Voldeed aan alle verwachtingen

Het bestellen en ophalen van de graszoden verliep heel gemakkelijk. Ik kon gewoon langskomen zonder dat ik een precies tijdstip moest afspreken, en de auto dichtbij de pallet met graszoden parkeren. Er lag een paar handschoenen klaar voor het inladen. Thuis gekomen bleek het uitrollen en op maat knippen van de zoden ook heel goed te gaan.

Keurig gras geleverd

super

ondanks de slechte weersomstandigheden super snelle levering en een mooie grasmat.

Prima geregeld

Volgende dag geleverd super

Correcte levering en op tijd

Fijn om te zien dat je ontvangt wat je verwacht en levertijd ook wordt aangehouden en vriendelijk wordt afgeleverd

Zeker tevreden

Zeker tevreden. Goede kwaliteit graszoden en prima op tijd geleverd.

Heel slecht gras...

Meer kapotte zoden als goede zoden....

Mooie graszoden

Graszoden besteld voor bepaalde leveringsdag. Helaas ivm, onverwachts sneeuw e.d., kon de levering niet doorgaan. Jammer dat het wat later op de dag pas doorgegeven is maar uiteindelijk goed gekomen met een nieuwe afspraak. Ook netjes de extra kosten terug gekregen voor de tijdslevering die niet meer nodig was. Matten waren gemakkelijk te leggen.

Top gazon

Vanmorgen 60 m2 graszoden gelegd. Een paar vierkante meter overgehouden, deze hebben via de weggeefhoek een bestemming gevonden. Nog meer mensen blij.

nette en vlotte levering

top

Perfecte graszoden en uitstekende service

Vandaag samen met vriend graszoden gelegd. Vriend heeft veel ervaring met graszoden en hij zei dat hij nog nooit zulke mooie graszoden gezien had. Onze complimenten. De foto onder is gemaakt net na het leggen.

Vriendelijk geholpen

Wat ik jammer vind is dat ik 92 euro bezorg kosten moet betalen als ik in drouwen woon. Het was ook niet mogelijk wat met de bezorgkosten te doen. Jammer anders waren het 5 sterren geweest.

Perfecte grasmat aan huis geleverd.

Grasmat voor 1300u besteld, volgende dag in huis? Het kan echt! Vroeger ging dat via het tuincentrum, bellen, afspreken, wat een gedoe. Met het gemak van een paar klikken op je telefoon staat er de volgende dag een pallet gras voor je deur. Mooi gesneden, goede kwaliteit, gemakkelijk hanteerbare rollen. De mensen achter deze service zijn top. Als je zelf gaat leggen krijg je er een goede en duidelijke instructie bij.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Heel goed, goede communicatie en snel geleverd.

Heel goed en betrouwbaar

super service

Erg snelle en nette service. Gras ziet er super netjes uit.

Goed geregeld

Goed bezig zo

goed, vooral de levering met heftruk tot in de achtertuin.

zie boven

Mooi product, goede service

Erg tevreden met het gras. (De hond ook)

Goede kwaliteit

Snelle levering, top kwaliteit. Mooi groen gazon.

kwaliteit prima, levering onvoldoende

levering besteld tussen 8:00 - 13:00. uiteindelijk kwam het gras pas om 14:00. dus dit vond ik negatief. gras kwaliteit is prima!

Bestelling OK. Kwaliteit plaggen redelijk

Ca. 1/4 van de plaggen was erg dun met gaten.

Prima kwaliteit graszoden. Snelle levering. Zeer tevreden.

Zie hiervoor.

Mooie Graszoden

Vriendelijk geholpen bij het afhalen, en hele mooie graszoden.

Makkelijk en goede kwaliteit!

Zelf gelegd, leuk om te doen.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM