Snel duidelijk en goede service

Vrijdag 138 graszoden besteld, disndag om 9.00 in huis. Paar graszoden zagen er niet helemaal fris uit (mijn idee als leek). Foto's gestuurd en toezegging dat als die graszoden niet aansloegen dat ze vervangen werden.

Goede kwaliteit en toch goedkoop

Geleverd zoals gevraagd en een goed kwaliteit.

De graszoden besteld op zondag en in de planning aangegeven op vrijdag te leveren. Dit is ook volgens die planning verlopen en ook is het gras en de teelaarde van goede kwaliteit.

Mooi gras netjes geleverd

Hoge verwachting is waargemaakt

Makkelijk te bestellen op de site. Goed inzicht in wanneer er bezorgt wordt. Uitstekende kwaliteit graszoden. Best een klus om zelf te leggen zeker als de graszoden echt vochtig zijn. Het resultaat mag er zijn , al zeg ik het zelf.

Prima zaak

Alles zeer netjes en correct geregeld en goed spul gekregen.

Hele mooie graszoden, goede service en vriendelijk personeel! Ik ben super tevreden.

Vriendelijke snelle en goede levering op afgesproken plaats

Goede kwaliteit gras, alle 49 m2. Ligt na 4 dagen lekker groen en fris er bij. Dank voor de fijne en goed service. Mijn buren hebben al naar het adres gevraagd.

Prachtig gras en makkelijk bereikbaar.

Ik ben blij dat ik nog graszoden kon vinden in deze drukke periode. Maar bij graszodengelegd.nl was het zo geregeld. Online besteld en betaald. Het bedrijf is makkelijk bereikbaar en ik kon zo de auto naast de pallet met rollen parkeren. Een vriendelijke jongen heeft nog geholpen met inladen. Binnen 10 min was ik weer op weg. Nou had ik maar een kleine bestelling van 10 rollen, maar het verliep soepel. Smiddags direct het gazon uitgerold en klaar gemaakt volgens de meegeleverde handleiding en het ziet er geweldig uit. Nu nog even wachten tot de wortels van de zoden pakken, maar nu al een mooi gazonnetje.

Snel bezorgd

Snel bezorgd. Bezorgng is prijzig, maar dat scheelt wel een vieze auto of huur van een aanhanger. Onderaan de streep dus redelijk. De graszoden waren wel een beetje droog door de hitte, maar met flink sproeien is het toch goed gekomen. We zijn heel blij met ons gazon!!!

Prima gewoon

Ondanks dat er bijna nergens graszoden meer waren te krijgen had dit bedrijf ze nog wel. Nou ja, niet zelf. Ze bleken uit Brabant te komen maar we konden ze gewoon bij dit bedrijf afhalen. Gras ziet er super uit.

Mooie gras, goede levering en goede bijgezonden info.

Snelle en goede bezorging. Het gras groeit en ziet goed, en de aanleginformatie die bijgezonden werd is ook heel handig.

Wat een super bedrijf!

In een periode waarin nergens meer graszoden te koop waren, vond ik op www.graszodengelegd.nl wat ik zocht. Even gechecked of de info op de site klopte. Allervriendelijkst personeel en erg goed geholpen. Inmiddels liggen de zoden er al een paar dagen en ik ben zeer tevreden over het geheel.

Goed geholpen en prima product! We zijn heel blij met ons nieuwe gazon. Handige instructies krijg je bij de levering

Makkelijk te bestellen, goede service, makkelijk te vinden, en een perfecte grasmat in de achtertuin. Als ik weer gras nodig heb, ga ik deze zeker hier bestellen.

TOP

TOP bedrijf. Mooie graszoden. Je wordt keurig op de hoogte gehouden qua levering.

Goed geregeld

Eenvoudig bestellen, op tijd geleverd, en goede kwaliteit graszoden. Wat wil je nog meer.

Fantastische!

Gisteren laat in de middag werd het gras geleverd. Vanwege het warme weer gelijk gelegd en bemest. Het is mooi donker stevig dik gras. Voelt heerlijk aan. Binnen kort moeten we voor een ander deel van de tuin ook nog hebben. Gaan we zeker weer hier bestellen!!

Topkwaliteit

Mooie stevige graszoden betere kwaliteit als mijn normale leverancier en erg maatvast

Prima graszoden!

Snel en eenvoudig besteld, netjes geleverd op een pallet met folie er omheen, gras ziet er goed uit.

My grass scolded during transit! Delivery was at 5 PM

Sadly, the delivery driver took quite a while to deliver our grass. He arrived at around 5 PM, the grass was the whole day on the truck and scolded, to the point that when we install it, it was warm and stinky. Today we have more than 50% of the area with grass that is almost black and floppy. It was installed immediately after arrival and wetted as needed. We sent 2 emails to customer service but there is no reply. This is so disappointing because it seems we were unlucky, other customer's pictures here look great. Have a look at the pics. The grass is cooked, not dirty.

Super. Gras.

Was inderdaad zwaar die zoden. Goede kwaliteit. Stevig gras.

mooi gras

gras besteld met bemesting. meteen geholpen terwijl het toch druk is. Samen het gras ingeladen. Kwaliteit gras is heel goed. Na het leggen in de ochtend en avond gesproeid. Het ziet er mooi strak uit. Heel tevreden dus.

Bestelling gemakkelijk te doen. Op tijd geleverd, keurig op een pallet, en gewrapt. Het was zo gelegd, geen gebroken rollen.

Mooie graszoden, makkelijk besteld en goed geleverd

Makkelijk te bestellen op jullie site en volgens afspraak geleverd. Snel gelegd en jullie zien het resultaat.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM