Vlotte levering van bestelling

Duidelijke website, snelle afhandeling. Duidelijke communicatie

Wat een leuke collectie!

Voor een vriendin zocht ik een cadeautje met als thema 'olijven'. Dat is via Geurwalhalla uitstekend gelukt. Ik kon het naar haar adres laten sturen, ingepakt met cadeaupapier. Heb het resultaat zelf niet gezien, maar ik kreeg een enthousiaste reactie.

Topper

Snelle levering en keurig netjes verpakt.

Heerlijke zeepjes!

Heerlijke Franse zeepjes! Netjes verpakt en snel bezorgd. Ben zeer tevreden. Ik ga zeker weer hier bestellen als ik weer Franse zeep nodig heb.

Netjes geregeld

Keurig verzorgd, mooi ingepakt. Netjes op tijd bezorgd, zoals afgesproken. Komt hierdoor betrouwbaar over.

Superblij mee

Heerlijke verschillende soorten Marseille zeepjes gekocht. Heel blij mee. Super site. Allemaal leuke natuurlijke dingen. Ik ben fan van deze site.

Keep up the good spirit!

Keep up the good spirit!

Snel geleverd, heerlijke geur

Mooi mandje heerlijke zeepjes

Great product!

Ordered lavender bags in bulk and appreciated the quality of the product!

Lekker Geurende Huis Snuisterijen. ! !

Lekker Geurende Huis Snuisterijen. ! ! Mooie en goede kwaliteiten al jaren een favoriete winkel. Goed een snel bezorgt. Met geweldige klantvriendelijke service. Met Vriendelijke Groet .

Snelle levering en mooi product.

1 dag na de bestelling al in huis. Alles in orde. Jammer dat de bestelling boven de 15 euro moet zijn. Je kunt dus niet alleen een navulling bestellen. Je kunt ook verzendkosten rekenen als de bestelling onder de 15 euro is. Nu zou ik niet zo snel nog wat na bestellen.

Geweldige geuren, goeie service en snel

Top service en snel

Producten en verzending zijn zeer goed

Producten en verzending zijn zeer goed

Snelle service, goede producten.

Goede ervaring met dit bedrijf. Product was niet voorradig maar ik kreeg een email toen het er weer was. Meteen besteld en snel in huis.

Ruim aanbod, lekkere geuren, nette prijzen en snel verzonden

Ruim aanbod van veel verschillende artikelen, lekkere geuren, nette prijzen en alles word snel en netjes verzonden. Topzaak!

Snelle en correcte service. Ik ben tevreden

Prima webwinkel.

Vlot geleverd. Had nog een kado verpakking bij besteld, prachtig ingepakt! Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn dat er ook artikelen in de webwinkel staan die niet meer leverbaar zijn. en dat staat prima aangegeven in de tekst, maar helemaal weglaten is denk overzichtelijker.

Perfect!

Alles uitmuntend !

Veel keuze

Slechte geur

Kaars heeft een rare geur en prijs kwaliteit niet goed

Zoals stond omschreven een heerlijke geur

Goede producten en goede service

Na mijn vraag wanneer een olie terug in voorraad was, direct antwoord gekregen en kon zelfs direct bestellen. Candlewoods goede verhouding prijs/kwaliteit.

Heel erg bedank wat een lekkere zeepjes

Ik hoop in de toekomst weer te bestellen

ZEER TEVREDEN

ZEER TEVREDEN

buitengewoon goed

Zeer plezierig en buitengewoon goed compliment !!!!!

Coenecoop 218

2741PK Waddinxveen