2 sterren: slechter dan verwacht

Kan het zijn dat ik rollen te weinig heb gekregen? Ik heb ze helaas niet geteld toen ik begon met uitrollen. Maar ik heb heel exact de oppervlakte uitgerekend en dat was 68.3 m3. Dus ik dacht ik bestel 75 m3 . Aan het eind van het leggen zag ik al aankomen dat ik te kort zou hebben. Ik heb alle reststukjes nog in elkaar gepuzzeld en erin gelegd. Is wel niet mooi maar goed. Maar helaas dit was niet genoeg. Ik kom nog 3 rollen te kort.

Pluspunten

Top service, snelle verzending.

Pluspunten

Zeer goedwerkende en duidelijke website. Duidelijke leg en onderhoud instructie. Goede en meedenkende bezorgservice. Heerlijk dat je weer eens een bedrijf tegenkomt waar wel alles klopt,

Zou het zo niet weten, ben erg tevreden.

Pluspunten

Goede communicatie met betrekking tot de aflevering. Extra voorlichting over do's and don'ts.

Geen, ga zo door!

Pluspunten

snelle levering, goede communicatie.

Misschien toch weer op zaterdag leveren :)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Afspraken na komen als er product besteld word om te leveren voor 10 uur en daar extra voor betaald word dan moet je niet om 3 uur aan komen En de klant op veel extra kosten jagen En vervolgens geen antwoord geven op de mail Erg slechte service spijt van dat ik het hier besteld heb

Pluspunten

Goede kwaliteit, geleverd volgens afspraak.

Pluspunten

- Telefonisch goede informatie gekregen over hoe om te gaan met de droogte. Na bestellen kwam dit ook nog eens per e-mail. Top! - Levering kwam al vroeg op de dag, dus konden snel aan slag. - Gras zag er prima uit, mooie volle zoden, makkelijk te leggen.

Op de site stond nog ergens dat er op zaterdag geleverd werd, dat bleek niet meer het geval.

Pluspunten

fijne levering tot in de achtertuin

geen

Pluspunten

Goed en snel geleverd

Geen alles is top

Pluspunten

De levering en communicatie liep exact zoals afgesproken! Graszoden zagen er perfect uit, nu is het afwachten hoe ze zich houden. Maar vooralsnog 100% tevreden klant.

Pluspunten

Op alle vlakken top! Kwaliteit gras (Speelgazon premium), levertijd, levering, tips & tricks leggen. Zeker aan te bevelen.

...Kleine tip / mooie usp - lever een klein zakje zaad mee voor als er op den duur slechte plekken ontstaan door tuinmeubelen, potten, etc., zodat er geen verschil in gras ontstaat...

Pluspunten

Gemakkelijk bestellen, levering zoals gepland.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en flexibel! Echt een aanrader!

Pluspunten

De levering was precies op tijd en de kwaliteit van de graszoden uitstekend

Pluspunten

Correcte levering

2 zoden waren te dun en niet van goede kwaliteit.

Pluspunten

Super makkelijk te bestellen en super snel op pallet geleverd! Je hoeft er ook niet thuis voor te blijven

Pluspunten

Goede uitleg over gebruik van gazonmest, zijn blij met ons nieuwe gras.

Ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit van de zode, goede uitleg, Een extra mail omdat het warm was met wat te doen. Al met al een super bedrijf wat ik iedereen aan zou raden Ga zo door!!

Geen, ben erg tevreden!! Ga zo door

Pluspunten

In de vroege ochtend geleverd 200 km verderop. Complimenten. Goede aanleg gids met tips. Stevig dicht gras zonder scheuren.

Geen

Pluspunten

Bevestiging via Email mislukte maar werd netjes gebeld.

Rollen aanbieden met lengte 120 cm voor een lager gewicht per rol.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het bestellen via internet ging erg gemakkelijk.

het product veel vroeger aanleveren bij de klanten en niet in de na middag het product veel vroeger aanleveren bij de klanten en niet in de na middag het pallet met de gras rollen waren geheel warm. en in broei toestand. dit was de lading van 35m reeds lange tijd en meerdere malen gesproeid later na heb ik nog 10m zelf opgehaald deze waren in perfecte staat en gekoeld en niets aan op te maken. en van heythuizen naar montfort gebracht thuis waren de gras matten nog steeds gekoeld. als ik nog grasmatten besteld in de toekomst zal ik deze zelf afhalen

Pluspunten

Zeer snelle levering en goed verzorgt.

geen

11 Stuifzandlaan