Doen wat ze zeggen, snelle levering, fijne, aardige bezorger, meteen zelf gelegd!

Snelheid qua levering en kwaliteit gras

Top bedrijf .. goede service ... uitstekende kwaliteit

Alles conform afspraak

Dit is de tweede keer dat ik gras heb besteld. Bij mijn vorige huis was ik ook al zo tevreden. Dus geen twijfel om weer hier te bestellen. Alles op tijd geleverd en het gras groeit fantastisch. Het ligt er nu 5 dagen in.

Perfect!

Prachtige kwaliteit graszoden. In de ochtend geleverd. Vriendelijke chauffeur. Waarschuwing per mail dat de zoden binnen 24 uur gelegd dienden te worden ivm warme weer. Heldere leginstructie op de website

Mooi, stevig gras

Makkelijk online besteld en binnen een paar dagen geleverd. Chauffeur wilde het evt. zelfs tot in de tuin brengen. Het is mooi, stevig gras; het gazon ligt er prachtig bij!

Mooi product, op juiste tijdstip geleverd. Vriendelijke chauffeur

Mooi stukje gras, op het juiste tijdstip geleverd en een vriendelijke chauffeur

Prima graszoden/ gazon prachtig na een week

Een bericht van Lageman op vrijdagmorgen dat de grasrollen konden gaan broeien wegens de grote hitte, ze waren er nog niet eens.. Het was de bedoeling om ze op zaterdag te leggen, maar alles is toch prima in orde gekomen, we zijn direct begonnen vrijdagmiddag om 14.00 uur nadat de chauffeur vertrokken was, 430 m2 x 15 kilo per rol; gelukkig kwamen de 2 hulpen die voor zaterdag geregeld waren ook vrijdagmiddag al helpen. Het ging zo voorspoedig dat het gras er om +/- 20.00 uur in lag. Zie resultaat na week op foto: fantastisch We kunnen gaan maaien..

Ons gazon is nu wél GROENER dan bij de buren!

Nadat ons terras was gelegd was het tijd voor de volgende fase in ons tuinplan: het gazon. Hoe krijgen we een zo'n mooi mogelijk groen tapijt in onze tuin? Je googeld eens wat, maar door de droogte slecht leverbaar of zelfs uitverkocht bij veel bedrijven... Behalve bij Lagerman! De graszoden heb ik er dinsdags online besteld en koos ervoor om ze die vrijdag te laten bezorgen. Via de site was het bestellen ZEER EENVOUDIG en zag ik ook meteen wat het zou kosten. Na het bestellen kreeg ik via de mail een AANLEGGIDS mét kortingscode voor onderhoudsmateriaal. Op de leverdag werd ik prima op de hoogte gehouden over het exacte levertijdsstip. Dit gebeurde ook via een mail. Hierin werd benadrukt om de graszoden snel te leggen en zonodig de pallet af te stapelen tot 3 lagen om broei te voorkomen. Super duidelijk en getuigt van GOEDE ZORG! Op de leverdag kwam de chauffeur al snel via een heftruck de straat inrijden en kon de pallet dicht bij het aan te leggen grasveld neerzetten. Ondanks de droogte waren de graszoden van PRIMA KWALITEIT! De speelgazon graszoden hadden een mooi STEVIG WORTELBED. Soms heb je graszoden met een plastic gaas erin verwerkt, bij Lageman bestaat de graszode uit 100% GRAS! Het snijden ging ook prima. Na een paar uur lag er een PERFECT SPEELGAZON, waar we met ons gezin nog jaren van kunnen genieten!

Mooie grasmatten en levering volgens afspraak

Wij hebben circa 260 m2 gras gelegd. De bezorger belde netjes 15 min van tevoren en ook werd van te voren aangegeven op wel dagdeel zou worden bezorgd. We hebben het gras een dag later gelegd dit was met 15 graden weer goed te doen. Er zitten wat grasmatten bij die qua kleur wat afwijken, maar we verwachten dat dit vanzelf weg zal vallen in de rest na een tijd. Verder niets op aan te merken. Bedankt!

Matige kwaliteit en onbetrouwbare levering

Ongeveer 85m2 gras besteld, gelegd door onze eigen vaste tuinman. Zoden zijn van wisselende kwaliteit. Enkele stroken waren van slechte kwaliteit en binnen 24 uur helemaal uitgedroogd (ondanks voldoende sproeien). Overige stroken zijn gelukkig iets beter, maar wel met hier en daar dorre plekken. Levering was ronduit slecht en te laat. De bezorging zou plaatsvinden tussen 8 en 9 (90 euro extra voor betaald), echter was de bezorger er pas om 10.15. Ruim een uur te laat dus. Ondertussen stond wel de tuinman sinds 8 uur s ochtends te wachten.

Mooie en goede kwaliteit

Het gras werd volgens afspraak geleverd door een vriendelijke bezorger. Mooie en goede kwaliteit graszoden. Ik ben erg blij met mijn nieuwe gazon

Gemakkelijk online bestellen, met alle benodigde informatie.

Na kort zoeken kwam ik terecht bij Lageman. Bestelling geplaatst en 2 dagen later lag mijn gras in de tuin. Zelf leggen was eenvoudig. Nu nog even wachten of alles goed aanslaat.

Makkelijk bestellen en prima gras

Via website makkelijk besteld en goed geleverd. Prima gras Chauffeur zou 15 min van te voren bellen, helaas niet gebeurd. Zorg dat je thuis bent.

Gemakkelijk te bestellen. Levering was keurig op tijd. Duidelijke uitleg. Nog een extra mail gekregen om gelijk gazon te leggen ivm de weersomstandigheden.

Uitstekend ik ben tevreden klant.

Mooi stevige gras

Door omstandig heden werd het ipv vrijdags woensdag pas bezorgd. Ze hebben netjes mee gedacht. Helaas had de chaffeur het ergens afgeleverd 2 straten verder op. Omdat ze wisten dat weer thuis waren belde ze om het zeker te zijn omdat de chaffeur aabgag niemand thuis. Ze hebben echt moeite om het alsnog te leveren.

Super gras slechte communicatie

Dinsdag op de leverings dag kreeg ik een track en tracé code met de tijden tussen 23 uur en 1 uur zou mijn gras geleverd worden. Hierop contact opgenomen met het lever bedrijf hun gaven aan dat er iets mis was gegaan en mijn gras niet bij de levering zat het zou de volgende dag geleverd worden. Om 16 uur kwam ik erachter dat het bedrijf zelf een mail had gestuurd ( welke in de spam box uitkwam ) dat door een systeem fout het gras niet gesneden was of ik het de volgende dag wou hebben een telefoontje ipv email was gewaardeerd geweest. Toen ik belde om het de volgende dag geleverd te kunnen krijgen werd mij verteld dat dit niet meer mogelijk was alle leveringen waren al de deur uit ( dit had dus met een telefoontje verkomen kunnen worden ) donderdag was de eerst volgende keuze ( inmiddels wel al gehuurde spullen in huis om het gras die dag te leggen dus ook hier nog eens onnodige kosten. Donderdag zou het tussen 8 en 12 uur geleverd worden de chauffeur zou 30 minuten van te voren bellen helaas ook dit is niet gebeurd. Gelukkig was deze persoon wel zo vriendelijk om het gras tot aan de achteringang te brengen dank hiervoor. De kwaliteit van het gras en de matten waren super maar betere communicatie hadden onnodige kosten en tijd gespaard.

Uitstekende zoden

Over de zoden heb ik absoluut geen klagen. Alleen de bezorging was wel heel verdrietig. De beste man had enorme pech...één pallet ging uitstekend. De tweede liet hij donderen op straat. En stond vervolgens om 07:30 op straat te brullen waarom het hem moest overkomen. Tot overmaat van ramp had hij de helft van de pallet op zijn steekwagen. Om hem wederom te laten vallen. Waarop ik dus ook gescheurde zoden had. En de andere helft ging ook niet echt gesmeerd. Maar ach....dood is erger denk ik dan.

Goed en prima bedrijf

Na eerst een bestelling te hebben geplaatst. Die achteraf niet goed was. Even gebeld en is geannuleerd. Daarna de juiste bestelling gedaan. Die werd 24 uur later netjes bezorgd. Ook compliment voor de bezorger. Helaas zat het weer niet mee. Veel zon en oosten wind en warm. Enkele droge en kale plekken ondanks sproeien met water. Verder helemaal tevreden.

Erg goed en vers gras en snel geleverd. Ideaal dat het tegelijk met grond besteld en bezorgd kan worden.

Super vers gras

mooie grasmatten, kersvers, op tijd geleverd..zou hier zeker een volgende x weer bestellen

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Bij ons vorig huis ook gras laten aanleggen door Lageman, super mooi gazon, na verhuizen ook weer gras van lageman maar dan zelf gelegd, goede kwaliteit zoden. ons gazon staat er mooi fris en groen bij

goede kwaliteit en netjes

Mooi gras, netjes en op tijd gebracht

Top gras !

Goede snelle dienstverlening. Ik heb nooit eerder gras gehad dus we hopen maar dat alles goed groeit en mooi groen wordt ! Nu nog grasmaaien leren :) groet tom

Super geregeld net als de kwaliteit van de zoden

Zeer gebruiksvriendelijke site, zeer mooie kwaliteit zode en tot in de tuin bezorgd. Aanrader!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM