Pluspunten

Snelle levering ook was niet thuis chauffeur belt op van waar hij de pallet neer zet .

Pluspunten

Snelle levering, prima product en een mooi gazonnente. Zo hoort het, hartelijk dank voor de service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geen gedoe, afspraak is afspraak. Scherpe prijs, zeker gezien de snelle afhandeling.

Tijdstip van afleveren zou tussen 23:00 en 01:00 uur liggen. Daar keek ik even van op. Er werd uiteindelijk op een 'normaal' tijdstip bezorgd zodat de zoden nog dezelfde dag gelegd konden worden. Volgens mij zit er tussen de verschillende zoden nog wat kwaliteitsverschil. We gaan zien hoe ze zich ontwikkelen.

Pluspunten

Great quality, fast delivery and easy to install!

Pluspunten

Mooie groene zoden met lang gras. Snel geleverd met een duidelijk boekje met instructies voor leggen. Het gazon ligt er na het leggen meteen mooi bij. Goede prijs kwaliteit verhouding

Sommige zoden waren wat dun of met gaten en scheuren. Dit was een klein aantal in verhouding dus in het vervolg kiezen om deze niet meer uit te leveren. Tevens is een sms een half uur voor levering zeer gewenst. Tussen 8:00 en 18:00 thuisblijven voor levering is onnodig lang.

Pluspunten

Goede communicatie Goede vriendelijke levering/bezorger Mooie zoden

Geen enkel verbeterpunt te bedenken

Pluspunten

Snelle levering en kwalitatief mooi gras. Nu kan het lekker groeien. Hopelijk heeft mijn gezinnetje er veel profijt van deze zomer!

Geen.

Pluspunten

Duidelijke en makkelijke website, netjes op afspraak geleverd, niet duur.

Pluspunten

Prima graszoden niets over te zeggen. Aflvering tot aan de achtertuin helemaal top.

Geen.

Pluspunten

Was netjes op tijd gebracht, daar geplaatst waar we het willen hebben. We hebben een mooi groen veldje, kale plekjes daar gelaten....dat gaan we opvullen

Pluspunten

Snel levering Goed gras Al eerder besteld

Geen

Pluspunten

hele vriendelijke uitleg en advies gekregen nog voor de aankoop. Ik moet nog 1 strook bestellen en dat doe ik uiteraard weer hier.

Pluspunten

Goede en snelle levering

Zou mooi zijn om via mail of bij de bestelling tips te krijgen over het zelf leggen.

Pluspunten

Veel kale plekken in het gras

Pluspunten

Gras zag er goed uit na levering en zendig was te volgen wanneer hij bezorgt werd

Pluspunten

Goede kwaliteit graszoden, duidelijke uitleg op de site en vriendelijke medewerkers. Al met al prima.

Geen

Pluspunten

Snelle service, Staan telefonisch voor je klaar, goede aflevering, na zorg

Geen.

Pluspunten

Goede service en top geleverd

Geen

Pluspunten

Goede kwaliteit prima levering

Geen

Pluspunten

Alles conform afspraak, snelle levering en zeer behulpzaam. Kwaliteit van de graszoden ook erg goed!

Schatting van tijd van levering op de dag zelf per mail was fijn geweest.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Contact en naleving van gemaakte afspraken

Er waren best veel zoden dun gesneden waardoor er gaten in zaten . Ook de randen waren bij een aantal "gekarteld" Ik had 10% extra besteld waardoor ik gelukkig goed uitkwam.

Pluspunten

Snelle levering Mooi gras Dag van te voren krijg je een tijdsvak door per mail wanneer je bestelling bezorgd wordt. Op de dag van bezorging wordt je gebeld welke tijd ze precies komen. Legtips per mail.

Nvt

Pluspunten

Perfecte levering en goede kwaliteit graszoden!

Geen goed advies en snelle levering

Pluspunten

Fijne site, goede prijs, goed profijt en prima levering!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM