Mooie dikke graszoden, die goed te leggen zijn

N.a.v een vraag van mij, werd ik telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. De levering kon gebeuren op een door ons gewenste dag en werd op een door ons gewenste plaats neergezet.

Goede service en kwaliteit

Snelle bezorging, kwaliteit van de graszoden is goed. De voeding was vergeten en werd direct nagezonden, volgende dag in huis. De graszoden zijn zelfs met nog vrij koel weer snel aangeslagen en zien er mooi egaal uit.

Top gazon

Mooi gazontje niet te duur en GOEDE SERWICE.

Top gazon, goede service en snelle levering

Mooi gazonnetje niet te duur en goede kwaliteit!

Netjes afgeleverd op de afgesproken tijd. Fijn bedrijf

Goed spul en op tijd geleverd!

Goede kwaliteit!

Ging lekker

Mooie rollen met gras snel gelegd

Uitstekend: goede kwaliteit en service

Gras besteld. Snel geleverd op afgesproken tijd, juiste hoeveelheid en goede kwaliteit.

Prachtige matten

Tien ik vlak na de vorst periode opzoek ging naar graszoden kwam ik bij graszodengelegd.nl uit. Overigens 1 van de weinige die wel kon leveren in deze periode Levering verliep volgens planning en de kwaliteit van het gras is beter dan onze vorige matten! Onze tuin ligt er weer strak bij

Precies volgens afspraak

Grasmatje ligt. Ik had 3 kuub zand besteld en 42m2 gras. Supervriendelijke man bracht de hele spulleboel en dacht goed mee hoe het in de tuin te plaatsen. Zand was goed. Gras ligt strak. Super!

Prima service en heldere communicatie!

Heel makkelijk te bestellen, goede communicatie van de te leveren producten en de status van de bestelling. Ook goede uitleg over de bestelling.

Hele mooie en goede graszoden. Snel bezorgd en heel goed service. Een echte aanrader.

Alles goed voor elkaar.

Het leveren van de zoden was een ramp

Uiterst onvriendelijke bezorger die de graszoden midden op de weg dumpt en te beroerd is om Ze op het grasveld te leggen. Auto's konden niet meer verder. Graszoden zijn verder redelijk tot goed.

mooi gras en goede en duidelijke verzending.

mooi gras, de levering was duidelijk en op de juiste afgesproken tijd. waren onder op de pallet wat mindere rollen met hoeken en gaten er uit. maar kon het mooi herstellen door het teveel bestelde zoden. tis mooi gelukt.

Goede kwaliteit zoden helaas een misser met tijdsvak levering.

Geen 5 sterren vanwege het missen van het tijdsvak. Dit was eigenlijk de voornaamste reden om hier te bestellen, helaas was dit niet goed gecommuniceerd aan de transporteur. De graszoden zijn van mooie kwaliteit. We hadden wat extra besteld voor eventuele lelijke stukken of scheuren maar die zaten er niet in. De aflevering had tussen 8-10uur plaats moeten vinden. Ondanks enkele malen prettig contact met de klantenservice kwamen de zoden pas na 16uur in de middag. Het leggen ging sneller Dan verwacht en uiteindelijk 100m2 er toch in voor het donker werd. De meerprijs voor eerder leveren is direct terugbetaald. Over deze misser werd gezegd dat dit eigenlijk nooit voor kwam. Gezien de inspanning van lageman om toch Nog eerder op de dag te leveren (wat niet is gelukt) geef ik ze hier het voordeel van de twijfel en beveel ze aan.

Slechte levering en lastige communicatie

Ik had een bestelling gedaan met tijdvak, waarvoor je extra betaald. Dit zodat ik geen "kostbare tijd" verlies als bedrijf. Helaas werden de graszoden niet geleverd binnen het tijdvak en was dit ook niet bekend bij de transporteur. Contact opgenomen en kreeg netjes het geld terug van wat ik moest betalen aan tijdvak levering. Verder de afspraak dat de bestelling "de volgende dag geleverd zou worden tussen 8.00-9.00 uur. Helaas ging het daar weer fout terwijl ik als ondernemer om 9.00 uur klaar sta. Ik weer gebeld, waarop graszodengelegd contact opneemt met de transporteur. Deze zou mij bellen, maar gebeurd niet. Moet er zelf weer achteraan bellen. Uiteindelijk weer graszodengelegd gebeld, alleen geven zij aan dat ik bij de transporteur moet zijn, omdat zij het transport uitbesteden (maar ik bestel toch bij graszodengelegd?). Uiteindelijk wordt ik gebeld door transporteur ze komen pas om 11.30 uur. Dat houdt dus in dat ik 2,5 uur voor niets aan het wachten ben en met de uren van de vorige dag waarop het al fout ging is het ondertussen een erg duur grasmatje aan het worden. Bij graszodengelegd aangegeven dat ik graag van hun een compensatie tegemoet zie en dat zij verantwoordelijk zijn voor de bestelling en zij het dan maar met de transporteur moeten regelen. Maar het telefoontje over de compensatie moet nog steeds komen? Jammer dat zij de kosten neerleggen bij de klant en er niet meer op terug komen met een juiste oplossing / regeling.

Prima gras, goede service

Kwaliteit graszoden is prima. Levering volgens afspraak. Zou het zeker aanbevelen.

Makkelijke duidelijke bestelling, goed geleverd

door de goede reviews hier voor deze leverancier gekozen. Bestelling en bezorging verliepen vlekkeloos. Net vandaag het gras gelegd, goede zoden, van de 30 rollen was er slechts 1 kapot, die hebben we voor de opvulstukjes gebruikt. Ben benieuwd hoe het gras er over 2 weken uitziet

Mooie graszoden en afspraken nagekomen

Goede graszoden, snel geleverd

Goede graszoden, prima prijs, snel geleverd. De bezorger was zo aardig ze achter het huis te brengen! Top!

valt tegen

Bestelling en levering perfect. Zitten veel stenen in de graszoden, doorsee 2 - 3 cm. 2 stukken glas tegen gekomen en gevoeld van ongeveer 4 bij 4 cm. Graszoden waren scheef gesneden, er zit soms een verschil van 2 cm in de breedte van 1 rol. Sommige graszoden zijn korter, ongeveer 10 cm. Sommige graszoden zijn 10 cm van de zijkant ingesneden, 30 tot 40 cm lang. Dit zijn geen scheuren. De korte kanten zijn niet allemaal recht, diverse plukken zijn eruit.

Heel tevreden!!!

Snel geleverd. Goede kwaliteit. Merkelijk om zelf op te leggen. Heel blij mee. Echt een aanrader.

Prima service en resultaat

Snelle nette levering van kwalitatief uitstekende kwaliteit graszoden.

Goede kwaliteit

goede kwaliteit en snelle bezorging

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM