Waardeloos

Bestelling geplaatst voor trainingspak. Broek was opeens niet meer leverbaar en werd door de medewerker geannuleerd,het geld zou terug gestort worden. Kreeg hier netjes een mail over. Tevens de vraag of ik het bovenstuk dan wel wilde hebben. Direct gereageerd dat ik de hele bestelling dan wilde annuleren. Wegens de onjuiste voorraad telling een ander pak besteld. Deze kwam een dag later al binnen. 2 dagen later komt opeens ook het complete pak dat niet leverbaar zou zijn. 5 dagen daarna pas reactie op mijn mail dat er geen geld meer terug gestort wordt. Mooi verkoop praatje! Vervelend voor de klant. Zit of met 2 pakken of moet retourneren met kosten.

Ruim assortiment. Snelle service

Veel keuze. Snelle levering. Goede klantenservice

Retouren na 18 dagen nog steeds niet verwerkt

Een webshop met veel keuze en snelle levering. Maar blijkbaar kunnen ze het niet aan. Na bijna 3 weken is de retour nog steeds niet verwerkt en het bedrag dus ook nog niet teruggestort. Dit duurt natuurlijk veel te lang. Op deze manier kan je mensen ook niet vragen vooraf te betalen, maar moet er een methode voor achteraf betalen mogelijk zijn. Niet netjes en ook niet volgens jullie eigen richtlijnen, dit!

Mijn eerste keer met bestellen ging fout. De fout lag echter bij de bezorging. Nav dit, heb ik contact opgenomen via de WhatsApp. Nu ben ik hier niet zo van maar het ging heel goed. Binnen de korste keren, kreeg ik een bericht. Al met al goed opgelost. Fijne dat ze meedenken. Ik ga zeker weer bestellen.

Levering prachtig op tijd. Een jarige met een lach op zijn gezicht. Schot in de roos.

Makkelijk besteld en heel snel geleverd. Het ging in ons geval om voetbalschoenen.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Bidons en jrat

Super snelle levering en mooie inhoud van de flessen

Ruime keuze, goede service!

Hier een voetbalshirt gekocht en laten bedrukken. Product precies zoals verwacht. Vlotte levering en topkwaliteit. Enige puntje is dat de tenue niet compleet te maken is met het bijbehorende broekje. Maar qua assortiment en service, 10/10

Betrouwbaar site en snel levering

Prima product

Snelle verzending

Groot assortiment

Groot assortiment Goede prijzen Snelle levering

Hoge verzendkosten en betalen voor retour drempel voor toekomstige bestellingen

Een aantal webshops rekenen nog verzendkosten en voetbaldirect rekent ook nog eens retourkosten. Dit maakt het onaantrekkelijk om in de toekomst bestellingen te doen.

Goede communicatie en snelle levering.

Goed service

Shirt kwam veel later en kreeg geen contact

Shirt voor mijn zoon zijn verjaardag besteld. Volgens de website zou het de volgende dag in huis zijn. Na een aantal dagen contact gezocht met de klantenservice, maar daar heb ik geen reactie op gekregen. Shirt is inmiddels (na 1,5 week binnengekomen) Los in een doos, niet ingepakt verder.

Snel geleverd en goed

Super snelle levering en netjes verpakt.

Snelle levering en van goede kwaliteit

Zoals altijd perfect

Al geruime tijd bestel ik hier, van voetbal kleding tot dagelijkse kleding voor mijn zoontje. Altijd snelle levering altijd goede kwaliteit.

Mijn Bestellingen gaan Altijd wwl goed bij VoetbalDirect

Top kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Retour nog steeds niet afgehandeld

Vervelend dat het afhandelen van een retour zo lang moet duren.

Goede schoenen maar levering te laat

De schoenen zijn prima. Zoals aangegeven een maat groter besteld en dan zijn ze top. Levering van 1 dag is echter niet het geval. De levering duurde langer waardoor ik mn schoenen te laat binnen had voor de training

Prima ervaring met VD

Product zoals beschreven. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Vaak genoeg besteld voetbaldirect.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk