Snelle en goede service

Toen mijn zending kwijt raakte bij PostNL reageerde hockey direct snel en was het probleem in no time opgelost.

Prima shop!

Deze shop levert snel. De kleding, materialen zien er goed uit. Retourneren is eenvoudig.

Top kwaliteit en snel leveringen..niet vergeten goede service

Als nieuwe klant van HockeyDirect ik ben heel tevreden.

Niet te zeggen

Vlug geleverd en prima kwaliteit voor de beste prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede ervaringen

Goede en snelle levering. Kwaliteit van de producten is goed. Prima prijs.

Goede producten

De schoenen die ik heb besteld, zijn van goede kwaliteit en zien er mooi uit. Snelle verzending en gemakkelijk retour te sturen.

Comfortabel en stylist

De sokken zitten goed en zien er fantastisch uit maar als je eenmaal zweet, zweet goed.

Alles bestens, ... sehr zufrieden!!!

Schnelles Feedback nach Bestellung via Bestätigungs-eMail. Abbrechnung via Kreditkarte ohne Probleme. Paketnachverfolgung perfekt. Versand innerhalb einer Woche nach Deutschland. Top Ware. So macht Onlineshopping spaß!!! Diesen Shop kann man nur weiterempfehlen!!! Gerne wieder!!!

Zo blij met de snelle levering!

Dankzij de snelle levering en het uitgebreide assortiment bij Hockeydirect kon ik 10 april jl. in blauw geel (blauw shirt, blauw rokje en gele kniekousen) meelopen met de marathon van Rotterdam. Ik had nl een week voor de marathon besloten om mee te lopen voor de mensen in en uit Oekraïne. Het hockeyrokje heeft prima gefungeerd als hardlooprokje. Hij zat comfortabel, zat mooi en ik had nadien geen schuurplekken van naden die irritatie gaven. Normaal heb ik maat XS maar heb nu de S genomen. Deze rokjes zijn dus voor meerdere sporten te gebruiken.

uitstekende en snelle service

Veel spullen voor mijn dochter gesteld de volgende dag al in huis. Super!

Super snelle levering!

schoenen besteld die te klein bleken, geld heel snel terug gehad. Nieuwe besteld en ook die waren weer heel snel geleverd! Top service!

Everything was great!

The shopping was very fast. The products I bought were very good quality.

Top shop

Snelle levering, Uitstekende service Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling via email.

Altijd goed

Handige website, groot assortiment, prettig bestellen. Keurig verpakt en snelle levering!

Fijn product, erg blij mee!

Grootste klacht is dat ik meer had moeten bestellen dan 1 paar ;)

Goeie website met goed materiaal en service

Ik heb al paar keer besteld hier dik tevreden Altijd netjes verpakt en goeie service ook met omruilen zeer goed en handig en belangrijk snel al met al zeer tevreden gr John

Top services!

Mooie schoenen die ruim voldoen aan mijn eisen in het veld!

Snelle verzending, goede prijs kwaliteit verhouding!

Helpdesk kundig en aardig

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snel en top producten

Super goede en snelle service, ook de retour ivm bestelling van meerdere maten wordt snel afgehandeld. Mijn kids vinden er altijd wat ze nodig hebben voor de hockey, maakt niet uit wat.

Snelle levering, duidelijke informatie en product zoals gewenst

Nette klantenservice en goed geholpen

Fijne winkel. Netjes op tijd bezorgd

Snelle levering, goede spullen, beste prijzen

Awesome!

Alles Prima verlopen! Snel gegaan. Alleen kleuren pionnen komen niet overeen wat op de doos staat. Leuke verrassing! Maar als je gehoopt wat je wilde hebben dan is handiger om de juiste kleuren in doos te doen!

Super snelle levering

Onze bestelling was de volgende dag al in huis.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk