Pluspunten

Goede prijs, goed gras, prima hulp bij vragen, uitleg hoe om te gaan met graszoden, snel bezorgd op de door mij aangegeven plek!!

Niet te benoemen.

Pluspunten

Ruim aantal graszoden geleverd, mooie groene zoden bezorgd op de plek waar je dit wil. Wij hebben premium speelgazon

Geen

Pluspunten

Alles geleverd volgens afspraak,zelf van de vervoerder een mail dat deze een kwartier later kwamen bezorgen.Dus een uitstekende service Een uitstekend bedrijf om gras zoden te bestellen..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prima levering.

Ik heb gekozen voor het premium speelgazon, toen ik wou beginnen kreeg ik niet echt een premium gevoel. Dit kwam doordat er in 3 rollen scheuren zat over bijna de geheel breedte en er kale plekken en gaten in het gazon zitten. Gelukkig had ik ruim besteld anders had ik niet voldoende gehad. Er was geen rol die geheel goed was.

Pluspunten

Duidelijke communicatie voor wat betreft leveringsdatum en tijdstip. Kwaliteit graszoden goed.

N.v.t. Oftewel:geen!

Pluspunten

Mooi groen gras.Stevige rollen er was niet 1 gescheurd. Goede uitleg graszoden aanleggen.Goede uitleg gazononderhoud dé eerste weken na aanleg.Dé levering was goed op tijd volgens afspraak en werd achter het huis geplaats

Zou niet wat weten

Pluspunten

Netjes gebeld vlak voor de levering en goede kwaliteit gras. Ik ben er erg blij mee

Misschien volgende keer vermelden dat we er een pallet bijkrijgen ik moet deze nu bij grof vuil zetten helaas

Pluspunten

Good Price, the sod seems good quality and the delivery was as expected(paid)

Nothing to mention

Pluspunten

Prima! Zondag besteld, dinsdag geleverd. Prima grasmatje!

Pluspunten

Punctuele levering. Prima zoden

Geen

Pluspunten

Website - duidelijk en overzichtelijk Levering - keurig op tijd aangegeven wanneer en hoe laat Aflevering - goed voorbereid/nette vriendelijke chauffeur Betaling achteraf Service uitstekend

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Dus vooralsnog geen verbeterpunten te bedenken.

Pluspunten

Keurige levering volgens afspraak, chauffeur heeft na telefonisch overleg met ons de lading op de juiste plek neergezet. En laat nu het gras maar groeien

Pluspunten

Makkelijk en snel te regelen. Goed advies en tips voor de aanleg

Ik had gevraagd of de leverancier 15 minuten voor aankomst kon bellen echter belde deze toen die er al was

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Komt levering wat aantal m2 en bezorging na.

Zaten veel rollen bij met kale plekken bij. ik had op voorhand wat meer besteld. Maar desondanks liggen er nu nog rollen tussen met kale plekken. En deze rollen was het gras ook langer dan de goede rollen. Dus ben hier minder over te spreken. ( je wil toch gelijk een mooi grasveld.)

Pluspunten

De graszoden werden tot in mijn tuin bezorgd en waren van goede kwaliteit (geen verkleuringen, gaten of dunne plekken). De zoden liggen er sinds gisteren in en zien er prachtig uit! Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

zij denken met je mee

Pluspunten

goede kwaliteit graszoden op tijd geleverd prijs / kwaliteit prima

geen

Pluspunten

Snelle levering Goede handleiding op internet

Pluspunten

Mooie groene zoden weinig beschadigingen van het snijden. Door de koeling blijven de graszoden langer goed. Snelle levering en goede adviezen over de aanleg en onderhoud. Ook goede mest te verkrijgen voor het gazon en per zak van 25 kilo niet duur. De zoden waren ook goed geprijsd. Het bedrijf is ook goed telefonisch bereikbaar en bij een probleem met de verzending van de mest (bij dpd) hebben ze dat meteen opgelost. Over de vervoerder is lastig wat te melden want dat kan steeds een ander zijn.

Geen punt ter verbetering tegen gekomen

Pluspunten

Super snelle reactie bij bestelling en duidelijke website. Maken waar wat ze op de site beloven. Snelle en nette levering. Rollen waren goed te hanteren.

Ik ben nog geen verbeterpunten tegen gekomen.

Pluspunten

goede service op tijd geleverd volgens afspraak goed en mooi gras top bedrijf een aanbeveling waard top

geen

Pluspunten

- Goede prijs/kwaliteit - Goede service

- Geen

Pluspunten

Goede kwaliteit graszoden voor een mooie prijs. Donderdag besteld, vrijdag geleverd en zaterdag zelf gelegd. De foto is de eerstvolgende woensdag gemaakt.

Zo een-twee-drie niet te bedenken.

Pluspunten

Netjes op de plek geleverd terwijl ik niet thuis was en een week later is het gras nog erg mooi. Prima kwaliteit!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM