Snelle levering!

's avonds besteld en de dag daarna al in huis....

Duidelijke website en snelle levering.

Veel keuze, snelle levering. Top !!!

Goede kwaliteit

Als ik iets retour stuur krijg ik het geld altijd heel snel terug wat uiteraard erg fijn is.

Helemaal top

Altijd correct, altijd op tijd, altijd bereikbaar en beschikbaar voor vragen! Echt de beste webshop voor hockey spullen!

Goede webshop

Breed assortiment (de enige die de juiste babystick te koop had voor mijn jongste dochter), makkelijke bestelprocedure en snelle levering.

Goede website, prima prijzen en snelle levering

Website is duidelijk en de artikelen zijn makkelijk te vinden. De prijzen en aanbiedingen zijn prima. Goede snelle levering en verpakking ook prima

Top service en kwaliteit

Je wordt altijd goed en snel geholpen. Order altijd snel binnen.....Ook heel fijn dat als je iets wilt omruilen dit gelijk wordt verstuurd op het moment dat je het verkeerd bestelde artikel hebt afgegeven bij post nl

Snelle levering.

Hockey schoenen besteld, dag erna al in huis. Zien er mooi uit en zitten perfect.

Snel, goed en soepel

Per ongeluk hetzelfde twee keer besteld: gratis terug sturen en geld terug zonder vragen. Klasse!

Goede prijs en snel geleverd

Prijs was goed en schoenen volgende dag geleverd. Ook retour sturen en terugbetaling verliep volt. Uiteindelijk de juiste maat. Perfect!

Alles in orde zoals altijd.

Meestal goedkoper en snel geleverd.

Goede kwaliteit en service

Snelle levering en goede omruil service bij omruilen. Prijs-kwaliteit verhouding prima!

Altijd super tevreden!

Bestel al jaren alle hockeyspullen voor m’n dochter bij hockeydirect. Assortiment en de prijs zijn altijd goed. Verzenden en retouren gaat ook altijd probleemloos. Kortom blijf hier de komende jaren de hockeyspullen kopen!

Top !

Snel en gemakkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Veel beschikbaar, snelle levering en een goed retour proces.

Uitstekende klantenservice en dito levering

Ik wist niet zeker welke schoenmaat ik moest hebben, dus via de website contact gehad met de klantenservice. Dit werkte super en ook het advies was spot on; meteen de juiste maat en zoals beloofd de volgende dag binnen. Zou hier zeker nog een keer bestellen zodra ik weer iets nieuws nodig heb, aanrader!

Echte klanten sevice kwaliteit top

Broek voor kleindochter gekocht. Maat bleek te klein na telefonisch overleg ruiling broek proces afgestemd nl dat de grotere maat broek op het adres van de kleindochter wordt geleverd ipv op mijn adres. Binnen 2 dagen was de grotere broek bij de kleindochter binnen. Top

Alles vindbaar op 1 site en volgende dag geleverd!

Alles wat je nodig hebt voor de sport op 1 site te vinden en niet onbelangrijk: snel geleverd!

Gewoon goed

Ruim assortiment, schappelijke prijzen, en snel geleverd.

Super schoenen

Toppers van schoenen goede grip op waterveld.

Super tevreden van mijn Asics hockeyschoenen !!!

Top grip op het veld, heel snel geleverd, goed advies en maattabel klopte perfect !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het pakketje was op tijd binnen en de broek zit super lekker

Zeer prettig

Al meerdere malen iets aangeschaft voor onze dochter. Ruim assortiment en de volgende dag levering is ook erg prettig. Laatst iets moeten ruilen voor een kleinere maat, ook snel geregeld. Prijs kwaliteit en service is erg goed

Goede artikelen snel geleverd

Makkelijk bestellen, goede artikelen en snel geleverd.

SNELLE LEVERING MAKKELIJKE BESTELLING

PROFESSIONEEL