Heel jammer

Wilde graag een voetbalshirt bestellen als cadeau met een bedrukking achterop. Helaas kon dit niet vanwege tekort aan de juiste kleur bedrukking. Ik neem aan dat je als ondernemer natuurlijk voorraad moet hebben aan dit soort bedrukkingen. De kleur die er normaal op bedrukt moest was er dus niet, daarna vroeg ik om een andere kleur die was er dus ook niet. Had aangegeven dat ik het heel jammer vondt maar er werd hier totaal niet op ingespeeld. Je bent een onderneming die voetbal producten verkoopt ik neem dan ook aan dat je de juiste diensten kan leveren en dit soort dingen voorkomt.

Snelle service en goede kwaliteit.

Top service zou direct opnieuw bestellen en betaalbaar.mijn zoon was superblij met zijn voetbalschoenen.

Uitgebreide keuze + snelle levering

Nieuw paar voetbalschoenen voor de zoon nodig. Uitgebreid aanbod op de website, gemakkelijk een paar kunnen vinden. Besteld en volgende dag geleverd, super snelle service dus.

teleurgesteld

Authentiek Real Madrid shirt besteld via VoetbalDirect. Met eigen naam en cijfers en originele La Liga en HP logo op de mouw. Let op! Je moet dus echt op het vraagteken klikken om te lezen dat bij je eigen naam je geen originele bedrukking krijgt! Helaas kan Passa Sports alleen bij spelersnamen vermelden dat het om een originele bedrukking gaat en bij eigen naam dat niet vermelden. Kleine moeite lijkt mij. Ook heb ik daarover gebeld, maar de beste jongen aan de telefoon kon alleen vermelden dat het op de website staat... Ook zijn de La Liga logo en het HP logo te ver naar achteren op de mouw gedrukt. Dit was de eerste en laatste keer dat wij bij VoetbalDirect een shirt hebben besteld. We zijn teleurgesteld.

Schoenen goed maar niet perfect

Voor 50€ verwacht je dat alles goed is. Bij de Adidas messi schoen zijn de veters te kort. Gaan continue los bij mijn zoon

Zoals altijd zeer mooie, passende voetbaltenue

Is perfect zoals omschreven op de website.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Helaas weer geen code ontvangen van DHL maar na 1 telefoontje met voetbaldirect was het toch zo geregeld. Aardige dame aan de telefoon en het was zo opgelost.

Top product

Ik ben zeer tevreden over de shirts die ik heb gekocht, de levertijd was ook snel.

Leuke spullen en goede kwaliteit

Mooie spullen goede kwaliteit alleen had ik iets besteld en het was kapot en ik had het weer terug opgestuurd en heb nog geen mail van terug gekregen

Slecht lange levertijd

Ik wacht nu al meer dan een week op mijn bestelling

Prima adresje

Het product werd snel geleverd en was van goede kwaliteit, zeker een aanrader.

Heb mooi shirt van N.E.C. ontvangen het enige kleine smetje is dat het 1 dag later kwam dan gepland want DHL had het verkeerd gesorteerd .

zeer tevreden

ben met het gekozen product zeer tevreden. Ook de site is duidelijk en levering snel en correct. top

Fijne luchtige lange broeken

Heel snel in goede staat geleverd voor een zeer aantrekkelijke kostprijs. Beveel het een ieder aan, want ben heel tevreden met de producten!

Snelle levering en goed/prima prijs

Ene dag besteld en volgende dag al geleverd.

Perfecte aankoopprocedure

Mijn jack werd netjes bedrukt en op tijd geleverd, zoals was aangegeven tijdens het bestellen. Goed assortiment, prima kwaliteit!

Geweldige service

We hadden een voetbalshirt bestelling geplaatst met per ongeluk de verkeerde shirt nummer. Dit hebben ze bij ons eerst geverifieerd, voordat ze het hebben laten bedrukken en uiteindelijk aangepast naar correcte nummer. Mijn zoon super blij dat ze het even met ons gecheckt hebben, geweldige service, scherp en attent.

Topservice: snel en correct!

Altijd tevreden met de service van VoetbalDirect. Ook als er iets niet goed is, wordt dit probleemloos teruggenomen. Steeds snelle levering en goede kwaliteit van producten.

klein dochter blij

heb het shirt gekocht voor mijn kleindochter en ze is er heel gelukkig mee

Houdaifha

Tot nu de beste service!!

De schoenen pasten niet. Maat 36 viel erg klein uit. Hoe ze, en hoe snel er gereageerd is is tegenwoordig bijzonder. Complimenten! De nieuwe schoen zat perfect. Dank!

Conform de verwachtingen geleverd

Het was eenvoudig om een bestelling te plaatsen en de levering was precies zoals aangekondigd en te volgen viel.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk