Duidelijke omschrijving en snelle levering

Excuses, excuses, noch geen bestelling binnen. Zucht!

Nu 1 ster totdat wij onze bestelling binnenkrijgen die ik afgelopen week heb geplaats en betaald. Twee keer een e-mail verstuurd, twee keer een antwoord met excuses ontvangen, maar onze bestelling nog steeds niet.

Nette vlotte afhandeling retour

Ik had een aantal artikelen gekocht en een waardebon gebruikt. Ik kreeg een aangepaste waardebon weer terug.

Snel geleverd tegen een beter dan gemiddelde prijs

In tegenstelling tot bij andere (en duurdere) webshops, was het artikel wat ik wilde hebben bij HockeyDirect wèl verkrijgbaar en ook nog tegen een scherpere prijs! Vervolgens werd het artikel ook nog snel (de volgende werkdag) geleverd. Petje af voor Hockeydirect!

Prima service!

Snelle bezorging. Terugsturen, omdat de schoenen te klein waren, was geen probleem. Daarna snel de goede maat in huis. Schoenen in de aanbieding gekocht, een schappelijke prijs.

Makkelijk te bestellen en retourneren

Mooie A merk producten, Snelle bestelling, makkelijk te retourneren.

A very good experience that incourage you to buy.

I have always had a good experience, that is why I punctuated it as a nine. It isnt a ten because the sizes of the shoes are a bit messy to understand as they are not the traditional ones. Moreover, another thing to improve could be adding languages option. Saludos, Luisa from Argentina :) Hope to win the 100 euros!

top

Alles verliep goed en snelle levering

Heel goed, de service was echt top!

Het was echt heel snel geleverd en de bedrukking is echt mooi gedaan. En ze zijn heel vriendelijk aan de telefoon

Supersnelle en goede service !

Makkelijke en overzichtelijke website, goede prijzen en service, en snelle levering

Mooie producten en super geregeld

Overzichtelijke website met zeer mooie producten en een uitgebreid aanbod. Verzending ging goed en snel en de communicatie is helder, een echte aanrader!

fijne website

Mijn bestelling was er snel, het was wel jammer dat hij niet het bedoelde kadoo was. Heb contact gehad met de klantenservice en die reageerde heel snel en correct.

Scorende stick

Op basis vd specs heb ik de Osaka 55 gekocht. Was in het begin even wennen. Maar bij de derde kwart kon ik twee keer scoren en werden wij kampioen. Fantastische stick. Backhand en forhand onder controle. Lekker technische stick.

Mooi product

Mooie kwaliteit product, levering volgende dag niet waar gemaakt

Supersnelle sportieve service!

Zo! Dit gaat echt rap. Echt efficiënt online shoppen! Bedankt! De bestelling is echt direct in huis … Computer en postorder werken goed samen daar bij hockey-direct. Maar ook bij running-direct hebben we gemerkt! Heel fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

disappointing

Very disappointing.

Zeer slechte klantenservice

Na het bestellen van Hockeyschoenen kreeg ik een mail waarin stond dat zij een verkeerde prijs gehanteerd hadden. Mijn bestelling werd geannuleerd en zonder excuses kreeg ik te horen dat mijn schoenen niet zouden komen, terwijl ik die die dag nodig had. Een vraag om compensatie werd uiteraard meteen afgewezen, ook toen werden geen excuses aangeboden. Zeer slechte zaak voor een bedrijf dat een mening van een klant zo belangrijk vindt en middels een mail daarna nog vraagt voor een review…

Altijd goede service

Elke keer als ik bij HockeyDirect bestel ben ik zeker van snelle levering, goede prijzen en goede afhandeling van de retours.

Doen wat je er van verwacht

Zieken en vinden: TOP Bestellen: TOP Volgende dag in huis: TOP Retourneren en vervangen: EITJE & SNEL

Geweldige beleving door fantastische klantenservice

Wat ik zelf als marketingman uitroep, ervaar ik zelf bij Hockeydirect. Een sublieme klantbeleving en daarbijbehorende klantenservice is essentieel in ons huidige tijdperk. Ik had een paar best prijzige hockeyschoenen gekocht van een A merk. Na eerste keer erop hockeyen dacht ik dat ik aan de schoenen moest wennen, na de tweede keer was ik overtuigd dat het niet echt aan mij lag. Voor mij is sporten erg belangrijk. Lichamelijk en mentaal. Goede schoenen zijn daarbij erg belangrijk. Vooral omdat ik voorzichtig moet zijn met mijn enkels. Ik had dus een domper, een behoorlijke teleurstelling. Ik heb er toch een belletje aan gewaagd en medewerker Maarten toonde begrip en bood tot mijn grote opluchting aan een oplossing te vinden. Inmiddels heb ik nieuwe schoenen van een ander A merk die absoluut perfect zijn, ook omdat de medewerker goed heeft meegedacht wat voor mij de ideale schoen is. Mijn uitgebreide verhaal illustreert ook mijn enthousiasme over deze organisatie. Ik beveel Hockeydirect van harte aan iedereen aan!

Goede spullen met scherpe prijs!

Goede spullen met scherpe prijs!

Goede service en producten

Word goed geholpen bij de klantenservice. Goede acties van mooie producten.

Snelle verzending is geen prioriteit voor Hockeydirect

Hockeyschoenen besteld met de hoop en verwachting dat ze dezelfde dag verzonden zouden worden. Dit omdat dat overal aangegeven staat. Zonder tegenbericht was er echter geen pakket de dag erna dus contact gezocht waar een slap excuus op terug kwam. Uiteindelijk duurde het nog twee dagen voordat ze een schoenendoos op de post wisten te krijgen. Adverteer dan niet met snel verzenden...

quick process

quick delivery