Pluspunten

Graszoden zien er goed uit en de chauffeur bracht de pallet tot in de tuin met de kooiaap, belde keurig een kwartier van te voren zoals door mij verzocht bij bestelling

Pluspunten

Snelle levering. Gras ziet er goed uit.

Pluspunten

Vlotte bestelling en keurig op tijd geleverd. Ik was niet thuis maar had aangegeven om het bij de carpoort neer te zetten en dat is ook netjes gebeurd.

Pluspunten

Super snel geleverd. En ook keurig geleverd. En natuurlijk erg belangrijk, goede zoden. Het gazon zat er in no-time in. (125m2)

Geen

Pluspunten

Mooie graszoden en snel geleverd

Pluspunten

Keurig op tijd geleverd en met behulp van een heftruck zo dicht mogelijk voor de deur gezet. Zoden zien er goed uit. Het aantal zoden met scheur erin valt reuze mee. Gelijk na het leggen en walsen zie je er bijna niks van weer.

Pluspunten

Goede kwaliteit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levering compleet en in goede staat. Bestellen gemakkelijk en prettig.

Extra betaling voor bezorgmoment. En vervolgens niet binnen tijdvak geleverd (betaald voor tussen 8 - 10 en bezorgd om 10.30). Hiervoor restitutie aangevraagd.

Pluspunten

duidelijke site, gemakkelijk te bestellen, snelle levering, afspraken worden goed nagekomen (bijna op tijd, voor aflevering even thuis aanbellen), vriendelijk personeel, mooie graszoden, prima instructieboekje erbij

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vond de bezorger erg onvriendelijk en stug,woon in een nieuwbouwwoning waar alles nog vol met brakgromd en planken hij was niet echt bereidwillig om zijn best te doen om te bestelling via de achterzijde te leveren ,dus werd aan de voorzijde waardoor ik met 18grasmatten de 18kilo door mijn huis moest sjoiwen om ze in de achtertuin te krijgen.mbt de grasmatten kleir verschild erg en lengte breedte klopten ook niet van aale grasmatten

Vriendelijke personeel wat bezorgd,en betere kwaliteit grasmatten

Pluspunten

Snelle levering, mooie sterke graszoden. Weinig graansoorten waardoor 1 kleur groen.

De bezorgkosten van 55 euro vinden wij erg veel. Daarnaast zit er wel redelijk veel onkruid in de graszoden

Pluspunten

Goede informatie en kwaliteit va de graszoden

Terug bellen met de juiste informatie

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De graszoden keurig geleverd volgens afspraak (de datum). Prettige service aan de telefoon.

Al eerder graszoden besteld. Kwaliteit was goed. 200m2. Deze keer 125m2 besteld. 2 pallets. De eerste pallet was redelijk. Niet zo goed als de eerste partij vorig jaar maar kon ermee door. De 2de pallet was heel slecht. Kale plekken, gescheurd en dus dubbel gezeten op de rol en hele stukken (happen) bij veel graszoden eruit. Ook behoorlijk geel op veel plekken. In het midden en aan de randen. De 2 en halve ster geld voor deze bestelling. De vorige bestelling was zeker 4 sterren.

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden over graszodengelegd.nl! De graszoden zijn van goede kwaliteit en kwamen groen en gezond bij ons aan. Zeer vriendelijke bezorger die met je meedenkt. Zeker aan te raden. Levering kwam binnen het aangegeven tijdvak.

Ik heb geen verbeterpunten.

Pluspunten

Alles super netjes geregeld

Geen

Pluspunten

-Makkelijk bestellen -Hulp bij aflevering -Zeer klantvriendelijk -Mooi product

Pluspunten

Top bezorging, goed gras, alles stipt op tijd, met track en trace code; dik voor elkaar

geen

Pluspunten

Snelle levering van complete levering van verse graszoden.

Voor mij geen verbeterpunten

Pluspunten

Geleverd volgens afspraak

Pluspunten

Snelle reactie en snelle, goede levering.

geen.

Pluspunten

Levering op tijd. Op de minuut op tijd.

Pluspunten

Ik ben zeer positief over de kwaliteit van de graszoden. bij aanlevering is het gras goed groen. De rollen zijn goed afgesneden en leggen daardoor lekker. Ook de serves van leveren is snel en goed. ik bestel al jaren mijn gras bij jullie omdat ik tevreden ben.

geen

Pluspunten

Op tijd geleverd, alles netjes gerold, appeltje eitje met aanleggen. Volgende keer weer.

Pluspunten

Het gras is netjes bezorgd voor de deur. In plastic verpakt. Kwaliteit van het gras was perfect. Zelfde dag hebben we het er nog ingelegd. Makkelijk uit te rollen. De wormen zaten er nog in! Vers gras dus. Zeker de moeite waard hier je graszoden te bestellen!!

Misschien een andere manier bedenken om het gras aan te leveren. De klant houd een pallet over, die je dan weer ergens kwijt moet. En misschien met een milieu vriendelijker materiaal omwikkelen ipv plastic.

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit gras

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM