerespecteerd !

Levering niet op de dag zoals beloofd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super goede service en zeer snelle levering!

De service is altijd goed en de levering zeer snel. Zelfs als ik iets in de avond bestel dan heb ik het met grote regelmaat de volgende dag nog ik huis. Wanneer je via de mail een vraag stelt krijg je zeer snel en netjes reactie.

Snel geleefd en heel mooi

In top vorm

snelle levering en snelle retour.

Hockey schoenen besteld, voor de zekerheid 2 maten, snel geleverd, heldere retour instructie en geld retour volgens afspraak. Maar al meer zaken hier besteld in het verleden

Super snelle levering en erg goede service.

Super snelle levering en erg goede service. Heb mijn bestelling in het weekend gedaan en werd binnen 2 dagen geleverd. Ook via de e-mail wordt je goed geïnformeerd. Top website !

Altijd snelle service en levering

Top website

Service is snel en flexibel

Wat ik persoonlijk fijn vind is dat ze ook gewoon telefonisch bereikbaar zijn en met je meedenken. Online ruilen gaat daarom heel makkelijk.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk