Goede zaden, snelle levering

De zaden van De Bolster zijn van goede kwaliteit en er wordt voldoende informatie gegeven bij de zaden. De website is gebruiksvriendeliijk en overzichtelijk. De levering is altijd snel.

orderplaatsing en bezorging is erg prettig en efficient

Donderdagavond besteld en zaterdag in huis. Pakketje was iets groter dan verwacht, er zat inderdaad maisplastic vulmateriaal in om het verschuiven van de zaadzakjes te voorkomen. Ik weet niet if dat echt nodig is.

Prima ervaring met de Bolster

Na bezorgfout uitstekend opgepakt en opgelost door jullie!

Redelijk

Altijd goed geweest, tot er iets mankeerde. Zoveel tegenwerking ondanks duidelijke uitleg van ervaren hobby tuinder, dat ik met moeite uiteindelijk toch een nw zakje zaad kon krijgen

Duidelijke website en snelle levering

Alles kon ik makkelijk vinden op de website. De bestelling was zo gedaan en de levering was snel en goed.

Prima kwaliteit zaden; goede dienstverlening.

Ik ben nu 70 jaar. Op 18e jarige leeftijd leerde ik de biologisch-(dynamische) landbouw kennen en daarmee ook De Bolster. Nu, zoveel jaren later, bestaat het bedrijf gelukkig nog steeds. Ik ben nu met pensioen en heb een eigen moestuin en ben dus nu een bescheiden klant. Ik raad iedereen in mijn omgeving die tuiniert, aan om biologisch-dynamisch zaad van De Bolster te gebruiken. De Bolster is nu extra relevant, vanwege de maatschappelijke discussies, de monopolie op zaad, het ontmoedigen van zelfredzaamheid van mensen en het negeren (door de beleidsmakers) van de biologisch-dynamische werkwijze die een oplossing biedt voor veel van de huidige landbouwproblemen.

Perfect, snelle levering en perfecte producten

X

Goede snelle service, goed product en goed verpakt

Gauw nog wat gezaaid en het komt al op!

Het zaad was in goede hersluitbare zakjes verpakt. Jammer dat er zoveel in het engels op de verpakking staat. Helaas menen steeds meer bedrijven dat engels onze 2e taal is?

Conform afspraak geleverd

pakket is goed en verzorgd verpakt en op tijd geleverd.

Supersnel ontvangen, top kwaliteit

Sinds ik de zaden van 'de Bolster' heb leren kennen, gebruik ik niks anders meer. Opbrengst is goed, zaadkwaliteit is prima.

Prima ervaring. Zoals het hoort.

Prima ervaring met de Bolster. Snelle levering en de zaden zijn prima.

Overzichtelijke webshop & keurige levering

Ik heb voor de 2e keer inkopen gedaan bij De Bolster. De missie waar ze voor staan is enorm belangrijk in onze tijd en daarbij zijn ze ook heel professioneel. Prima verpakkingen, uitleg, verzending. Aan de kwaliteit van de zaden twijfel ik niet: met de liefde van de Aarde en van de teler komt het helemaal goed met de oogst!

Zoals gewoonlijk goed!!

Helaas dit jaar niet heel veel uitgekomen, maar dat zal aan het natte voorjaar hebben gelegen. De voorraad voor aankomend jaar is al binnen en ik kijk er naar uit wat er allemaal in de tuin komt te staan.

Netjes geleverd.

De eerste plantjes komen nu op. Zo te zien een behoorlijk percentage zaad dat ontkiemt. Ik ben ook blij dat het biologisch zaad is.

Enige opmerking: voor de informatie over het zaad moet je doorklikken; handiger als die meteen zichtbaar is.

Snel, simpel, goed

Ik was opzoek naar nieuwe zaadjes voor de moestuin en werd aangeraden op deze site te gaan kijken. Gelijk goed, een hoop keuze en door de snelle bestelling had ik de zaadjes vlot thuis. Site is overzichtelijk en goed ingedeeld. Verder zijn alle zaadjes uitgekomen en zijn de planten stuk voor stuk gezond. Ik ga zeker weer bestellen.

Ben zeer tevreden

Goede voorlichting in de communicatie en kwaliteit.

Eerste kennismaking, maar voor herhaling vatbaar

Breekbare schaaltjes goed beschermd met biologisch afbreekbaar opvul materiaal heel aangekomen. De diverse bestel diensten hebben nu eenmaal niet altijd evenveel tijd om zich iets aan te trekken van ‘voorzichtig breekbaar’. Het opvul materiaal bewaren we, komt vast nog wel eens van pas.

Heel goed.

Verpakkingen niet te groot, sterk en recicleerbaar.

Uitstekend!

Keurig verpakt en bezorgd!

Bestel hier al jaren, altijd snel geleverd, biologisch en milieuvriendelijk verpakt

Prima, zoals verwacht.

De levering was voor. Kom door de brievenbus, altijd fijn. De verpakking is recyclebaar, mooi.

Erg leuk om de extra informatie over de planten en zaden te lezen!

Oude Oenerweg 13

8161 PL Epe

+31 (0)578 621433

Over De Bolster biologische zaden

Biologische zaden voor een succesvolle teelt! Bij De Bolster dromen we van een wereld met toekomstbestendige landbouw. Daarvoor werken wij aan 100% biologische zaden. Gezond voor de makers, voor de eters en voor de planeet. Bestel al je biologische zaden op www.bolster.nl > 100% biologisch en GMO-vrij > Ruime keuze, meer dan 300 soorten > Kwaliteitszaden met groeikracht > Snelle levering uit eigen voorraad > Gratis verzending vanaf € 30,- in Nederland Welkom bij De Bolster!