Pluspunten

Zeer goede kwaliteit graszoden, op tijd en gekoeld geleverd!!! Door de aanhoudende hitte kon bijna geen enkel bedrijf in zuid holland goede kwaliteit graszoden leveren............Bij lageman was dit geen enkel probleem! Echt super bedrijf met passie

Pluspunten

Goede graszoden voor lage prijs - 10 dagen na het leggen (zo'n 33 m^2) ziet het grasveldje er gezond uit. Op de afgesproken bezorgdag werd het tijdstip van bezorgen vroeg doorgegeven - prettig.

Pluspunten

Snelle levering en een vrolijke chauffeur. Het is behoorlijk heet geweest de laatste tijd maar het gras zag er perfect fris uit. Ben zeer tevreden. Complimenten.

Pluspunten

Eenvoudig en effectieve web site. Bij de bestelling plaats voor aanwijzigingen voor de chauffeur. Goede en op exacte tijd aflevering. Zoden netjes verpakt op een pallet. Extra e-mails tijdens het proces met zeer nuttige tips. Goede stevige zoden.

Geen

Pluspunten

Bestelling geplaatst een 1,5 week vantevoren toen de weerberichten relatief gunstig waren (23 graden). Echter, het weerbericht werd aangepast en het werd uiteindelijk 30+ graden. Dag voor de levering werden we gebeld met tips voor het warme weer en de aanbieding om de zoden te laten koelen. Dit direct laten doen. We kregen verse groene zoden geleverd zonder enige verkleuring! We zijn ontzettend blij met ons nieuwe gazon!

De koeling als meerprijs toevoegen aan het online formulier. Kan me voorstellen dat meer mensen hier gebruik van willen maken.

Pluspunten

Snelle en goede nette levering

Geen

Pluspunten

Top product

Pluspunten

Bij dit extreem warm weer wordt, nadat je de grasmatten al besteld heb, toch nog even gebeld met handige tips hoe om te gaan met het gras in een hete periode. Belang. Van de klant staat dan voorop. Klasse

Gewoon zo doorgaan

Pluspunten

Goede counicatie en goed bereikbaar en bereid om extra advies te geven daarnaast een goede nazorg m.b.t. informeren tijdens het leggen met droogte....was 35 graden en kreeg nog een extra mail met beregening advies.

Ik heb op dit moment geen verbeter advies mijn gazon ligt er keurig bij en wij zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

Geven goed advies met de warmte . Geven een keuze om evt een andere datum te plannen ivm warmte. Wij hebben gekozen om ze toch met deze warmte te laten leveren en door het goede advies ligt het mooi bij en zijn we er erg blij mee

Pluspunten

Persoonlijke aandacht, levering naar verwachting. Goede leg instructie per mail. Goedkope levering. Hoge kwaliteit graszoden.

Pluspunten

- snelle levering - denkt mee met de klant - graszoden werden in overleg eerder bezorgd i.v.m. het warme weer - uitstekende kwaliteit graszoden - vriendelijk en professioneel contact

Pluspunten

- Levering was supernetjes met een gemotiveerde chauffeur, met verstand van zaken. - Gras, mest en pallet waren van uitstekende kwaliteit. - Gras was in no time gelegd en makkelijk op maat te snijden.

Vooral zo door blijven gaan.

Pluspunten

Alles was prima in orde

Geen opmerkingen

Pluspunten

Prima geregeld, goede service. Ook de extra informatie over het leggen van het gazon en de extra 'waarschuwing' ivm het warme weer. Zeer attent.

Pluspunten

Top gras !!

Pluspunten

Erg duidelijke site! Super snel geleverd! En in verband met de droogte kregen we een extra mail met tips voor het leggen en nat houden helemaal super!

Ik weet niet waar dit gedaan word maar de graszoden waren op een kapotte pallet geleverd... voor mij persoonlijk niet erg maar voor de vrachtwagen chauffeur wel lastig want hij heeft nu bijna alles met de hand moeten dragen... Verder ZEER tevreden.

Pluspunten

Prima product met uitstekende adviezen

Pluspunten

Netjes afgeleverd voor mijn deur. Helemaal top. De graszoden zijn van goede kwaliteit. Verder biedt de website veel betaapmogelijkheden. Top website en een topproduct. Ik ben een erg tevreden klant met een sterk verbeterde tuin.

Geen aanmerkingen. Alles naar wens.

Pluspunten

Alles volgens afspraak!

Zo door

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Levering net op tijd.

Laat uw gras NIET aanleggen door dit bedrijf! Gras koopt men in, dat is wel redelijk. Maar elders zeker zo goed. Wij zijn vreselijk teleurgesteld door dit bedrijf en hij geeft zoals in alle negatieve reviews de schuld aan een ander/afnemer. Met onze ondergrond is helemaal niks mis. Daar gooit hij het op zonder te komen kijken. Men heeft het gras gewoon in een del gelegd wat natuurlijk niet moet bij gras. Diverse deskundigen hebben er naar gekeken en spraken stuk voor stuk schande hoe het af is geleverd. Bovendien hebben wij grof betaald voor het egaliseren wat niet gebeurd is, er zelfs nog meerwerk gerekend! Tevens bij offerte op maat 494 euro voor transport rekenen i.p.v. 145 euro wat op de site staat en normaal is voor 3 pallets. Werd niet gecorrigeerd. Voor mollengaas leggen rekend men ook zeer lucratief bedrag (ca. €700 per uur) en op de site zeggen dat we tevreden zijn ?? Nee Marcel, dat zijn we zeker niet en dat weet je inmiddels maar al te goed. Kale zoden leggen terwijl we goede zoden over houden. Groeit wel weer dicht krijg je dan als antwoord. Enz enz. Zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt. Onze beleefde verzoeken om samen een oplossing te vinden worden genegeerd. Erg jammer. De (te) hoge prijs was geen enkel probleem geweest als het werk naar behoren was uitgevoerd. Verder is de website misleidend. Men misbruikt kiyOh door alleen positieve reviews over te nemen. De Dotan methode dus.

Pluspunten

Website is erg duidelijk. Bedrijf communiseert goed.

Geen

Pluspunten

Goede communicatie

Pluspunten

Teelaarde en graszoden werden keurig netjes op 2 locaties afgeleverd, waar ik het graag wilde hebben

Pluspunten

ze doen wat ze zeggen ,keurig op tijd geleverd. netjes neergezet op een plek waar niemand er last van had. goede instructiehoe te leggen nabehandeling van de zoden. nu ook weer mailtje met waarschuwing vanwege de hitte en mail voor de nazorg. in een woord grote klasse. bedankt

niks is zeer goed zo.

11 Stuifzandlaan