Snelle levering mooie producten

Ik had nogal wat besteld kwa voetbal schoenen, en die waren allemaal te klein geen probleem terug sturen gelukkig. Het terug storten van het betaalde geld laat lang op zich wachten dat heb ik na een week nog niet terug.

Snel levering

Mijn trainingspak kwam super snel binnen. Alles zag er op en top uit! Zeker aan te raden !!

Alles zeer goed en vlot verlopen

Zeer snelle verzending

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en correct uitgevoerd

Super snelle levering. Juiste kwalitatieve goederen Goede prijs, kortom uitstekend

Goede en snelle service

Helaas heb ik een eenmalige kortingscode gebruikt en heb ik keepershandschoenen gekocht die te groot zijn. Die komen ooit wel van pas, maar voorlopig niet. Ik moet dus een maatje kleiner aanschaffen. Kunnen jullie hier nog iets in betekenen?

Altijd goed

Producten op tijd binnen en zoals op de website Geen klachten

Heel goed!

Heel snel verzonden, heel tevreden!

Super goed!

Ben blij met mijn nieuwe schoenen Super service zoals gewoonlijk Dank je!

super

super goede/kwaliteit spullen en snel geleverd

Aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een mooie herenset voor prima prijs

Weer top !

Bestelling geplaatst met 3 tenues en de volgende dag in huis. Maten kloppen en goede kwaliteit. Mijn ervaring is alleen maar top.

Omschrijving klopt niet

Staat onder het filter ‘broekzak met rits’, maar beschikt überhaupt niet over een broekzak…

Uitstekende klantenservice

Ruime keuze,snelle levering met top kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit. Er is niks waar ik over kan zeuren.

Super tevreden, goede klantenservice!!!

Super te vreden, goede klantenservice!!!

Shirt stinkend van zweet ontvangen. Netjes opgelost.

Ik heb een shirt ontvangen die stonk van het zweet. Te veel gedoe met retouren, dus heb de shirt gewoon de was ingedaan. Shirt lijkt dus gewoon gebruikt en gerouteerd te zijn. Onbegrijpelijk dat dit niet gecontroleerd is. Daarna heeft VoetbalDirect dit toch netjes weten op te lossen door het aanbieden van een korting op het product waardoor ik toch enigszins tevreden ben.

Goede snelle afhandeling van retour artikel

Voetbal binnen 1 jaar kapot. Dit is heel netjes en snel afgehandeld. Ook bestellen nieuwe bal ging snel en werd snel geleverd. Enige aandachtspunt is dat ik geen melding ontving van FedEx dat hetarttikel bij afhaalpunt lag. Dat kan beter.

Normaal goed en snelle levering. Nu slecht want ik heb het na 9 dagen nog steeds niet binnen

H

Alles was zoals afgesproken!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geweldige service en ruime keus

Ruime keus op voetbalgebied. Bestelling en levering snel en goed.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit en goede service snelle levering

Fijne service! Snel je pakketje in huis.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk