Alles prima, alleen tas was op 1 plek beschadigd (netje zijkant)

Zie titel

Eerste keer besteld en meteen raak.

Eerste keer besteld. Alles volgens afspraak, goede communicatie en volgens afspraak geleverd. Zeer scherpe prijs.

Een en al goed van zoeken bestellen en ontvangen…

Optijd

Juiste product snelle levering

Erg goed

Snelle en duidelijke service , goede kwaliteit

♥️

Snel geleverd en goede prijs

Snel en de juiste goede artikel

Prima artikel

Super zaak.

Duidelijk en een super snelle levering. TOP!!!

prima!

helemaal goed, goede levering, service, een klein detail, als je iets wilt retourneren en je hebt 2 bestellingen moeten plaatsen omdat het eerste niet op maat was, en je wilt nu 2 bestellingen terugsturen moet dit apart. Dit is echt zonde.

Geleverd op de afgesproken datum

Het gekozen product was goed verpakt.

Goede en snelle levering

Product goede kwaliteit/prijs verhouding.

Uitmuntend

VoetbalDirect in het kort is: Een man een man, een woord een woord. Met andere woorden VoetbalDirect komt naar mijn mening zijn verplichting keurig netjes na.

Top service en snel geleverd

Steeds weer topervaring

Bestellen gaat vlot, levering snel en de maten kloppen altijd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

met de site oke maar kwaliteit van de schoen absoluut niet tevreden

De schoen heeft hij 1x aangedaan voor te voetballen en de zool is al volledig los gekomen.

Snelle levertijd.

Een week moeten wachten op levering

Door een fout (schade vastgesteld) bij DHL duurde het een week, om uiteindelijk te leren dat de order was laten vervallen en ik een nieuwe diende te plaatsen. Reken ik voetbaldirect niet aan, heeft wel invloed gehad op mijn "ervaring" natuurlijk. Contact met helpdesk was niet super snel, maar Ok. Prijs van het bestelde product erg scherp vergeleken met de markt. Kwaliteit van het product was top!

Prima site volop keuze snelle levering

Meerdere malen al een bestelling geplaatst . Voldoende keuze, prima prijzen en snelle levering. Mocht je iets willen retourneren. Dit verwerken ze ook snel. Kortom website is een aanrader!

Goede prijs

Veel keuze, goede prijs en snelle levering

Zeer snelle levering

Broekje kwam binnen met een fabrieksfout (kapot). Na contact retour kunnen sturen en zonder extra verzendkosten een nieuwe ontvangen. De rest van de spullen allemaal keurig en snel geleverd gekregen.

Altijd goede service

Correcte levering, mooie promoties en vlotte terugbetaling bij verkeerde maat…. Heel tevreden !

Fijne snelle service

Hele fijne en snelle service. Had voor mijn zoon voetbalschoenen besteld en Dag later al in huis. De maat was helaas niet goes maar retourneren ging heel makkelijk. En opnieuw besteld in andere maat en deze waren ook een dag later al jn huis.

Toppie!

Goed product en snel geleverd. Helemaal top!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk