Makkeleijk te leggen.

X

Prima kwaliteit, uitstekende levering

Duidelijke website, kwalitatief goede producten (net gelegd, kan nog niet oordelen op langere termijn) keurig afgeleverd!

Topkwaliteit

Prachtig resultaat!

Geweldig.

Supermooi gras in snel gelegd.

Uitmuntend

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima en goed en snel

De graszoden in de tuin gelegd en zien er mooi uit zoden zien er ook prachtig uit

Onmiddellijke reactie nadat ik de bestelling geplaatst had. Duidelijke informatie over de besteldatum en afleveringstijd. Aflevering van de graszoden zeer netjes uitgevoerd en netjes neer gezet. Erg tevreden en aanbevelingswaardig.

Netjes op tijd.

Ben te vrede.

Zeer tevreden.

Ondanks de hitte van afgelopen maanden, hebben wij toch nog gezonde graszoden ontvangen. Het werd geleverd door een vriendelijke chauffeur, die netjes vantevoren belde, hoe laat hij zou komen.

Mooie verse graszoden

Prima voorlichting via de webshop en keurig op tijd geleverd. Uitstekende kwaliteit van de graszoden.

Duidelijke uitleg en snelle levering van goede graszoden.

No nonsens bedrijf snelle goed vriendelijke service

Geen idee of het gras ook aankomt

Extra kosten achteraf

Afgelopen week graszoden laten leggen, ongeveer 40m2. Er moesten nog een aantal kruiwagens met zand worden gestort want wij hadden iets te veel zand uit de tuin gehaald. Geen probleem gaf men aan, ze waren immers toch iets te vroeg voor de afspraak. Mijn vriendin en ik hebben geholpen met het vullen van de kruiwagens en het storten van het zand. Tijdens dit half uur kon 1 van de 2 medewerkers alvast beginnen met een deel van de tuin. In totaal zijn ze 2 uur bezig geweest met het frezen, egaliseren en het leggen van de graszoden. De 'premium' graszoden waren van zéér slechte kwaliteit en zijn inmiddels, na een klacht hierover, vervangen. Daarnaast sloten de zoden niet mooi aan en zijn ze vergeten te bemesten en zijn de zoden niet goed gerold. Na het leggen van de zoden rekende men 1,5 uur regiewerk voor het extra werk (het storten van het zand) en werd ons de pin onder de neus gedrukt. Dit werk hebben mijn vriendin en ik grotendeels uitgevoerd en nu rekenden ze er €100 extra voor. In totaal 2 uur bezig maar wel anderhalf uur extra rekenen + dit niet vooraf melden. Ik heb er werkelijk geen goed woord voor over.

correct en stipt op tijd

correct en stipt op tijd

goede levering graszoden matige kwaliteit

de bestelling ging snel en levering goed graszoden waren deels goed ander deel zeer matig waren 2 soorten door elkaar 1 deel lang en het andere deel had een kortere lengte en was geler

Graszoden van goede kwaliteit, website misleidend

Op internet graszoden in de buurt gevonden in eemnes, komt ineens “graszoden Eemnes lageman” te voorschijn, dus daar besteld en betaald en zelf afhaal geselecteerd. Pas daarna wordt duidelijk dat dit bedrijf helemaal niet in eemnes maar in gasselte zit en andere plaatsnamen gewiekst via een computer programma aanneemt. Zomaar even 240 km extra moeten rijden daardoor was niet fijn. Verder: graszoden stonden netjes klaar op pallet, niet gekoeld helaas want de temperatuur was echt hoog (waren ook wel hete dagen) alsnog wel een prima kwaliteit en eentje extra gekregen. Lange rit voor gemaakt maar een mooie grasmat ligt er nu wel!

Simpel, transparant en snel bestelproces tot aan bezorging

Duidelijke website met bestelproces en juist informatie. Transparantie rondom bestelling en bezorging. Bezorging netjes en werd even gebeld. heel prettig.

Goed product en vriendelijke service.

Snelle levering, de graszoden stonden op dag van levering al op mij te wachten. Vriendelijk geholpen!

Mooi gras, keurig gelegd

Ondanks de hitte hebben de jongens keihard gewerkt om de zoden te leggen. Mooi gras, mooi gelegd.

Fot van mij, opgelost door Gzg.

Foute bestelling gedaan. Zonder problemen door Gzg opgelost.

Prima kwaliteit graszoden, kwaliteit contact kon beter.

Zoals gezegd zagen de graszoden er prima uit. Alleen toen ik de graszoden kwam ophalen had ik enige hulp verwacht bij het inladen in de auto. Ben 74 en mijn rug moet ik niet teveel belasten. Had ik dit van tevoren geweten had ik iemand meegenomen.

Snelle service en goed bereikbaar

Omdat ik 10 m2 was het in eerste instantie via de website niet mogelijk om via de website binnen 24 uur de graszoden bezorgd te hebben. Na een belletje lukte dit wel. Inmiddels liggen de zoden er. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Top Service

Mooi op binnen de afgesproken tijd kwaliteit is top En een vriendelijke chauffeur .

Snelle levering eerlijke prijzen

We hebben ons gras nu 3 dagen liggen en het groeit als kool… mooi geworteld en prima kwaliteit. Man van de levering was ook bijzonder aardig. Niet twijfelen, gewoon doen.

Top Grasveldje nu.

Heldere communicatie, Gras was mooi strak op de rol, zelfs iets meer dan de 2,5m die ze zeggen. Meteen gelegd na leveren en is mooi groen gebleven met iedere ochtend even sproeien. Ja zou er zo weer bestellen.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM