Pluspunten

De bestelling was makkelijk en simpel. Zodra de bestelling geplaatst was ontving ik een instructie over hoe de zoden gelegd moesten worden. Heel compleet en verwelkomend

Geen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Veel kale plekken op het gras en de man die het kwam brengen met een heftruck wou niet even de pallet met de graszoden in de aanhanger zetten beetje raar

Pluspunten

Snelle levering volgens afspraak, je ontvangt sochtends een tijdslot van 2 uur waarin geleverd wordt. Mooie graszoden. Hier en daar een droog stukje en spriet kweekgras maar geen gaten, kwaliteit was goed. En heb daardoor maar weinig extra gras nodig gehad (5% extra nodig ivm versnijden van hoekjes). Fijn contact zowel telefonisch als per mail. Handige aanlegtips op de website en bij aanschaf

er zitten plastic netten in de graszoden, dat was mij bij aanschaf niet duidelijk. Daarom toch 4 sterren. Bezorgkosten zijn relatief hoog

Pluspunten

heldere website en goede levering

wees helder over extra kosten op vrijdaglevering. Staat niet goed vermeld. Wordt bij afrekenen duidelijk.

Pluspunten

Snelle levering. Prima kwaliteit. Uitstekende voorlichting over aanleg en onderhoud betreffende graszoden leggen.

Zou niet weten wat!

Pluspunten

Handig te bestellen en de chauffeur heeft goed meegedacht door de zoden in de tuin te zetten in plaats van ergens voor de deur. Top!

Pluspunten

Goede service en bereikbaarheid, flexibel in het verplaatsen van leverdatum, duidelijke digitale aanleggids.

Geen. Het gras is in dit geval niet groener bij de buren. Ga vooral zo door!

Pluspunten

Netjes geleverd, donderdag besteld en volgende morgen stond het op de oprit. Gras is ook van prima kwaliteit!

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit gras

Geen mail gehad over de bezorging.De zoden kwamen een dag eerder dan gepland onverwachts.

Pluspunten

Keurig op tijd en netjes afgeleverd. Na het leggen dachten wij eerst dat er kleurverschil in zat maar trekt nu helemaal weg. Dus tevreden.

Wij zijn tevreden dus geen tips.

Pluspunten

Super snel geleverd! En superkwaliteit zoden

Pluspunten

vriendelijk en snel geholpen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

snelle levering groene grasmat, eenvoudig te leggen

toch extra kosten bij levering op vrijdag (zaterdag staat erbij vermeld) bij premium gras zaten toch een behoorlijk aantal kiezels in de mat, minder fijn voor de grasmaaier. Zouden we niet verwachten bij premium kwaliteit.

Pluspunten

Website geeft uitgebreide informatie en levering de volgende dag. Chauffeur behulpzaam. Goede kwaliteit zoden zonder scheuren en onkruid. Prijs-kwaliteit een aanrader.

Pluspunten

Perfecte kwaliteit , zeer nette levering en chauffeur. Volgende keer zal ik zeker weer hier bestellen.

Pluspunten

Prima levering en sympathieke chauffeur

Pluspunten

Keurig geleverd, chauffeur heeft precies gedaan wat er gevraagd is. Zoden van goede kwaliteit en zonder netten. Ook een aantal goede tips ontvangen bij het opnemen van telefonisch contact. Tot slot zijn de zoden zeer voordelig wat ons gazon nu nog mooier maakt!

Geen.

Pluspunten

Online besteld en paar dagen later gehaald prima service en vriendelijk personeel en mooie zoden.

Geen.

Pluspunten

Netjes bezorgd, mooi gras

Pluspunten

Geleverd op het juiste moment, in handzame rolletjes. Makkelijk te leggen.

Pluspunten

De pallet werd netjes op de door mij gevraagde plek neergezet, kwaliteit van het gras is perfect, net als de vorige keer, top bedrijf!

Pluspunten

Snel en netjes geregeld, zelfs buiten werktijden, zoden waren van goed kwaliteit.

Niks, iedereen was even vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

afspraak is afspraak. keurige levering en prima grasmatten

Geen, deze kwaliteit in processen blijven leveren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes volgens afspraak geleverd

We hadden 1 grasmat minder dan besteld. Was uiteindelijk genoeg, maar even goed dus niet 100% gekregen wat we besteld hadden

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM