Fantastisch!!!

Ik heb vaker moeten bellen voor advies, wat een klantenservice, echt zo onzettend goed!!! Altijd snel service!

Goede prijs kwaliteit

Voor onze dochter een eerste stick gekocht. Nu nog trainingslid dus nog niet een te dure stick. Jullie hebben veel keus en hele snelle levering!

Helemaal top, direct perfect!

Gemakkelijk kiezen, eerlijke prijzen, mooie aanbiedingen en snelle en betrouwbare levering. Blij met HockeyDirect!

Snelle service en goede producten voor onze hockey meiden

Snel, goede service en top producten! Met 2 hockey meiden hebben we regelmatig nieuwe spullen nodig. We zien er naar uit om onze spullen hier weer opnieuw aan te schaffen! Erg tevreden en veel keus.

Zeer tevreden.

Mooie kleding. Zit lekker.

Stick besteld , dag erna geleverd ! Helemaal zoals altijd goede service en op tijd ! Blij met de stick !

Alles perfect. Goede schoen en snelle levering. Aanrader

Snelle service!

Betrouwbaar en snel!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en ruim assortiment!

Heel tevreden, duidelijke website en snelle service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Grote keuze en snelle levering

In al die jaren dat ik bij HockeyDirect mijn aankopen doe, heb ik nog nooit een reden tot ontevredenheid gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelling is snel en zorgvuldig gestuurd. Goede kwaliteit en service.

Lage prijzen en snelle levering!

Mooi assortiment met ruime keuze, lage prijzen en super snelle levering naar België! Ook retourneren is bijzonder gemakkelijk. Erg tevreden en zeker aan te raden!

Vlotte levering.

Uitgebreid assortiment. Snelle levering en goed advies gekregen.

Snelle levering, goede service en mooie spullen!

Supersnelle service

Ze doen hun naam eer aan ! Het wordt direct bezorgd bij hockeydirect !

Snelle service volgens afspraak

De bestelling werd keurig de volgende dag geleverd en de schoenen worden nu met plezier gebruikt!

Top bedrijf top service top prijzen

Kopen er al jaren altijd super

Snel bezorgd

Snel bezorgt , goede service Bestel er graag

top

Nieuw CS plus shirt besteld, alles binnen de afgesproken tijd geleverd via PostNL, dus 24 uur later zending thuis, goed gedaan

Prima service, zoals je van een winkel verwacht!

Defect aan een besteld item werd vriendelijk en correct opgelost! Met een woord: TOP!

Altijd in orde en snel geleverd

Altijd de volgende dag geleverd, zelfs in België! Nog nooit problemen gehad met een bestelling en ook retours worden snel en correct afgehandeld.

Vlot en correct

Snel en betrouwbaar

Ik bestel met enige regelmaat vanuit Canada en laat het bezorgen in NL. Altijd komen de pakjes aan en vaak de volgende dag of uiterlijk 2 dagen later.

prima service

groot aanbod, snelle levering

Super snelle levering

Binnen 24 uur was de hockeystick van mn zoon er. Hij vond hem super mooi en is er dolgelukkig mee!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk