Mooi gras en snel geleverd

Gras besteld en op de gewenste dag perfect geleverd. Ook een compliment voor de vervoerder. Onze achtertuin is moeilijk bereikbaar maar hij heeft de graszoden tot achter onze tuin gebracht, hulde.

Hartstikke goede service en snel

Snel geleverd, goed advies en mooi gras! Per ongeluk te veel besteld en dat werd prima opgelost. Top!

Zeer mooi en sterk gras

Super blij met het mooie gras. Kwaliteit is boven verwachting ten aanzien van de prijs.

Prima snelle service vriendelijk te woord gestaan

Prima snelle service vriendelijk te woord gestaan

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

- Goede service - Goede kwaliteit gras - Fijne website

- Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijke website, vriendelijk te woord gestaan bij navraag over bestelling en levering was keurig (op tijd)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede kwaliteit Snelle levering Mooie groene graszoden Recht gesneden en dus makkelijk te leggen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vroeg bezorgd en super mooi gras !

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijk in de informatie, knappe kwaliteit gras!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

netjes snel en goede levering Gras zeer mooi

De bijgeleverde Teelaarde zeer slecht zat stenen en glas en veel klei in niet geschikt voor onder het gras ben snel naar tuincentrum gereden voor potgrond mijn buurmand kan gelukkig nog wel wat grond gebruiken voor op te hogen maar was zonde van het geld. Dit had wel als advies ander grond mogen zijn voor zulk mooi gras

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prachtige graszoden!!

Vervoer kan beter. Op de dag van levering kreeg ik pas rond 12 uur te levertijd door. Dat werd tussen 14.35 en 16.05. echter de zending kwam pas rond 18.00. kan verbeterd worden volgens mij.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer tevreden. Prachtige groene matten ondanks de extreme hitte de matten direct aangelegd en goed gesproeid. Erg mooie kwaliteit en goed advies. Aanrader!

Misschien voor de verpakking van de aanlegbemesting vermelden hoeveel gram je moet toevoegen per x m2. Of een maatschepje maakt het wat eenvoudiger uitrekenen. Een betere tip kan ik niet bedenken.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Via de site makkelijk in te vullen hoeveel vierkante meter graszodens, welke datum en welk tijdsvak. Snelle levering. 100 m2 premium gras besteld en ik kreeg twee gestapelde pallets thuis bezorgd. Ik ben tevreden over dit bedrijf.

Nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fijne service, snel geleverd. Aanpassing van bestelling was geen probleem. Gras ligt er mooi bij!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Netjes geleverd aardige bezorger

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel geleverd, keurig verpakt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website Snelle levering Goede service naar klant

Ik ben super tevreden en zou zo niet echt een verbeterpunt kunnen bedenken

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Bestellen is supermakkelijk! In één keer klaar: gras, teelaarde en mest. Snel bezorgd op een dagdeel naar keuze. Heel handig. En de kwaliteit is goed: ons gazonnetje ligt er nu prachtig bij. Dankjulliewel!

Op de website mogen jullie wel iets meer achtergrondinformatie geven over de kwaliteit van de aarde en het gras. Daar kon ik niet zoveel over vinden. De bezorgde aarde leek me eerst nogal zanderig (i.v.m. potgrond), maar toen ik daarover belde legde de meneer me uit dat dat juist goed is om geen kuilen te krijgen. En inderdaad, de aarde is uiteindelijk heel goed gebleken. En het gras ook!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Gras was vers van het land

Mooi duidelijk site niks op aan te merken

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super makkelijke website Bestellen is eenvoudig Gewenste leverdatum opgeven is mogelijk en is ook gerealiseerd. Korte vraag per e-mail werd onmiddellijk en duidelijk beantwoord

Ga zo door

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het was makkelijk online te bestellen en duidelijke communicatie over levering en afhandeling. Het was handig om te kunnen zien hoe laat de chauffeur de zoden kwam brengen.

Het gras voelde wel heel droog aan. We hebben het snel gelegd en gesproeid dus volgens mij heeft dat dan verder een hinder.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Netjes afgeleverd tot aan de achterkant van het huis. Goed te volgen via Track en Trace. Goede informatie hoe om te gaan met de graszoden. Snelle levering.

Geen

11 Stuifzandlaan