Goed sterk gras

Mooi sterk gras hecht snel aan dit was na 24 uur

De graszoden zijn van uitstekende kwaliteit.

Ben zeer tevreden over de graszoden en over de service. Reeds door mij aan familie en vrienden aanbevolen.

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Dinsdag besteldt en woensdag netjes op tijd geleverd in mijn tuin! Fijn de extra informatie die over het product wordt meegestuurd via de mail. Mooi compleet product en de kinderen kunnen niet wachten tot ze erop kunnen spelen!

Fantastische service met een glimlach!

De grasoden online besteld en twee dagen later opgehaald op locatie. Perfect geregeld!

Een prettig bedrijf met no nonsens

Telefonisch netjes geholpen. Simpele bestelsite, snelle afhandeling bij het ophalen.

Keurig geleverd en super kwaliteit gras!!!

Levering was uitstekend! Het gras is mooi stevig en ziet er super uit. Zeer tevreden! Aanrader!

Goede service en goede kwalieit grasmatten

Besteld via internet. Perfect op tijd geleverd en kwalitatief hoogwaardige zee sterke grasmatten.

Grandioos

Snelle levering, komen afspraken na, vriendelijk personeel en mooi gras.

perfect!!!!

snel bezorg netjes ingepakt met een netje mooi gestapeld

Prima geregeld allemaal

Relax graszoden kopen doe je hier!! Site is duidelijk. Bezorgen gaat zonder poespas en krijgt realtime update over status leverancier. Nazorg is prima, er zat iets onverhoopt niet bij welke op eigen initiatief af fabrikant a.s.a.p. is nageleverd.

Super tevreden over graszodengelgd.nl

Graszoden werden netjes bezorgd, ook terwijl wij niet thuis waren werd er ook netjes een zeil bovenop gelegd ivm de zon. Graszoden geplaats in de tuin en de volgende dag al keuring groen bijgetrokken. Ook netjes is de handleiding met tips die ze per mail bijgeleverd wordt.

Makkelijk, snel, kwalitatief goed

Ze komen hun afspraken na. Mailtjes zijn duidelijk en behulpzaam. Op het moment dat wij graszoden bestelde was het erg warm, het mailtje met tips was duidelijk en heeft goed geholpen. Gras is gemakkelijk te leggen en ziet er prachtig uit!

De werkwijze van Lageman Graszoden is een voorbeeld voor velen om dit ook te volgen. Het bestellen, afleveren en communicatie is zeer goed en duidelijk, de afspraken worden nagekomen. De weersomstandigheden waren zeer warm voorspelt en van Lageman Graszoden kregen we gelijk bericht dat we de graszoden gelijk moesten gaan verwerken om broei te voorkomen, en direct na het leggen de grasmat goed nat te maken. Het waren mooie volle/dichte graszoden. We hebben al meerdere keren graszoden van Lageman Graszoden gehad en blijven dit zeker daar doen. Een aanrader.

Slechte service Gras kwaliteit redelijk

Een week van te voren gras besteld voor donderdag 14-5-2020. Op 14-5 toch maar even gebeld rond 11.00 uur hoe laat ik mijn gras kan verwachten omdat ik geen mail heb ontvangen van de tijdstip van levering. Ze zouden het uitzoeken en terug bellen. Om 12.00 uur toch maar even zelf gebeld. Ja het zou goed komen en bezorgd worden. Na aandringen ging ze het toch uitzoeken en wat bleek: levering zal niet plaats vinden er was iets fout gegaan. Geef dat dan even aan, bel me of stuur even een mail dat er wat fout is gegaan. Speciaal iemand geregeld die het gras zou komen leggen en ik heb ook een vrije dag genomen van mijn werk. Ik had geen andere keus dan de levering op vrijdag goed te keuren. Vandaag gras ontvangen. Kwaliteit is redelijk sommige wat dunnen gesneden dan andere maar voor 75% goede graszoden.

Super hele mooi zoden

Snel geleverd goed afgeleverd super

Snelle graszoden

Afgelopen week graszoden besteld en netjes de volgende dag afgeleverd gekregen. Alleen het gras was niet van super kwaliteit. De randen waren niet recht en er waren happen uit... ook vonden we de transportkosten aan de hoge kant.

Prima zoden. Mooie kwaliteit.

Mooi gazon. Gelijk afgewerkt.

mooie zoden van gelijke lengte

Gister de graszoden binnengekregen en gelegd. Zag er allemaal goed uit. Zoden waren mooi recht en gelijk van lengte, wat erg prettig werkte. Zou misschien alleen iets flexibeler in het bezorgen kunnen. Overall erg tevreden

In één woord geweldig

Prachtige grasmatten, keurige snelle levering.

Voldeed volledig aan de verwachtingen

Super snel geleverd, goede kwaliteit. Netjes geleverd. Aanrader!!

Top levering en kwaliteit!!

Goede levering en goede kwaliteit! Top !

Keurig op tijd geleverd en netjes bij achterpoortje neer gezet. Dit scheelde ons veel sjouwwerk.

Ik ben er zeer Tevreden over, het is echt een Goede kwaliteit en het legt heel fijn

slechte zoden gekregen!

ik heb online gras besteld op zondag, wilde er optijd bij zijn om vrijdag geleverd te krijgen. dat is gelukt! maar de zoden die ik kreeg waren echt helemaal verdroogd! zeer slechte kwaliteit met zelfs gaten erin! denk dat die maandag al gesneden zijn. gelukkig had ik voldoende besteld en heb de hele slechte zoden er uit gehaald, het gras ligt nu bijna een week en is nog steeds licht gelig. ik hoop dat dit nog goed komt.....

Snel geleverd en uitstekende zoden.

Ik ben zeer tevreden over zowel de snelle levering als de kwaliteit van de graszoden. Binnen 5 dagen heb ik een mooi gazon.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM