Levering was goed

Het bestelgemak en de service is top! Helaas waren we minder te spreken over kwaliteit van het ontvangen gras. Geen frisse kleur en plekken (geen of onvoldoende gras groei). Onregelmatig van structuur. Het gras ziet er erg verwilderd uit. Hopelijk trekt het bij naar van loop van tijd.

niet zo best

Er zitten veel dunne rollen bij en vallen veel rollen uit elkaar het lijkt wel oud spul zelfs verschillende soorten aan kleur niet zo best van deze firma had beter verwacht jammer.

Vlotte levering met goed advies

Snelle levering van gras. De zoden binnen 4 uur na levering gelegd en gelijk waren de rollen al warm van binnen. Hier en daar wel eens een gat of scheur in de matjes maar het zijn natuurproducten. Na bestelling een handleiding voor het leggen van zoden en onderhoud in eerste weken ontvangen, erg handig.

Prima, top chauffeur, prima prijs en snel geleverd.

Er zaten wat rollen tussen die scheurde, ik denk door de droogte. Maar even aan de kant gelegd en gebruikt waar we korte stukken nodig hadden. Alles ligt er in en ziet er top uit. De communicatie over de levering was uitstekend. De levering was dik binnen het aangegeven tijdvak. De chauffeur was uitstekend en deed alle mogelijke moeite om het neer te zetten waar wij het wilde hebben. Hij heeft de pallets zelfs nog een keer verzet toen bleek dat het hek niet dicht kon.Ik ben er blij mee.

Uitstekend!

Mooi op afgesproken dag en tijdstip de graszoden ontvangen. Graszoden waren van prima kwaliteit en na bijna een week al mooi aan het aangroeien.

Mooi gazon

45 m2 nieuw gras. Erg mooi. Wel waren sommige rollen echt kapot, waardoor deze niet als 1 geheel gebruikt konden worden. In ons geval niet erg, aangezien deze mooi als opvulling konden dienen. Verder super tevreden, onze tuin is er nog mooier van geworden!

Snelle levering, klantgericht en mooi gras!

De graszoden werden snel bezorgd (zondag besteld = dinsdag in huis) en netjes voor de deur afgeleverd. Van tevoren werd er nog een gidsje opgestuurd met tips voor aanleg en de eerste weken onderhoud. De track en trace werkte niet goed, maar toen ik daar een mailtje over stuurde werd deze binnen enkele minuten beantwoord, inclusief de verwachtte levertijd. De graszoden zien er goed uit en zijn makkelijk te leggen. Er zit wel verschil in hoe mooi het gras is per rol. De ene rol lijkt wat “voller” dan de andere. Ze liggen nu een week en er is nog wel verschil waarneembaar maar dit lijkt te verdwijnen. Wel waren er enkele kale plekken op de rol: ik denk door de vele regenval de weken voor bestellen. Ik verwacht dat ik wel dichtgroeit. Enkele grote pre plekken heb ik uitgesneden en gevuld met een stukje gras van een andere rol. Tot nu toe zeer tevreden en de tuin ligt er mooi bij!

Prima graszoden

Prima graszoden voor een leuke prijs

Onkruid, en partijdige geschillen commissie

2 pallets waarvan 1 goed en 1 vol onkruid. ruim een dag bezig geweest met verwijderen hiervan. veel kale plekken, dunne zoden en gekartelde randen. slechte zoden en Lageman cq graszodengelegd doet er helemaal niets aan. geschillen commissie is helaas niet onpartijdig gebleken ik adviseer hier NIET te kopen

Gewoon top

Goeie grasmat raad jullie zeker aan bij iedereen om bij jullie te bestellen grt jack

Prima gras. Slaat goed aan op 1 minder plekje na.

Gras werd goed en op tijd geleverd. Prima service van Lageman

Goede kwaliteit graszoden, gras slaat goed aan.

Lageman, bedankt voor de goede en snelle levering. Graszoden liggen er nu een week in en is compleet een groen tapijt. Door de regen van de afgelopen dagen, het gras al 1x gemaaid. Hopen er nog vele jaren plezier van te hebben.

I expected more

My premium grass rolls were rare - even little inaccuracy and it tears, the color was between green and brown. Grass had bald spots. Today is a second day and it looks like after 3 hours of watering per day it gets green and looks healthier, but there still some areas with rare grass. Delivery was terrible. The courier treated me like I owe him a money despite I paid around 60 euro for his work. He literally wanted to unload 20 rolls of grass next to my front door. It took me too much effort to make him move rolls 20 meters to the back side of our townhouse, but he refused to move rolls to my backyard. So I had to bear rolls for 15 meters to my backyard. A few rolls were broken. I would recommend you to change delivery service

goed geïnformeerd, bezorging op tijd en netjes Gras ziet er super uit

goed product en stipt op tijd geleverd.

via de mail een duidelijke uitleg gestuurd gekregen, de dag voor levering nog een mailtje dat de graszoden zo snel mogelijk bij voorkeur binnen 3 uur na levering verwerkt moesten worden i.v.m. de warmte. (het was echt warm en droog weer). daarna netjes iedere dag gesproeid en het gras begon na 3 dagen al goed te wortelen in de grond er onder.

Deze keer zeer slechte kwaliteit vermoedelijk door weersomstandigheden

Gras werd 2 dagen te laat bezorgd. hier valt wel weer overheen te komen alleen de kwaliteit van het gras was deze keer zeer slecht! voorgaande keren goede ervaringen gehad met www.graszodengelegd.nl Mijn medewerkers hebben de vrachtwagen ontvangen en binnen een uur het gras verwerkt! waarna er flink gesproeid is

Ik ben blij

Het is de eerste keer van mij. Een heb goed gezet

Great grass, soil quality and fast delivery!

Graszodengelegd.nl is reliable, professional service! Quality of grass and soil delivered is fantastic Fast delivery

Heel slecht

Meerdere keren gebeld waar mijn gras bleef heb 299 euro betaald telkens een leuk smoes wij bellen u terug het is te warm. Inmiddels 4 weken het onkruid staat 19cm hoog in mijn tuin vraag om mijn geld terug .Inmiddels incasso bureau ingeschakeld mensen koop daar niet !

Keurige levering

Goede kwaliteit

Zoden gelegd bij 30 graden, volgens aanwijzingen gelijk na aankomst binnen 3 uur gelegd en daarna dagelijks besproeid. Kwaliteit van de zoden waren goed, 5 dagen verder staat het er super bij.

Mooie natuurlijke kwaliteit

Na aankomst gelijk de zoden gelegd. De warme dagen die kwamen makkelijk doorgekomen door ze goed nat te houden. En na 1 week al voorzichtig gemaaid. De hond is blij dat er weer echt gras is

Uitstekende graszoden

Nette prijs voor hele goede kwaliteit graszoden. Mooi op tijd geleverd en prima service. Hebben mij op tijd gewaarschuwd voor het op dezelfde leggen van de zoden als de levering ivm hittegolf en kans op broei in de pallets. Gras slaat goed aan en groeit goed!

Binnenste deel van graszode was dood

Vrijdag 19-06 om 16.15 kwam de graszoden, en ik heb ze direct gelegd. Bij 7 rollen waren het binnenste deel donker groen. Direct 2,5 uur besproeid . De volgende dag waren de donker groende delen helemaal bruin. Zelfs na dagelijks 2 sproeien worden ze niet groen.

Super graszoden

Was warm weer maar hele mooie graszoden. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Alles opgevolgd en na een week zijn we zeer tevreden hoe het erbij ligt!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM