Voetballen besteld

Nadat ik de bal van onze zoon te hard op had geblazen met de compressor en deze kort daarna explodeerde moest ik een nieuwe voor hem bestellen. Merk wat hij zocht was te koop bij voetbal direct. Gelijk ook een straatbal mee besteld voor een aantrekkelijke prijs. Alles snel geleverd en werden ook gelijk goed op druk geleverd. Voorlopig kan hij weer lekker voetballen.

prima koop

Prima producten voor een goede prijs, snelle levering

perfect

mijn bestelling was volgende dag gelijk binnen

Gewoon goed!

Portugal thuis tenue besteld met badges en bedrukking, alles helemaal orgineel en mooie kwaliteit! Ik ga hier zeker meer bestellen.

WAUW EFFECT

Wauw! Wat een top site. Bestelling: Ook de bestelling ging soepel en snel. Direct een bevestiging en de factuur volgt als het pakket gereed is gemaakt voor verzending, wat heel logisch is! Levering: 15 minuten voordat de chauffeur voor de deur staat, een melding dat hij onderweg is. Niet thuis en toch netjes door de brievenbus geleverd.

kut service

Shirt is nog steeds niet binnen!

Nog niets vernomen van product dat ik retour heb verzonden

Mijn ervaring met voetbal directie goed had het pak snel binnen. Helaas bleek dit niet de goede te zijn en heb ik hem retour gezonden. Tot op heden heb ik nog niets gehoord. Voor nu 3 sterren. Als alles is afgehandeld en ik snel mijn 130 euro terug heb dan geef ik voetbal direct 5 sterren.

Topp!

Ik ben heel erg blij met mijn voetbaltenue!

top shop

Altijd snel het pakket binnen, als er wat fout gaat bij postnl, wordt er snel een oplossing gezocht, Yoelle bedankt voor de top service

Very bad quality

The letter on the shirt broken before using. It is same quality as Aliexpress. Do not buy here!

Top en een goede prijs

Top en een leuke prijs

Mega goed !

Snelle levering, prachtige broek en kwaliteit voor een kleine prijs

Top ervaring

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering.

Als altijd perfect

Snelle levering en product, trainingspak, exact als afgebeeld en beschreven. Scherpe aanbieding met de volledige service

Gisteren besteld, vandaag in huis. Top service...

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Veel keus, goede prijzen en zeer snel geleverd

Schoenen teruggestuurd

Schoenen teruggestuurd maar nog niks gehoord van ontvangst. Kunnen wel binnen 1 dag versturen maar niks snel verwerken.

Mooie voetbalschoenen voor mijn zoon

Mooie voetbalschoenen voor mijn zoon en ze waren nu mooi afgeprijsd. Hij kan weer heel wat meters en doelpunten maken. Snelle levering

Alles is goed

Allez is goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en zeer goede service!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Voetbal Direct. Aanrader!

Super snelle levering en goede kortingen op top merken

Makkelijke filters, super kortingen op talrijke merken. Snelle levering top service

Jullie zijn top

Snelle verzending en heb gehad wat ik besteld hebt

Goede ervaring

Bestelling is Snel bezorg