Opzich goed

De graszoden waren er optijd en het was goeie kwaliteit graszoden. Ik ben niet gebeld van tevoren en heb geen mail gekregen van de bezorging. Er zaten veel gescheurde graszoden bij.

Perfect !

Snel geleverd mooi gras echt een aanrader

Goeie kwaliteit. En netjes op tijd geleverd

Geleverd zoals besteld. Iets later dan aangegeven tijdsframe

Van de 33 rollen was er één wat beschadigd. Vind ik een goede score. Aangegeven bezorgen tussen 7:30 en 10:00. Uiteindelijk om 10:30 geleverd

Snel en volgens afspraak geregeld.

Goede graszode, gemakkelijk te leggen.

Mooie graszoden, erg vriendelijke bezorger die van tevoren al aan gaf dat als de pallet niet door de tuindeur paste hij wel mee hielp om de zoden in de tuin te leggen. Was gelukkig niet nodig. Dus tot in de tuin geleverd. Top.

Mooie grasmat en op aangegeven tijd geleverd.

Nette, dichte en mooi groene grasmat. Jammer dat de graszoden verweven zijn met plastic netten. Dit staat niet (duidelijk) aangegeven op de website. Kwaliteit gras een dikke voldoende. Duurzaamheid met plastic in het gras, dikke onvoldoende.

Wat ze beloven doen ze.makkelijk besteld netjes geleverd.

Snel geleverd. Prima verzorgd. Goed transport.

Zoden zien er goed uit.

keurig geleverd ook als er niemand thuis is!!!! Klasse

word foto gemaakt bij afwezigheid hoe het afgeleverd is!!!! goed ding

Keurig en netjes geleverd en groener gras dan van de buren.

Keurig

Op tijd betaalbaar vers gras.

Fijn veldje in korte tijd.

Prima graszoden en service!

Wil geen 10 geven vindt ik overdreven maar deze website heeft gedaan wat werd beloofd en op tijd geleverd ! Aanrader.

Makkelijk en snel besteld.

Kwam snel na bestellen binnen, werd op een pallet bezorgd door een vriendelijke dame. Ze belde eerst 20 minuten voor het bezorgen dat ze er aan kwam. Het viel mij bij leveren wel op dat er allemaal losse stukjes bij lagen. Bij het leggen zag ik op dat veel matten grote happen miste wat het leggen lastiger maakte maar verder ging het goed. Ik heb de gaten opgevuld met de losse stukken. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet over een paar weken!

Mooie groene graszoden tot aan deur geleverd.

Goede service!

Ben heel tevreden over dit bedtijf. Levering 2X moeten uitstellen en daar deden zij niet moeilijk over. Graszoden waren naar wens en mooi op de afgesproken plaats en tijd geleverd.

Persoonlijk vind ik het slechte kwaliteit

De 5 bovenste rollen op de pallet waren prima. Maar daarna was het een drama. De zodes waren halverwege de rol vaak gescheurd en bij een een hele hoop rollen waren er hele hoeken uit waardoor je dus heel veel versnijd en gigantisch veel extra werk hebt. Ik zelf zal volgende keer wel 2 keer nadenken of ik ze hier weer ga bestellen. Wat wel goed geregeld is was de snelle levering en netjes op de plek waar ik ze graag wou hebben.

Prima gras

Goed gras en geleverd volgens afspraak.

Ik bestel hier nooit meer

2x besteld bij dit bedrijf, en 2x is de bestelling bezorgd bij ons privé adres en niet bij de klant. Nooit meer!!!!!

Slechte graszoden

Er zaten gaten in de graszoden en ook al heeft men achteraf aangegeven dat het gras in deze tijd van het jaar iets geel kan zijn, waren deze wel heel erg geel. Niet meer voor herhaling vatbaar.

Prettige communicatie en geleverd volgens afspraak

Graszoden besteld voor weliswaar een klein gazon. De geplande afspraak kon zonder moeite vervroegd worden omdat dit wegen het weer beter uit kwam. Prettige communicatie en afgeleverd volgens afspraak tot bij de poort van de achtertuin. Kwaliteit van de graszoden was prima; mooi dun, maar dik genoeg om niet te scheuren tijdens het leggen.

Veel rollen gescheurd of gaten erin

Slechte rollen Kan altijd wel een slechte rol tussen zitten. Maar van de 33 zeker 10 slecht!. Vandaar MATIG Transport was mooi op tijd en geleverd op de gevraagde plek ( achtertuin )

Snel geleverd maar geen goede kwaliteit

Het is snel geleverd maar de kwaliteit van de graszoden valt tegen. Veel kapot en kwamen al uitgedroogd aan.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM