Prima ervaring met VD

Product zoals beschreven. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Vaak genoeg besteld voetbaldirect.

Snelle en goede service

Er was een vertraging in onze order, maar werden ruim op tijd netjes hierover geinformeerd. Goede klantenservice. Gewoon netjes en een persoonlijke reactie.

Vertraging lijkt de norm

Aantal keer besteld en telkens een mail dat de bestelling later kwam dan gepland.

Kut product kapot

Allemaal losse draden stuur het terug

Goede snelle levering

Goede en duidelijke site en snelle levering

Helemaal Top!

Alles volgens afspraak en lage prijs, ga zo door!!

Aanrader!

Goede kwaliteit, super snelle verzending.

Snelle service, goede schoenen

Zowel de bestelling als de retour was zeer snel verwerkt. Enmijn zoon heeft mooie zaal voetbalschoenen

Heb geen bevestiging per mail gehad

Slechte communicatie

goede kwaliteit snelle levering goede snel ragerende klanten service

heb meteen nog een trainingspak besteld

Goede service en fijne online winkel ga hier zeker nog vaker bestellen

Fijne webshop

Veel keus en snelle levering

Top geregeld

Goede prijs en snel in huis, top!

TOP

Supersnelle levering, mooie kwaliteit

Supersnelle levering

Mijn zoon had nieuwe voetbalschoenen nodig, maar al best wel snel. Na de vakantie waren zijn schoenen te klein geworden en de 1e wedstrijd was binnen 2 dagen al. Ik had nog een verjaardagskorting van 7,50€ dus dat was nog extra mazzel. De volgende dag de schoenen al ontvangen met dus 7,50€ korting.

Kleine en

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima.

Tevreden.

Mooi pak, goede prijs en snelle levering

Mooi pak, goede prijs en snelle levering

Zeer tevreden met de aankoop en zeer snelle levering

Erg mooie kledij, zeer snelle levering! Wij weten waar onze voetbalkledij vanaf nu te kopen!

Vlotte aankoop en levering

Zeer tevreden. Goede prijs en vlotte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Helaas een slechte ervaring!

Mijn pakket retour gestuurd en tot nu toe is er geen spoor van terugbetaling. Ook de de klantenservice zwijgt. Mijn mail met een verzoek om me informeren over de status van mijn retour blijft onbeantwoord.

Afhalen niet meer mogelijk

Jammer dat het afhalen van de bestelling niet meer mogelijk is. (Ik woon in de buurt) Nu een paar voetbalsokken nodig en in verhouding zijn de verzendkosten dan wel enorm hoog.

geen mogelijkheid tot ruilen

Bestelling snel geleverd, echter verzendkosten moeten betalen. 1 item in de bestelling te klein, dus moet retour. Dan worden retourkosten in rekening gebracht en vervolgens moet je opnieuw bestellen en betaal je weer (hoge) verzendkosten. Zo wordt je bestelling wel erg duur helaas.. Het zou beter zijn als ze een mogelijkheid tot ruilen geven.

Was snel en naar wens

Gantelstraat 14