Pluspunten

Boodschap voor bedrijf die zoden levert: bel eerst even aan i.p.v. zonder overleg de zoden ergens neer gaan zetten. Vond hem ook klungelig met kooiaap... Tuin hebben we in twee gedeeltes gelegd dus vandaar kleurverschil.

Pluspunten

Prima service. Vriendelijke medewerker en prima kwaliteit van gras.

Pluspunten

Zoden waren in perfecte staat.

De levering was net niet op ons perceel waardoor het palet zoden de straat blokkeerde. Ik was als vrouw alleen thuis en heb alle zoden 1 per 1 moeten naar de tuin dragen om de straat vrij te maken.

Pluspunten

Prima levering, met tegen bijbetaling levering op gewenst moment.

Pluspunten

Goede afwikkeling bestelling Zoden in zeer goede staat Hopelijk goede hechting

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel, betrouwbaar en alles volgens afspraak. Zeer vriendelijke bezorger!

Geen

Pluspunten

Een duidelijke webshop en snelle levering met track and trace informatie. We hebben een paar kleine stukken weg gegooid maar verder is het een super mooie grasmat geworden.

Pluspunten

alles uitstekend geregeld en geleverd

absoluut geen

Pluspunten

Snelle en verzorgde levering.

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit graszoden. Ik vond de mail met uitleg over het leggen en verdere verzorging fijn.

Pluspunten

Netjes geleverd

Transportbedrijf mag zich wel melden we waren thuis máár niemand is aan de deur geweest ook geen track en trace code ontvangen bij toeval levering aangetroffen naast huis .

Pluspunten

Snel Makkelijk Niet duur Kwaliteit

Pluspunten

Pluspunten

Snel betrouwbaar, zo gezet zo gedaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ca 40% van de graszoden waren van een slechte kwaliteit en daarnaast zijn ze een dag te vroeg geleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Goede prijs voor het gras - Gemakkelijk bestelproces - Op het oog goede kwaliteit gras - Netjes afgeleverd

- Contact via mail verliep wat stroef; de antwoorden waren niet even consequent en soms werd er helemaal niet meer gereageerd en moest ik een reminder sturen. - De track&trace klopte ook niet. Er zou rond 16:30 uur geleverd worden, maar de chauffeur stond om 12:45 uur al op de stoep. Gelukkig was er iemand thuis op dat tijdstip. - Prijs voor verzending wel hoog (1 palletplaats voor €60,-)

Pluspunten

Super service, mooi groen gras!

Pluspunten

snelle levering. Duidelijkheid over de datum en tijdstip aflevering

Pluspunten

Graszoden zien er goed uit en de chauffeur bracht de pallet tot in de tuin met de kooiaap, belde keurig een kwartier van te voren zoals door mij verzocht bij bestelling”

Pluspunten

Eenvoudig concept: je besteld graszoden, je krijgt graszoden. Héél veel antwoorden op vragen. Duidelijke informatie vooraf. Levering volgens afspraak.

Naam van de website is niet exact gelijk aan de bedrijfsnaam; mails hebben dus een andere afzender.

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd en een duidelijke procedure voor graszoden te leggen werd bijgeleverd..

Nee

11 Stuifzandlaan