Pluspunten

Na de achtertuin nu ook de voortuin voorzien van Gras. Ondanks de schaduwrijke tuin en tientallen eikenbomen doet het gras het fantastisch. Daarnaast ook op tijd, bijna op de minuut nauwkeurig, geleverd.

Nvt

Pluspunten

Heel tevreden over de door jullie geleverde graszoden. Ondanks dat we de tuin nog helemaal moeten gaan aanplanten is de nieuwe grasmat al een echte aanwinst. Prachtig die mooie donkergroene kleur en het gras groeit als kool. Gr. Wim uit Rijen

Geen

Pluspunten

Duidelijke website. Snel geleverd. Leuk dat ze ook een handleiding meestuurden direct na bestelling, konden we vast inlezen. Het gras de dag van leveren gelegd en dat zag er fantastisch uit. Helemaal blij mee.

Geen.

Pluspunten

Super mooi gras. Goed en snel.met leveren.

De mail tijdstip levering graag op de dag van de levering en niet de dag erna

Pluspunten

Prima graszoden, mooie kwaliteit. Zeer klantvriendelijke bezorger, die van te voren belde om af te stemmen hoe en waar geleverd moest worden. Levering op gewenste datum en doorgegeven tijdstip.

Pluspunten

snel en netjes geleverd. Mooi gras met duidelijke instructies en toelichting van te voren via email kontact.

Pluspunten

goed gras, snelle levering

Pluspunten

snelle levering en groen gras!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goed dat klantenservice uiteindelijk einde dag even nabelde

Hele slechte bezorging! En communicatie hierover. En bij paar stukken gras zijn de randjes en hoekjes eraf gescheurd....

Pluspunten

vakkundig bedrijf met duidelijke afspraken.

geen

Pluspunten

De graszoden zijn prachtig. Mooi op tijd geleverd. De grasmat ligt er nu twee weken. Een prachtig gezicht. Alleen komen er af en toe een paar champions naar boven.

Geen verbeter punten.

Pluspunten

Snelle communicatie, goede service. Graszoden mooie kwaliteit

Geen.

Pluspunten

Niks te klagen. Geleverd zoals afgesproken

Pluspunten

Prima gras en snelle levering

Pluspunten

Netjes het gras geleverd en neergezet waar wij wilden. Wij hadden de premium graszoden en deze zien er hartstikke mooi uit!

Pluspunten

Op tijd inleveren met hoge kwiliteit

Ik denk dat de mest dat ik had 3.5 kg voor 28m2 was niet genog.

Pluspunten

Erg professioneel. Duidelijke site, goede communicatie. Proactief reageren mbt leveren.

Mogelijkheid bieden om webshop bestelling mee te leveren met gras. Heb dat nu niet besteld.

Pluspunten

Snel geleverd! Goede bezorging, duidelijke instructies, goed bereikbaar en denken mee. Top!

Zaterdag leveren zou fantastisch zijn

Pluspunten

Goede site en service, goede en vriendelijke bezorging. Goede zoden, op dag 2 in ieder geval, maar dat blijft vast:)

Voor mij geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levertijd en goede kwaliteit van premium graszoden.

Sommige grasmatten bevatte wat emelt larven. Ook waren een aantal matten wat geel en sommige dunner dan andere.

Pluspunten

Top, ze denken me je mee. Ik wilde grasmatten laten leveren in tijdens de warmste zomerdagen in augustus van dit jaar. Ik werd gebeld met het advies dit niet te doen ivm het mogelijk uitdroging en broeieffecten door de hitte. Inmiddels, een paar weken later heb ik de matten alsnog laten bezorgen. Mooie dikke kwaliteit

Pluspunten

Alles uitgevoerd conform afspraak, goede kwaliteit gras, nette levering (zeer behulpzame en aardige chauffeur)

Pluspunten

Goed advies, duidelijk en zeer simpele bestelmethode, snelle levering, waarbij afleverdatum zelf kan worden gekozen. Hele mooie graszoden

Kan er geen bedenken, was top!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM