Prima zoden, prima service

Prima zoden en dito service. Ik ga jullie zeker aanbevelen

Perfecte graszoden

Het zijn goede graszoden, in het verleden ook wel bij andere partijen besteld maar deze graszoden zijn van een stuk betere kwaliteit, diepgroene, snelle groei (zelfs in koud weer).

Mooie graszoden

Het totaalplaatje is nu compleet, na het leggen van deze graszoden. Na een week ziet het gras er prachtig uit en krijg je zin om te maaien. Levering werd een week later door een kapotte machine. Maar dit werd netjes gemeld.

Snelle levering, goede kwaliteit

We zijn erg blij met ons mooie stukje gras in de tuin. De hond vooral 😁

Snel en goed geregeld duidelijke levering exact op de omschreven locatie

Wellicht door het natte weer veel gescheurde matten, en zwaarder door vocht. Gaf wel wat frustratie tijdens leggen. Door nat weer is dit niet te voorkomen tevens duidelijke uitleg van a-z bijgevoegd

Uitstekende kwaliteit graszoden vrijdag gekregen direct gelegt zie het resultaat

Prachtig gazon!!

Door omstandigheden heeft het gras bijna 3 dagen op de rol gelegen, maar de kwaliteit van het gras is super gebleven!! Dus zoals op de foto te zien is, hebben we een prachtige grasmat gelegd!! Ook het bestel- en leverproces is goed geregeld, zelfs de chauffeur belde nog even netjes toen hij bijna bij ons adres was, top!!

Goed voor de tijd van het jaar

Jammer dat ik een redelijk eind verder op de zoden kon halen.

Geweldig gras

Heel makkelijk online te bestellen, geleverd op tijd en het gras is van hele goede kwaliteit! Echt een aanrader!

Positieve ervaring

Gras ziet er mooi uit. Zit wel plastic raster in verwerkt. Dit hadden we op website niet gelezen. Met deze extra informatie hadden we mogelijk een andere keuze gemaakt. Levering was wel anderhalf uur later dan in track & trace aangegeven. Een melding hierover op voorhand was nuttig geweest. Chauffeur verder netjes.

Gras snel geleverd en in goede conditie

Gras in november besteld en gelegd, gras ziet er nog in goede conditie uit.

Valt tegen deze keer

Dit jaar 3 maal graszoden besteld 2 x helemaal prima maar gisteren, was het gewoon niet goed. Ik denk dat er een pallet tijdens vervoer is gevallen en is overgestapeld op 2 pallets. Veel stukken eraf en gescheurde zoden.

Goed voorgelicht en snel geleverd

Zijn blij met de graszoden goede kwaliteit en goede service en levering

Bij afhalen veel geel tot wit gras op de zoden

Bij afhalen veel geel tot wit gras op de zoden. Groeit ook matig, ondanks het mest en goed water geven. Je ziet wel al verschil van leggen tot 1 week verder, maar niet naar verwachting. Wel goede service tijdens aankoop enz. We wachten af en denken dat het vast wel goed komt.

Goede website. Goed review systeem. Gemakkelijke betaling. Netjes geleverd (erg aardige chauffeur overigens). Helaas kunstmest vergeten; ik ga er van uit dat dit ook netjes wordt opgelost.

zoden met gaten er in verscil in dikte zmege zo dun dat je er een krant kan doorlezen

slecht

Mooie graszoden en goede service

Mooie graszoden en makkelijk te leggen, zeker met de handige handleiding die we na bestelling digitaal ontvingen. De extra kosten om de zoden in de ochtend geleverd te krijgen vind ik wel wat veel, maar volgens mij wordt dit bij meerdere bedrijven gerekend. De bezorger was bij ons overigens een uurtje later dan het afgesproken tijdvak, maar we hebben netjes excuses en de extra kosten meteen retour gekregen. Blij met ons grasveldje!

prima en keurig op de afgesproken datum geleverd, top!

netjes verpakt en op de juiste plaats neergezet door de chauffeur.

Hele scherpe prijs, goeie service. Snel in reactie en levering

Bestelling (66 m2 speelgras) is de dag erop bezorgd door een vriendelijke bezorger. Complete online winkel met goed advies.

Goede kwaliteit, stipt geleverd en handige gids

Bestelde zoden kwamen precies op de afgesproken tijd aan. Goede prijs per m2, bezorgkosten wel wat stevig incl. voorkeurstijdvak. Maat kwaliteit is aanzienlijk aanwezig.

Goed product goede service

Prijs per m2 is goed. Bezorg kosten zijn wel aan de hoge kant. Verder was de kwaliteit zeer goed

Betrouwbaar bedrijf

De kwaliteit en de bezorging was perfect

mooie graszoden voor een betaalbare prijs

Goede communicatie en levering conform afspraak.

Mooie graszoden

Een goede prijs voor mooie graszoden.

top

top